O temacie
Autor Arkadiusz1998
Zaczęty 26.04.2015 roku
Wyświetleń 3674
Odpowiedzi 4
Arkadiusz1998 Labirynt
Adanos Administrator
FUNC VOID Rtn_Follow_2601 () { Ta_FollowPC (0,00,12,00,hero.wp); Ta_FollowPC (12,00,0,00,hero.wp); };
1. Tak. Rutyna taka:Kod: [Zaznacz]FUNC VOID Rtn_Follow_2601 () { Ta_FollowPC (0,00,12,00,hero.wp); Ta_FollowPC (12,00,0,00,hero.wp); };2. Ustaw w skrypcie bohatera HP na 1.
WateR
1. Rutyna "Ta_FollowPC" oznacza, że npc podąża za tobą. On może tą rutynę wykonywać nawet PO dialogu, jeśli jej nie zmienisz.2. Jeśli hero będzie miał HP = 1, to wtedy będzie leżał pobity. Jeśli HP = 0 - zginie.
FUNC VOID Rtn_Wiezien_1012 () { TA_Follow_Player (0,00,12,00, "OCC_CELLAR_FRONT_LEFT_CELL"); TA_Follow_Player (12,00,0,00, "OCC_CELLAR_FRONT_LEFT_CELL"); };
INSTANCE DIA_Ulfryk_WYPUSC (C_INFO){ npc = MIL_1011_Ulfryk; nr = 1; condition = DIA_Ulfryk_WYPUSC_Condition; information = DIA_Ulfryk_WYPUSC_Info; permanent = FALSE; Important = TRUE;};FUNC INT DIA_Ulfryk_WYPUSC_Condition(){ return TRUE;};FUNC VOID DIA_Ulfryk_WYPUSC_Info(){ self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE; Npc_ExchangeRoutine (self, "Wiezien"); AI_Output (self, other ,"DIA_Ulfryk_WYPUSC_03_02"); //Dobra koniec tego wylegiwania, czas opuścić lochy. AI_Output (other, self ,"DIA_Ulfryk_WYPUSC_15_03"); //No Nareszcie ! Nie mogłem tu usiedzieć... AI_Output (self, other ,"DIA_Ulfryk_WYPUSC_03_04"); //Pójdziesz ze mną teraz do Sędziego który zadecyduje co z tobą zrobić. AI_Output (self, other ,"DIA_Ulfryk_WYPUSC_03_05"); //Jakieś pytania ? };