O temacie
Autor WateR
Zaczęty 22.04.2015 roku
Wyświetleń 1547
Odpowiedzi 2
WateR
func void zbroja_zdrajcy (){ var C_NPC zdrajca; zdrajca = Hlp_GetNpc(Grd_199_Uciekinier); if (Npc_IsDead (zdrajca)) { if (Npc_HasItems (hero, straznik_h)>= 1) { CreateInvItems (hero, GRD_ARMOR_H); Npc_RemoveInvItem (hero, straznik_h); if (!Npc_HasItems (zdrajca, straznik_h)>=1) { Mdl_SetVisualBody (zdrajca,"hum_body_Naked0", 0, 3,"Hum_Head_Fighter", 3, 1, -1); Npc_RemoveInvItem (zdrajca, GRD_ARMOR_H); zwloki = Wld_GetDay(); }; }; if ((zwloki+1) == Wld_GetDay()) { Mdl_SetVisualBody (zdrajca, "Ske_Body3" ,DEFAULT,DEFAULT,"", DEFAULT, DEFAULT, -1); }; if ((zwloki+2) == Wld_GetDay()) { if (Npc_HasItems (zdrajca, nie_znikaj)>=1) { Npc_RemoveInvItem (zdrajca, nie_znikaj); }; }; };};
CreateInvItems (hero, GRD_ARMOR_H, 1);
gothic1210 Gość
CreateInvItem (hero, GRD_ARMOR_H);