Postać do nas podbiega i zaczyna dialog. 3674 4

O temacie

Autor Arkadiusz1998

Zaczęty 26.04.2015 roku

Wyświetleń 3674

Odpowiedzi 4

Arkadiusz1998

Arkadiusz1998

Labirynt
posty71
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Labirynt

Arkadiusz1998
Labirynt

Postać do nas podbiega i zaczyna dialog.
2015-04-26, 09:52(Ostatnia zmiana: 2015-04-26, 10:01)
Witajcie!

Chciałbym, aby po starcie gry, NPC do nas podbiegł i zaczął rozmowę.
Czy trzeba zrobić coś takiego, że wykonuje rutynę, w której podbiega do danego WP (TA_RunToWP), a potem zaczyna z nami rozmowę Important= TRUE ?

AA JESZCZE JEDNO!
Chciałbym, aby postać na początku nie miała HP i leżała na brzuchu (tak jakby ktoś ją pobił), a potem wstała
:)
Pozdrawiam.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
1. Tak. Rutyna taka:
FUNC VOID Rtn_Follow_2601 ()
{
   Ta_FollowPC (0,00,12,00,hero.wp);
   Ta_FollowPC (12,00,0,00,hero.wp);
};

2. Ustaw w skrypcie bohatera HP na 1.

Arkadiusz1998

Arkadiusz1998

Labirynt
posty71
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Labirynt
1. Tak. Rutyna taka:
FUNC VOID Rtn_Follow_2601 ()
{
   Ta_FollowPC (0,00,12,00,hero.wp);
   Ta_FollowPC (12,00,0,00,hero.wp);
};

2. Ustaw w skrypcie bohatera HP na 1.

co do 1. i to wykonuje przed dialogiem tak ? ;)
co do 2. Musi wykonywać wtedy animację leżenia czy co ? :)
 

WateR

WateR

Użytkownicy
Pułkownik IV Rzeszy
posty28
Propsy3
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Pułkownik IV Rzeszy
1. Rutyna "Ta_FollowPC" oznacza, że npc podąża za tobą. On może tą rutynę wykonywać nawet PO dialogu, jeśli jej nie zmienisz.
2. Jeśli hero będzie miał HP = 1, to wtedy będzie leżał pobity. Jeśli HP = 0 - zginie.
 

Arkadiusz1998

Arkadiusz1998

Labirynt
posty71
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Labirynt
1. Rutyna "Ta_FollowPC" oznacza, że npc podąża za tobą. On może tą rutynę wykonywać nawet PO dialogu, jeśli jej nie zmienisz.
2. Jeśli hero będzie miał HP = 1, to wtedy będzie leżał pobity. Jeśli HP = 0 - zginie.
Wielkie Dzięki :)


Post połączony: 2015-04-26, 15:16
1. Rutyna "Ta_FollowPC" oznacza, że npc podąża za tobą. On może tą rutynę wykonywać nawet PO dialogu, jeśli jej nie zmienisz.
2. Jeśli hero będzie miał HP = 1, to wtedy będzie leżał pobity. Jeśli HP = 0 - zginie.
Pokażę teraz jak to wygląda w pisaniu NPC (ponieważ efekt mi nie działa, a postać ma na drodze drzwi)
FUNC VOID Rtn_Wiezien_1012 ()
{
    TA_Follow_Player       (0,00,12,00, "OCC_CELLAR_FRONT_LEFT_CELL");
    TA_Follow_Player       (12,00,0,00, "OCC_CELLAR_FRONT_LEFT_CELL");
};
TA_FollowPC nie działa ;)
a teraz dialog
INSTANCE DIA_Ulfryk_WYPUSC (C_INFO)
{
   npc          = MIL_1011_Ulfryk;
   nr           = 1;
   condition    = DIA_Ulfryk_WYPUSC_Condition;
   information  = DIA_Ulfryk_WYPUSC_Info;
   permanent = FALSE;
   Important    = TRUE;
};

FUNC INT DIA_Ulfryk_WYPUSC_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Ulfryk_WYPUSC_Info()
{
    self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE;
    Npc_ExchangeRoutine (self, "Wiezien");
   
    AI_Output (self, other ,"DIA_Ulfryk_WYPUSC_03_02"); //Dobra koniec tego wylegiwania, czas opuścić lochy.
    AI_Output (other, self ,"DIA_Ulfryk_WYPUSC_15_03"); //No Nareszcie ! Nie mogłem tu usiedzieć...
    AI_Output (self, other ,"DIA_Ulfryk_WYPUSC_03_04"); //Pójdziesz ze mną teraz do Sędziego który zadecyduje co z tobą zrobić.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Ulfryk_WYPUSC_03_05"); //Jakieś pytania ?
};
Nie działa :(
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry