Heroes of the Storm 986 2

O temacie

Autor Ali G

Zaczęty 1.04.2015 roku

Wyświetleń 986

Odpowiedzi 2

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Heroes of the Storm

    Heroes of the Storm to odpowiedź firmy Blizzard Entertainment na cieszące się dużą popularnością gry z gatunku MOBA (League of Legends, Dota 2 i inne). Początkowo produkcja powstawała jako mod do strategii czasu rzeczywistego StarCraft II. Ostatecznie jednak twórcy zdecydowali się przygotować całkowicie odrębny tytuł. Akcja Heroes of the Storm toczy się w fantastycznym świecie Nexus, w którym zderzają się uniwersa serii Diablo, StarCraft i Warcraft. Zgodnie z regułą gatunku, zabawa skupia się na pojedynkach kilkuosobowych zespołów. Zadaniem drużyn jest przedrzeć się przez fortyfikacje przeciwnika i zająć jego bazę, a także nie dopuścić, by podobna sztuka udała się rywalom.

Ktoś ma dostęp do bety i chciałby pograć? ;> Preferowany kontakt głosowy(najlepiej ts) bo gra jest nastawiona silnie na teamwork, przez co dobra komunikacja jest tu nieoceniona.

Jak coś to mój tag na battlenecie: AliG#2266

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4625
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Obecnie gram, dostęp do bety mam, ba nawet dostałem kolejne promo klucze wiec  mam 1 na zbyciu 2 już oddałem i jeszcze 1 save dla znajomego także jeden mi zostanie.

Hots to ciutek inna moba niż reszta, ma 2 proste filary wygra lepszy TeamPlay i znajomość własnego hero jego wkład w grę, ofc znajomość zasad na mapie, każda z 7 map ma inne zasady 
Z chęcią mogę zagrać ofc obowiązkowo TS, posiadam kanał itp

Bn TAG Twilightus#2430
Obecnie mam lvl 30 ranked odblokowane jednak te wymagają 10 hero wiec się zbiera kasę
Preferuje Gre zabójca ewentualnie Wowjonik.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
@Graveir chyba pogrywa i nawet jakieś tam klucze ma na zbyciu. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry