Zapłać złotem by nauczyć się siły, zręczności itp. 5531 17

O temacie

Autor paulpolska

Zaczęty 28.03.2015 roku

Wyświetleń 5531

Odpowiedzi 17

paulpolska

paulpolska

Użytkownicy
posty604
Propsy31
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Jak w temacie. Jak zrobić abyśmy za naukę musieli płacić tak jak jest w The Returning? Wiem jak zrobić, że płacimy tak jak Thorbenowi przed nauką, ale tutaj jest o wiele trudniej, bo tam wystarczy jeden warunek IF zrobić. Tutaj już są schody.
 
Pomogłem ? Daj tego PROPSa to nic nie kosztuje

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Nie ma schodów, to po prostu kolejny warunek w dialogu. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

paulpolska

paulpolska

Użytkownicy
posty604
Propsy31
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Nie ma schodów, to po prostu kolejny warunek w dialogu.

To nie ma być byle jak tylko jak w The Returning. Gracz ma widzieć ile musi zapłacić w przypadku braku złota musi być odpowiednia funkcja oraz wzrost kosztów wraz z wzrostem PN za umiejętności itd więc troche jednak jest trudniej
 
Pomogłem ? Daj tego PROPSa to nic nie kosztuje

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Nie, to wszystko parę if'ów. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
Tak jak mówi Sawik, chociaż oprócz ifów przyda się też znajomość podstaw matematyki, poziom podstawówki w sumie.
 

paulpolska

paulpolska

Użytkownicy
posty604
Propsy31
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Nie rozumiecie obaj. Problem ni9e jest z IFem tylko z Info_AddChoice. Nie wiem co należy tam umieścić aby było widać ile kosztuje złota nauka itd bo można dać tylko 3 zmienne. A każde Info_AddChoice już te 3 zmienne ma więc jak dodać z tym złotem ????
 
Pomogłem ? Daj tego PROPSa to nic nie kosztuje

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
To nie są zmienne, a argumenty.
Zmienna ma przedrostek VAR.
W drugi argument funkcji wpisz, ile będzie kosztować ( to jest sam tekst ).
Info_AddChoice ( InstanceDialoguWKtorymJest, "opis", InstancjaNowejFunkcji );

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
A czaję z czym masz problem,IntToString (chociaż w gothiczku miało to jakiś przedrostek coś jak Conact czy coś) i po prostu dodawaj stringi. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

paulpolska

paulpolska

Użytkownicy
posty604
Propsy31
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
To nie są zmienne, a argumenty.
Zmienna ma przedrostek VAR.
W drugi argument funkcji wpisz, ile będzie kosztować ( to jest sam tekst ).
Info_AddChoice ( InstanceDialoguWKtorymJest, "opis", InstancjaNowejFunkcji );

No ale tam w miejscu "opis" jest B_GetLearnCostTalent  i tam nie da się wpisać nic dodatkowego bo od razu wyskakują błędy a jak po przecinku wpisze kolejne argumenty to też są błędy bo nie można wpsiać więcej niż 3 argumentów.

Info_AddChoice (DialogA, B_BuildLearnString ("Żądło krwiopijcy",B_GetLearnCostTalent (other,NPC_TALENT_TAKEANIMALTROPHY, TROPHY_BFSting)),  DialogB);
To akurat z dialogu Grimbalda

No i gdzie tu wpisać ten argument ze złotem tak żeby graczowi się to też wyświetlało przy wyborze ?
 
Pomogłem ? Daj tego PROPSa to nic nie kosztuje

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Info_AddChoice   (DialogA, "Nauka czegoś tam - 50 szt. złota" ,  DialogB);

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Chicken, inaczej, on chce wartość zmieniać.

var int fuck_you = 100;
Info_AddChoice   (DialogA, "Nauka czegoś tam"+ IntToString(fuck_you) + "sztuk złota",  DialogB);
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

paulpolska

paulpolska

Użytkownicy
posty604
Propsy31
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Chicken, inaczej, on chce wartość zmieniać.

var int fuck_you = 100;
Info_AddChoice   (DialogA, "Nauka czegoś tam"+ IntToString(fuck_you) + "sztuk złota",  DialogB);

Ok dokładnie o to mi chodziło zobaczę czy to działa jutro. Znak "+" dużo tu rozwiąże ;]

Post połączony: 2015-04-03, 17:17
Ta funkcja jest tak spieprzona, że szkoda gadać. Czy dam
Info_AddChoice   (DIA_Addon_Vatras_ChangeStonplate, "Odczytaj tablicę:"+IntToString(StoneCost)+" sztuk złota",DIA_Addon_Vatras_ChangeStonplate_CON );czy
Info_AddChoice   (DIA_Addon_Vatras_ChangeStonplate, B_BuildLearnString ("Odczytaj tablicę:",IntToString(StoneCost)+" sztuk złota"),DIA_Addon_Vatras_ChangeStonplate_CON );
To i tak nie działa. Jak nie wywala brak przecinka to kropki. Już naprawde j**la idzie dostać

U:PAR: Func does not return an int
 
Pomogłem ? Daj tego PROPSa to nic nie kosztuje

paulpolska

paulpolska

Użytkownicy
posty604
Propsy31
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Odświeżam bo nie mogłem wcześniej napisać posta
 
Pomogłem ? Daj tego PROPSa to nic nie kosztuje

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Nie żeby coś, ale jak chcesz połączyć dwa lub więcej stringów, musisz użyć ConcatStrings (str1, str2) (nie pamiętam dokładnie, jak się to pisało, ale najprawdopodobniej tak). W samych Gothicowych skryptach masz przykłady tego typu "wiązanek" stringów.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

paulpolska

paulpolska

Użytkownicy
posty604
Propsy31
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
A no czyli nie jest to jednak tak proste jak inni próbowali mi wmówić przed Tobą. Cóż skorzystam z Twoich wskazówek. Czy tą funkcję ConcatStrings trzeba umieścić w  B_BuildLearnString ( ?
 
Pomogłem ? Daj tego PROPSa to nic nie kosztuje

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Jest to proste. A tak przy okazji odwal się (bez urazy...) od B_BuildLearnString...

Nie żeby coś, ale jak chcesz połączyć dwa lub więcej stringów, musisz użyć ConcatStrings (str1, str2) (nie pamiętam dokładnie, jak się to pisało, ale najprawdopodobniej tak). W samych Gothicowych skryptach masz przykłady tego typu "wiązanek" stringów.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Dam Ci łatwiej.
Do łączenia dwóch lub więcej stringów, używaj funkcji ConcatStrings (string1, string2)
String to łańcuch znaków, inaczej tekst.
Jeżeli chcesz wpisać zmienną typu int (liczba całkowita) jako argument typu string do funkcji, to musisz użyć funkcji IntToString(liczba, ew. zmienna).
Np.
ConcatStrings("Koszt to: ", ConcatStrings(IntToString(zmienna), " sztuk "), " złota");

paulpolska

paulpolska

Użytkownicy
posty604
Propsy31
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
To było to. Dzięki bardzo za pomoc. ConcatStrings pomogło
 
Pomogłem ? Daj tego PROPSa to nic nie kosztuje


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry