Przerobiony kod nauki u Ignaza
if (PLAYER_TALENT_ALCHEMY[POTION_Speed] == FALSE)
{
Info_AddChoice (DIA_Ignaz_Teach,ConcatStrings("Mikstura szybkości. ", ConcatStrings("Koszt: 5 PN"," - 300 sztuk złota")),DIA_Ignaz_Teach_Speed);
talente = (talente + 1);
};
Potem niżej ...
FUNC VOID DIA_Ignaz_Teach_Health()
{
if (Npc_HasItems(other,ItMi_Gold)>=300)
{
B_GiveInvItems (other, self, ItMi_Gold,300);
B_TeachPlayerTalentAlchemy (self, other, POTION_Health_01);
Info_ClearChoices (DIA_Ignaz_Teach);
}
else
{
AI_Output (self, other, "DIA_Ignaz_Teach_Health_01_01"); //Przynieś pieniądze, a może się czegoś nauczysz.
Info_ClearChoices (DIA_Ignaz_Teach);
};
};
Mimo iż jest warunek na złoto gra za każdym razem go pomija i uczy gracza nawet gdy nie ma w ekwipunku złota. Zabiera tylko punkty nauki i odmawia jej gdy nie mamy PN. O co chodzi ?