Wybory prezydenckie 2015 154032 450

Ankieta

Na kogo zagłosujesz w wyborach prezydenckich 2015?

Grzegorz Braun
11 (15.5%)
Janusz Korwin-Mikke
37 (52.1%)
Marian Kowalski
4 (5.6%)
Paweł Kukiz
16 (22.5%)
Paweł Tanajno
1 (1.4%)
Jacek Wilk
2 (2.8%)

Głosów w sumie: 71

O temacie

Autor Adanos

Zaczęty 6.04.2015 roku

Wyświetleń 154032

Odpowiedzi 450

Dennerks

Dennerks

Użytkownicy
posty37
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
"Na dziesięć dni przed wyborami publikowane są kolejne sondaże wyborcze, które przynoszą zaskakujące wnioski. Okazuje się, że w ciągu ostatnich dni najwięcej zyskał... Paweł Kukiz, który znajduje się już na trzecim miejscu wyborczych faworytów - za Bronisławem Komorowskim i Andrzejem Dudą. Na Kukiza chce zagłosować 9% ankietowanych, na Komorowskiego i Dudę - odpowiednio 42%i 27%."
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
I twoim zdaniem czemu miało by to służyć w perspektywie powrotu osadzonego do normalnego świata?
W ten sposób człowiek zamiast przebywać w neutralnych warunkach, z cieniem szansy na resocjalizacje, jakieś kurwa refleksje osobiste przebywał w gównie z innymi zindoktrynowanymi debilami i takie też gówno sobie do głowy wtłaczał.
Zastraszaniu. Nie mam zamiaru twierdzić że chodzi o jakieś wybitnie moralne dyrdymały. Po prostu sprawić żeby ludzie wychodzący z więzienia docenili wolność. Powrót, a nawet pójście tam pierwszy raz, powinno napawać ludzi strachem. Nie mam nic przeciwko traktowaniu mordercy w sposób niehumanitarny, na ten temat mam mocno kontrowersyjne poglądy i dlatego generalnie staram się nie udzielać w takich dyskusjach.
Jestem dla przykładu zwolennikiem torturowania terrorystów, o ile ich własnowolny wkład w działalność terrorystyczną jest niepodważalny i byłby odnośnie tego bezwzględnie przestrzegane zasady, żeby nie ucierpiał bogu winny Kowalski.
Tak samo jestem za karą śmierci zamiast dożywocia, samo dożywocie uważam za bezsensowne.
Jestem też za przymusowymi pracami fizycznymi dla więźniów, żeby więzienia same na siebie zarabiały, a przy pomyślnych wiatrach - pomagały rozwijać się narodowi i inkasować z tego zarobki.
Z kolei jestem przeciwny utrzymywaniu morderców, gwałcicieli czy pedofilii z kieszeni osób poszkodowanych.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Cytuj
Jestem też za przymusowymi pracami fizycznymi dla więźniów, żeby więzienia same na siebie zarabiały, a przy pomyślnych wiatrach - pomagały rozwijać się narodowi i inkasować z tego zarobki. 
Tak się tylko wydaje - łatwo powiedzieć, a w praktyce to będzie trzeba organizować ochronę itd (Jeżeli praca ma się odbywać poza więzieniem) Zresztą dla mniej szkodliwych przestępców, są niby jakieś roboty np. sprzątanie ulic, czy grabienie liści. Jeśli praca miałaby być konkretna to trzeba by było tworzyć jakieś obozy pracy - a to też dodatkowe koszta i w przypadku polski kolejna biurokracja; bo przecież ktoś to wszystko musi nadzorować. Dlatego w innych państwach też rzadko kiedy więźniów wykorzystuje się jako siłę roboczą ponieważ po pierwsze stanowią zagrożenie i lepiej żeby taki delikwent siedział zamknięty w celi i nie było z nim problemów.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
A tak, zdaję sobie sprawę że takie coś w Polsce po prostu nie przejdzie. To jest po prostu pierdolomento, chciałbym żeby to więźniowie na siebie zarabiali, a nie ja na nich, ale jestem świadomy że zarówno polska mentalność jak i biurokracja nie są na to gotowe. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
To to o czym ja pisałem. Pilnowaliby policjanci, a żeby zniechęcić więźniów do ucieczek, na początek proponuję pół roku w karcerze. Co do samych przestępstw to moim zdaniem w Polsce powinno się zaostrzyć prawo, i to mocno. Za gwałt 10 lat? Za przejechanie 5 osób 15 lat? Przecież to jest żałosne.
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
(Jeżeli praca ma się odbywać poza więzieniem)
Dopiero doczytałem, generalnie to mi chodziło o zakłady w samych więzieniach. Np. zamiast eksportować miedź do Chin, by później zakupić od nich rurki - możemy to robić u siebie. Chociaż akurat to nie jest zbyt dobrym przykładem, bo to wymaga dość sporego przygotowania zakładu.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Jestem też za przymusowymi pracami fizycznymi dla więźniów, żeby więzienia same na siebie zarabiały, a przy pomyślnych wiatrach - pomagały rozwijać się narodowi i inkasować z tego zarobki.
Z tego co wiem to osadzeni mają możliwość pracy, przede wszystkim właśnie fizycznej.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Z tego co wiem to osadzeni mają możliwość pracy, przede wszystkim właśnie fizycznej.
Pracuję z osobą która nawet kiedyś z tego korzystała :ok:
Od groma papierków (oczywiście), praca poza zakładem karnym - mogą iść tylko Ci których zbrodnia jest o stosunkowo niskiej szkodzie społecznej. Dochody są zazwyczaj niskie, a zarobki w całości zachowuje skazany.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Jestem też za przymusowymi pracami fizycznymi dla więźniów, żeby więzienia same na siebie zarabiały, a przy pomyślnych wiatrach - pomagały rozwijać się narodowi i inkasować z tego zarobki.
Z tego co wiem to osadzeni mają możliwość pracy, przede wszystkim właśnie fizycznej.
W praktyce wygląda to tak, że praca znajdzie się tylko dla tych skazanych na długi czas (5 i więcej lat), a tym co mają rok-dwa pracy się nie daje. W Opolu Lubelskim zaraz przy więzieniu jest przetwórnia owoców (głównie jabłek) zaraz po drugiej stronie ulicy i tam pracują więźniowie. Rozwiązanie dobre, bo praca fizyczna i mało wymagająca jeśli chodzi o umiejętności, więc praktycznie każdy się do niej nadaje. Inna kwestia, że jest jej po prostu mało i dla wielu tej pracy nie ma.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
Piękne
https://www.youtube.com/watch?v=cLeXwZrYnPY


Kolejne ciepłe przyjęcie komora :)

Nie że takie akcje są w 100% dobre, ale to co komor do nich gada to jest sieka
"co kury się nie niosą?"
albo
"zepchnąć ich na margines"

no kurwa
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Dlaczego Korwin kurwą jest, odc. 2137
https://www.youtube.com/watch?v=SD06JXWbzu0


:facepalm:
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Ja tylko czekam aż tradycyjnie przed wyborami dopierdoli jeden ze swoich sławetnych tekstów pokroju "Hitler nic nie wiedział o Holocauście" i słupek poparcia znowu spadnie na łeb na szyję (i całe szczęście).
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
:facepalm:
Nie bardzo rozumiem facepalmowanie. Akurat tutaj w miarę się z nim zgadzam. Polska powinna zachować neutralność tak długo jak to tylko możliwe. Nie wiem ile prawdy jest w "podjudzaniu" Ameryki przez Polskę ani jak to wygląda, jednak prawdą jest że Putin dąży do wojny i już kiedyś o tym wspominałem.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Ja tylko czekam aż tradycyjnie przed wyborami dopierdoli jeden ze swoich sławetnych tekstów pokroju "Hitler nic nie wiedział o Holocauście" i słupek poparcia znowu spadnie na łeb na szyję (i całe szczęście).

Imię hitlera pozostanie nieskalane

https://www.youtube.com/watch?v=MjascMX4ge8
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
:facepalm:
Nie bardzo rozumiem facepalmowanie. Akurat tutaj w miarę się z nim zgadzam. Polska powinna zachować neutralność tak długo jak to tylko możliwe. Nie wiem ile prawdy jest w "podjudzaniu" Ameryki przez Polskę ani jak to wygląda, jednak prawdą jest że Putin dąży do wojny i już kiedyś o tym wspominałem.

Tak, tylko ten pajac opowiadał o tym, że Polacy szkoliły snajperów z Majdanu i on ma na to dowody co wykorzystywała rosyjska prasa w propagandzie antypolskiej. Jednak ten osobnik w muszce nie potrafi przedstawić żadnych dowodów na swoją tezę.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
:facepalm:
Nie bardzo rozumiem facepalmowanie. Akurat tutaj w miarę się z nim zgadzam. Polska powinna zachować neutralność tak długo jak to tylko możliwe. Nie wiem ile prawdy jest w "podjudzaniu" Ameryki przez Polskę ani jak to wygląda, jednak prawdą jest że Putin dąży do wojny i już kiedyś o tym wspominałem.

Tak, tylko ten pajac opowiadał o tym, że Polacy szkoliły snajperów z Majdanu i on ma na to dowody co wykorzystywała rosyjska prasa w propagandzie antypolskiej. Jednak ten osobnik w muszce nie potrafi przedstawić żadnych dowodów na swoją tezę.

pomysł hitlera
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
:facepalm:
Nie bardzo rozumiem facepalmowanie. Akurat tutaj w miarę się z nim zgadzam. Polska powinna zachować neutralność tak długo jak to tylko możliwe. Nie wiem ile prawdy jest w "podjudzaniu" Ameryki przez Polskę ani jak to wygląda, jednak prawdą jest że Putin dąży do wojny i już kiedyś o tym wspominałem.

Tak, tylko ten pajac opowiadał o tym, że Polacy szkoliły snajperów z Majdanu i on ma na to dowody co wykorzystywała rosyjska prasa w propagandzie antypolskiej. Jednak ten osobnik w muszce nie potrafi przedstawić żadnych dowodów na swoją tezę.

Bo to jest polityka JKM, on nie udowodnił racji, ale też nikt nie jest w stanie udowodnić że kłamie jednocześnie podważając jego wiarygodność. Co prawda mnie osobiście to zniechęca, ale patrząc na ilość jego popleczników to jest to dość skuteczne.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
https://www.youtube.com/watch?v=bYRYHLUNEs4


Grzegorz Braun: Co kryje się za propagandową fasadą Gwiezdnych Wojen i dlaczego Żydzi.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Gepsiu

Gepsiu

Użytkownicy
chicken <3
posty233
Propsy51
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • chicken <3

Gepsiu

Wybory prezydenckie 2015
#158 2015-05-04, 15:30(Ostatnia zmiana: 2015-05-04, 15:52)

Równie dobrze mógłbyś być tylko "przypadkiem", a nie "błogosławieństwem"  :facepalm: .
Skoro doszukiwać się czegoś złego, to zacząłbym właśnie od historii KK aż do współczesności. Zdziwiłbyś się, co nie? Ileż to zabijania było, a nawet gorszych rzeczy (polecam na yt poszukać o tym filmów naukowych).

Tu przyznam Ci wielką rację. Założę się o 2zł ,że gdybyśmy przeliczyli ludność, która zginęła przez " wiarę " i porównali ją z ludźmi, którzy zginęli przez konflikty " polityczne ", to otrzymalibyśmy podobne wyniki.

Przykładem jest niewinny Mojżesz, który " uciekł " z Izraelitami z Egiptu w obawie o utratę życia.
A czemu się nie mówi co robił po drodze ?   :hmmm:


Mimo to nie ma to nic wspólnego z tematem.
 
cip cip cip Kukuryku cip cip cip

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Przykładem jest niewinny Mojżesz, który " uciekł " z Izraelitami z Egiptu w obawie o utratę życia.
A czemu się nie mówi co robił po drodze ?   :hmmm:
Bo to może być tylko legenda? Serio wierzysz we wszystko co w Biblii napisali?  :lol2:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry