Command & Conquer: Mystery of Arca 5187 6

O temacie

Autor WielkiKaszaniarz

Zaczęty 8.02.2015 roku

Wyświetleń 5187

Odpowiedzi 6

WielkiKaszaniarz

WielkiKaszaniarz

Użytkownicy
posty35
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Command & Conquer: Mystery of Arca - informacje
Wstęp: Witam wszystkich. Jestem jednym z dwóch szefów nowego zespołu modderskiego Reactor Factory. Tworzymy moda do gry C&C 3: Tiberium Wars. Będzie on posiadał: nowe uniwersum, bohaterów, strony konfliktu, kampanie, mapy do pojedynków, jednostki, tekstury, drzewka technologiczne, ścieżkę dźwiękową, a jak dobrze pójdzie, to także... przerywniki filmowe :)

Co zostało wykonane:
  -Opis uniwersum wraz z początkową fabułą gry-po ustaleniu jednego szczegółu zabieram się za pisanie szczegółowych scenariuszy kampanii
  -Herby wszystkich trzech stron konfliktu (Jedna z nich ma 2 wersje)
http://i.imgur.com/e22B7Hb.png
http://i.imgur.com/aZaoCtu.png
http://i.imgur.com/WQEnX9b.png
http://i.imgur.com/TZKd2Fp.png
  -    Konspekty piechoty, lotnictwa oraz pojazdów wydobywczych - konspekty pojazdów zmechanizowanych oraz floty są w trakcie tworzenia
  -    Sporo concept artów, głównie pojazdów zmechanizowanych (autorem jest jedyny członek ekipy spoza Polski - Fin)
 s0lar1x.deviantart.com
  -    Małą bazę danych z linkami do tutoriali dotyczących narzędzi niezbędnych do moddingu tej gry - w ferie zamierzam ją uzupełnić

Fabuła:
Rok 2237, świat po niszczących wojnach, epidemiach, postępujące skażenie środowiska - południowa półkula nie nadaje się do zamieszkania, na równiku trwa wieczna burza elektromagnetyczna. Od około 60 lat trwają walki pomiędzy trzema frakcjami, które ukształtowały się w XXII wieku. Jednak ta wojna będzie inna - bardziej niszczycielska, bo trwa walka o surowce oraz o obcy artefakt nazywany "ARKA". Nikt nie wie do końca czym jest, jednak na podstawie szczątkowych informacji pochodzących z wraków statków kosmicznych wiążą z nim różne nadzieje.
Frakcje:
CORPORATION - organizacja, która istnieje już 200 lat, przed niszczycielską wojną zajmowała się głównie technologiami militarnymi. Teraz stoi na szańcach Starego Kontynentu i broni jej ziemi i mieszkańców. Armia ma wysoki poziom dehumanizacji, ma najlepsze jednostki wojskowe, ale za to są one drogie. Posiada nieliczną flotę jedynie na Atlantyku. Preferuje silne lotnictwo i roboty kroczące programu AK.
ASUT - Zjednoczone Terytoria Anglo-Saskie - pozostałości po USA, które ma ambicje zjednoczenia wszystkich ziem, które dawniej należały do Imperium Brytyjskiego. Posiada silną flotę i nowoczesną armię, Szczególnie rozwija swój projekt pojazdów antygrawitacyjnych.
FAR - Federacja Republik Azjatyckich - ten twór powstał jeszcze przed ostatnią wojną, ale dopiero teraz ma siłę, która może zagrozić ASUT i Corporation. Armia jest średnio zaawansowana technologicznie - ale tania i liczna. Preferuje walki partyzanckie i szybkie uderzenia dużymi siłami. Ostatnio odniosła sukcesy nad technologiami zakłócania sygnałów i nad niewidzialnością.

Mapka świata:
i.imgur.com/BCeKopW.png

Konspekty jednostek dostępne są na naszym wewnętrznym forum: forum.cc-series.pl

Mamy niestety spore braki w kadrze, które staramy się uzupełnić. Ogłoszenie o naborze grafików 3d pojawiło się już w odpowiednim dziale.
Serdecznie zapraszam :)
Ps: po powstaniu ok 10 modeli jednostek tworzymy profilówkę moda na moddb.com
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Swego czasu chciałem zrobić remake diuny, ale chciałem ją zrobić albo na Galaxy Editorze albo na UE4. Piszę tak w ramach ciekawostki z żywota fartucha, bo do pomocy się nie zgłaszam  :F
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

WielkiKaszaniarz

WielkiKaszaniarz

Użytkownicy
posty35
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przydałby się raz na jakiś czas update, co nie? ;) A więc do rzeczy.

Minimalna zmiana w ekipie. Utraciliśmy kontakt z drugim szefem projektu, Blackowitzem. Nie wiadomo, czemu zniknął, stan ten trwa od stycznia tego roku, więc podjąłem decyzję o samodzielnym zwierzchnictwie nad zespołem, jego zaś pozostawiłem w sekcji odpowiedzialnej za fabułę - to on wymyślił to, co zaprezentowałem w pierwszym newsie.
Zyskaliśmy za to młodego, lecz zdolnego grafika 3D i webmastera jednocześnie. Aktualnie pracuje on nad nowym forum w celu reaktywacji społeczności Command and Conquer, która kiedyś liczyła tysiące graczy, teraz zaś około 12.

Co udało nam się zrobić? Powiem wprost - niewiele. Wynika to z faktu, że kilku z nas ma maturkę na głowie. Nie wspomnę już o tym, że jesteśmy pierwszymi polskimi modderami, którzy zabierają się za Tiberium Wars. Poradniki obcojęzyczne są nieliczne, a doświadczeni modderzy z zagranicy jakoś nie bardzo są chętni do pomocy :/ to akurat jest dziwne.

A teraz nadszedł czas na listę tego, co udało nam się zrobić:
-Konspekty pojazdów lądowych zostały ukończone
-Stworzono plan awaryjny w przypadku, gdyby silnik gry uniemożliwiał wstawianie jednostek morskich (poprzednia wersja silnika SAGE wykorzystana w C&C Generals, a także następna, użyta w C&C Red alert 3, dawały taką możliwość)
-Najpierw zaplanowano, ostatecznie zrezygnowano z podziału każdej frakcji na klasy defensywną, ofensywną i wsparcia - w praktyce podział zbędny, sztuczny i ograniczający graczy
-Fabuła została rozbudowana, akcja z punktu widzenia każdej strony konfliktu zostanie podzielona na Akt Pierwszy (przed znalezieniem tytułowej Arki) i Akt Drugi (po jej aktywacji). Akty Pierwsze z różnych kampanii będą się wzajemnie uzupełniać, Akty Drugie zaprezentują 3 odmienne zakończenia
-Ustalono, że jak dojdzie do tworzenia przerywników filmowych, to będą one po polsku z angielskimi napisami :P
-Zrekrutowaliśmy heavymetalowca, by nam nagrał soundtrack w podobnym klimacie co u Franka Klepackiego - odsyłam do utworów: Hell march (3 wersje), Grinder (2 wersje), Drok itp.

Ogłoszenie dotyczące naszych poszukiwań grafików znających 3D Studio Maxa jest nadal aktualne!!!

Jeśli macie jakieś pytania odnośnie moda, jakieś sugestie, propozycje, rady albo chcecie nam pomóc, to zapraszam do aktywności w tym wątku. Mam dużo na głowie, ale na pewno zaglądnę tu minimum raz na tydzień ;) Pozdrawiam wszystkich :)

Wielki Kaszaniarz
Lider zespołu "Reactor"
Szef projektu C&C: Mystery of Arca

PS: zaś fanów gier C&C oraz Dune zapraszamy na jeszcze stare forum: forum.cc-series.pl
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
PS: zaś fanów gier C&C oraz Dune zapraszamy na jeszcze stare forum: forum.cc-series.pl
Macie tam jakiś fanów Renegade? :P
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

WielkiKaszaniarz

WielkiKaszaniarz

Użytkownicy
posty35
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Oczywista oczywistość :) całkiem możliwe że nawet znajdzie się ktoś chętny do gry multiplayer
 

WielkiKaszaniarz

WielkiKaszaniarz

Użytkownicy
posty35
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dużo się zmieniło. Jesteśmy na moddb.com:

http://www.moddb.com/mods/command-conquer-mystery-of-arca

Kilka dni temu mieliśmy 92. miejsce na prawie 25000. To duży sukces, choć wiem, że niezasłużony - nie zrobiliśmy aż tyle. Ale takie zainteresowanie na dzień dobry dało nam zastrzyk energii. Wreszcie prace ruszyły jak należy, nie muszę popędzać reszty zespołu. Kryzys grafików 3D tymczasowo się rozwiązał. Czas na konkrety i regularne newsy. W zależności od intensywności prac (mamy studia/pracę itp. ale robimy wszystko by wykonać harmonogramy w terminie) będziemy wypuszczać newsy co 2, 3 lub 4 tygodnie. Ale niezależnie od tego co kilka dni będziemy prezentować grafiki, screeny itp.

BTW: Rozbudowuję nowe forum dla społeczności c&c: cncpolska.jun.pl. Zapraszam, jestem tam administratorem, powoli przenoszę zasoby.
 

WielkiKaszaniarz

WielkiKaszaniarz

Użytkownicy
posty35
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam ponownie. Od razu przejdę do sedna. Potrzebujemy Waszej pomocy. Otóż niestety straciliśmy osobę która była odpowiedzialna za eksport modeli do właściwego formatu. Graficy są, ale stworzone modele nie możemy wrzucić do gry.

Dlatego poszukuję JEDNEJ osoby, która absolutnie nie musi posiadać jakiegokolwiek doświadczenia z modelowaniem, mapowaniem, kodowaniem i nie-wiadomo-czego. Jedyny wymóg to:

-posiadanie 3D Studio Maxa 7 albo 9 (źródło mnie absolutnie nie interesuje)

-zaangażowanie na poziomie "przekonwertuj 3 modele na miesiąc", z czego każdy export zajmie góra 5 minut, w przypadku niepowodzenia odsyła zrzut ekranu z błędem, my martwimy się resztą, przesyłamy instrukcje gdzie kliknąć, jak nazwać, co zaznaczyć itp.

Pluginy do wklejenia doślę e-mailem osobom zainteresowanym. To bardzo ważne. Pozdrawiam w imieniu zespołu i zapraszam do śledzenia postępów prac nad modem, choć przez wspomniany wyżej problem mamy zastój.

HokanPL (szanowna Administracjo, jest możliwość zmiany nicka bo już dawno doszedłem do wniosku że WielkiKaszaniarz brzmi trochę gimbusiarsko? :P )
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry