[WYDZIELONE] Wypowiedzi ekspertów od grafiki i animacji 19514 61

O temacie

Autor Maciej

Zaczęty 13.02.2015 roku

Wyświetleń 19514

Odpowiedzi 61

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Ja mam podobny tylko zamiast 5 liczbe 7 xD
 

matekacp

matekacp

Użytkownicy
posty136
Propsy81
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Gothic 2 DirectX 11 +l'hiver. 

https://www.youtube.com/watch?v=twXRrh6e9mA
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Co jak co, ale jak zmienią modele postaci to ta gra będzie nie do poznania :ok:
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Gwynbleidd

Gwynbleidd

Użytkownicy
posty188
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Veto! Postacie (poza cyckami i dupami kobiet, gdzie mogą dać nawet kilka milionów wielokątów) powinny zostać nieruszone. Gothic z palcami w dłoniach to nie Gothic!
Modele budynków do wymiany, zbroje do wymiany, ale postacie niech zostaną.
Woda i elementy krajobrazu pójdą pod teselator i to wystarczy.  :F
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
(poza cyckami i dupami kobiet, gdzie mogą dać nawet kilka milionów wielokątów)
:lol2: Jaki to miałoby cel?
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Da sie to uruchomić z Dark Sagą? Jak sie to ustawia? Nowe wybory w ustawieniach opcji?
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
(poza cyckami i dupami kobiet, gdzie mogą dać nawet kilka milionów wielokątów)
:lol2: Jaki to miałoby cel?
Chłopak chce sobie pofapać przy kilku poly, jak możesz odbierać mu tą jedyną przyjemność?
 

Gwynbleidd

Gwynbleidd

Użytkownicy
posty188
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Są to jedyne części NPCów, które po retuszu nie psułyby odczuć z gry. Jakby ktoś miał parcie na modele postaci, to niech robi takie rzeczy, a nie dodaje osobne palce. Widocznie trudno zrozumieć prostą wypowiedź, zwłaszcza, że głodnemu chleb na myśli.
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Da sie to uruchomić z Dark Sagą? Jak sie to ustawia? Nowe wybory w ustawieniach opcji?

wklejasz zawartosc archwium do folderu z grą i tyle, nic więcej i normalnie odpalasz dark sagę gothic starterem i już, ten mod tylko zmienia(tłumaczy) funkcja directdraw i tyle, w samych modach nic nie zmienia, chociaż coś pewnie może psuć
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Widocznie trudno zrozumieć prostą wypowiedź, zwłaszcza, że głodnemu chleb na myśli.
Widzę mamy tu eksperta od samozaorania, idź kręć swoją machinimę i spierdalaj.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Veto! Postacie (poza cyckami i dupami kobiet, gdzie mogą dać nawet kilka milionów wielokątów) powinny zostać nieruszone. Gothic z palcami w dłoniach to nie Gothic!
Modele budynków do wymiany, zbroje do wymiany, ale postacie niech zostaną.
Woda i elementy krajobrazu pójdą pod teselator i to wystarczy.  :F

świetny pomysł ! wsadźmy cały model świata pod teselator i dziwmy się że będziemy mieli po 30 fps, żeby miało to ręcę i nogi to wszystko modele w grze muszą mieć tka z 5x poly a najlepiej z 10x tyle i wtedy byłoby to miodne

ja tam z chęcią bym pograł w gothica który posiada npc z normalnymi dłońmi
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
@Jurigag nie wyobrażasz sobie wagi problemu. Jeśli zrobisz palce to musisz mieć świadomość, że każda animacja bohatera musiałaby ulec zmianie (tj. przerabianie kilku tysięcy animek).
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
ja tam z chęcią bym pograł w gothica który posiada npc z normalnymi dłońmi
Gdyby tylko postacie potrafiłyby je zaciskać w pięść, to może. Ale szkielet jest tak sztywny i ograniczony, że będzie to raczej niemożliwe :D
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
@Jurigag nie wyobrażasz sobie wagi problemu. Jeśli zrobisz palce to musisz mieć świadomość, że każda animacja bohatera musiałaby ulec zmianie (tj. przerabianie kilku tysięcy animek).
Co ty pieprzysz. Hulk zrobil to bez wiekszego problemu i z tego co wiem nie musial przerabiac tysiecy animek.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
@Jurigag nie wyobrażasz sobie wagi problemu. Jeśli zrobisz palce to musisz mieć świadomość, że każda animacja bohatera musiałaby ulec zmianie (tj. przerabianie kilku tysięcy animek).
Co ty pieprzysz. Hulk zrobil to bez wiekszego problemu i z tego co wiem nie musial przerabiac tysiecy animek.

Bo chodzi tutaj jedynie o model, palce pozostają nieruchome, gdyby chciał wprawić owe palce w ruch- wymagałoby to edycji szkieletu- a co za tym idzie, wszystkich animek.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Cytuj
@Jurigag nie wyobrażasz sobie wagi problemu. Jeśli zrobisz palce to musisz mieć świadomość, że każda animacja bohatera musiałaby ulec zmianie (tj. przerabianie kilku tysięcy animek).
Co ty pieprzysz. Hulk zrobil to bez wiekszego problemu i z tego co wiem nie musial przerabiac tysiecy animek.
Cragann Ci to ładnie wyjaśnił. Zrobił tylko model, ale nie animki.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Cytuj
@Jurigag nie wyobrażasz sobie wagi problemu. Jeśli zrobisz palce to musisz mieć świadomość, że każda animacja bohatera musiałaby ulec zmianie (tj. przerabianie kilku tysięcy animek).
Co ty pieprzysz. Hulk zrobil to bez wiekszego problemu i z tego co wiem nie musial przerabiac tysiecy animek.

Bo chodzi tutaj jedynie o model, palce pozostają nieruchome, gdyby chciał wprawić owe palce w ruch- wymagałoby to edycji szkieletu- a co za tym idzie, wszystkich animek.
Nie przesadzajmy, wystarczyłoby przerobienie tych animacji w których byłoby to potrzebne. No i nie jestem pewien jak działało aniblend, ale chyba tym dałoby radę rozwiązać sprawę po zrobieniu zaledwie paru animacji, chociaż to wymagałoby ogromnej ilości manualnego edytowania MDS'ów.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
@Sawik należałoby przerobić wszystkie animacje tego potrzebujące, bo po prostu później ruch rąk/palców wyglądałby dziwnie/nienaturalnie. 
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Nie w każdej animacji będzie to widoczne lub nie w każdej można by coś sensownego zdziałać. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Co do pierwszego śmiem wątpić, a co drugiego to się zgadzam. Imo dlatego póki co lepiej zostać palce w spokoju. 
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu




0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry