Gothic II: NK - MDM do ASC 4412 3

O temacie

Autor Reed

Zaczęty 6.05.2015 roku

Wyświetleń 4412

Odpowiedzi 3

Reed

Reed

Użytkownicy
posty16
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam serdecznie,
Już kilkakrotnie pisałem tutaj wątki (dotyczyły głównie samej mapy Kolonii). Od dłuższego czasu nie wchodziłem, gdyż nie miałem problemów, aż do teraz. Mianowicie:

Postanowiłem się pobawić nieco w programie, jakim jest Blender. Wszystko jest ok - mam pliki .ASC itd. Jednakże znalazłem pewien addon, z którego chciałbym sobie wyciągnąć zbroję i ją nieco pozmieniać. Wszystko zapewne byłoby w porządku, gdyby nie to, że pliki są w formacie .MDM. I teraz mam do Was pytanie: jak można je zdekompilować, aby można było je otworzyć w Blenderze. Gothic Sourcer bodajże nie obsługuje plików .MDM. Macie na to jakiś sposób?
 

Nefario

Nefario

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty410
Propsy436
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
Cytuj
W skrócie: spróbuj zdekompilować nie jakby  .mdm = .mds, tylko jakby .mds = .mds. Po prostu zdekompiluj cały plik .mds, pisałem ci że jest jakby "spisem treści" dla innych i razem z nim zostaną zdekompilowane one, w tym twój asc zbroi.
 

Reed

Reed

Użytkownicy
posty16
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
A można tak krok po kroku? Próbuję na wszelkie sposoby, ale mi coś nie wychodzi.
 

Patrix9999

Patrix9999

Użytkownicy
posty127
Propsy38
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Patrix9999

Gothic II: NK - MDM do ASC
#3 2015-05-29, 16:33(Ostatnia zmiana: 2015-08-30, 01:51)
Prosta sprawa drogi Reedzie. Wpierw musisz mieć zainstalowane G2MDK (wiem że masz :)). Następnie udajesz się do folderu głównego gothica i do tej ścieżki _work/data/anims i szukasz pliku o nazwie "HumanS.mds , jak kolega powyżej wspomniał jest to pewnego rodzaju rejestr. Otwierasz go notatnikiem , lub innym edytorem tekstowym , po czym dopisujesz to: registerMesh ("nazwazbroizaddona.ASC"). Zapisujesz , i wchodzisz do folderu _work/data/anims/_compiled. Szukasz skompilowanego pliku o nazwie "HumanS.MSB" . Usuwasz go , odpalasz grę. Potem odpalasz Gothic Sourcera 3.14 i wybierasz opcję tools , potem "decompiler models". I gotowe , cieszysz się efektem (Btw , odzywaj się coś na skype ;) )
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry