Pomoc przy teksturach 6276 5

O temacie

Autor Draquer

Zaczęty 3.04.2015 roku

Wyświetleń 6276

Odpowiedzi 5

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F

Draquer

Pomoc przy teksturach
2015-04-03, 10:55(Ostatnia zmiana: 2015-04-03, 22:56)
Ostatnio zachciało mi się robić tekstury (głównie zbroi) w Gothic`u 2 nk, ale za bardzo nie wiem co mogę zrobić żeby to wyglądało trochę lepiej. Tą zrobiłem w Gimpie:
http://s3.ifotos.pl/img/Myrtaninp_wennqan.png
http://s2.ifotos.pl/img/Gothic2-2_wennaas.jpg
http://s5.ifotos.pl/img/Gothic2-2_wennqpe.jpg
A właściwie to nie zrobiłem całej sam w 100% bo np naramiennik, spodnie, buty i "sukienkę" wyciąłem z innych zbroi  zrobionych przez bardziej doświadczonych grafików (z WoGa).
Prosiłbym tutaj o jakieś porady od użytkowników którzy mają duże doświadczenie w robieniu tekstur, z góry dzięki  :)
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Maliksoft

Maliksoft

Użytkownicy
Malik var Havran
posty102
Propsy249
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Malik var Havran

Maliksoft

Pomoc przy teksturach
#1 2015-04-28, 17:17(Ostatnia zmiana: 2015-05-08, 13:29)
Siema, zajebiście Ci to wyszło, super pomysł. Bawiłem się z tym i mi wyszło coś takiego:

 

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Odświeżam bo robienie nowego teamtu było zbędne.
Chciałbym zmienić teksture skrzyni z g1 (tej prostokątnej, nie tej z 2 która ma dźwiczki zakończone na górze łukiem) na taką żeby była z metalu i sprawiała wrażenie cholernie ciężkiej. No i tu się pojawia problem bo ja na teksturach znam się tak jak śniący na lataniu.
1. Czy mam zrobić sklejkę paru tekstur czy męczyć się z tym ręcznie?
2. Czy są jakieś dobre strony z dobrymi teksturami?
3. Jakie efekty mogą mi pomóc (gimp, bo chyba w paincie to ja nic nie zrobię)
Jak wy byście zrobili taką tekaturę (nie chce gotowca tylko jakieś nakierowania)

 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Zadne efekty, a jedynie odpowiednie mixowanie zdjęć z cgtextrures.com i dobre światło-cienie.
 

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Sprawdź np to: http://cgi.tutsplus.com/articles/how-to-hand-paint-convincing-metal-textures--cg-1765
 

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
No cóż nie taki diabeł straszny jak go malują, dzięki za pomoc :)
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry