Skyrim - problem ze zgodnością modów 2240 3

O temacie

Autor Szulwik

Zaczęty 1.04.2015 roku

Wyświetleń 2240

Odpowiedzi 3

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Problemów ze Skyrimem ciąg dalszy. Niestety, instalacja wszystkich modów to nie był dobry pomysł. Tak więc teraz zwracam się z prośbą do was, o podrzucenie co lepszych modów. Ale tylko takich które można ściągnąć przez nexus mod managera (chyba że ktoś podrzuci link, i wytłumaczy gdzie skopiować każdy z plików  :trollface:). No więc co mnie interesuje... Na pewno mody graficzne. Także nowe lokacje, misje (tylko nie coś w stylu...Idź przynieś mi piwo, bo mi się nie chce, lub "Zgubiłem 5 zł w jaskini w której dopiero co byłeś, idź jeszcze raz i poszukaj". No także coś, co sprawi że taki np. Wojownik z wielkim młotem nie będzie niezniszczalny (Serio, jakiś czas temu grałem w Skyrim na x360 właśnie wojownikiem z wielkim młotem, i nigdy więcej, za łatwo.) A także przyda się coś, co sprawi że świat Skyrima nie będzie taki pusty, a jaskinie monotonne (Tak, monotonne, zawsze ten sam schemat, jedne drzwi zablokowane, idź, wybij wszystkich i nimi wyjdź. No dobra, to jest git że od razu wyjście, ale wszystkie jaskinie to praktycznie to samo. Także usprawnienie jazdy konno (rozmowa w czasie jazdy, itp). No a najlepiej dajcie wszystkie co lepsze, to sobie popatrzę, oczywiście aby współgrały ze sobą. Mody tylko w wersji pl mnie interesują (No, chyba że graficzne, to wiadomo, że tam język nie potrzebny).

Za każdą propozycję (niezależnie czy mi się spodoba czy nie)  Dam propsa. No, chyba że się powtórzy, wtedy nie dam  :cool:
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
http://themodders.org/index.php?topic=23747.0
Przeczytaj ten temat, Żelazko coś tam gada o modach i ich kompatybilnościach. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Dobra, można skasować. Nie chce mi się nad tym męczyć. Więcej kłopotów i nerwów niż to warte. Wolę już w gothica pograć.
 

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
No także coś, co sprawi że taki np. Wojownik z wielkim młotem nie będzie niezniszczalny (Serio, jakiś czas temu grałem w Skyrim na x360 właśnie wojownikiem z wielkim młotem, i nigdy więcej, za łatwo.)

Włącz sobie najtrudniejszy poziom trudności, to pogadamy  :)

Słyszałem o wielkim modzie z nową muzyką, nowymi lokacjami, postaciami etc. Zwie się on Falskaar.
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry