Przydałby się raz na jakiś czas update, co nie? ;) A więc do rzeczy.
Minimalna zmiana w ekipie. Utraciliśmy kontakt z drugim szefem projektu, Blackowitzem. Nie wiadomo, czemu zniknął, stan ten trwa od stycznia tego roku, więc podjąłem decyzję o samodzielnym zwierzchnictwie nad zespołem, jego zaś pozostawiłem w sekcji odpowiedzialnej za fabułę - to on wymyślił to, co zaprezentowałem w pierwszym newsie.
Zyskaliśmy za to młodego, lecz zdolnego grafika 3D i webmastera jednocześnie. Aktualnie pracuje on nad nowym forum w celu reaktywacji społeczności Command and Conquer, która kiedyś liczyła tysiące graczy, teraz zaś około 12.
Co udało nam się zrobić? Powiem wprost - niewiele. Wynika to z faktu, że kilku z nas ma maturkę na głowie. Nie wspomnę już o tym, że jesteśmy pierwszymi polskimi modderami, którzy zabierają się za Tiberium Wars. Poradniki obcojęzyczne są nieliczne, a doświadczeni modderzy z zagranicy jakoś nie bardzo są chętni do pomocy
to akurat jest dziwne.
A teraz nadszedł czas na listę tego, co udało nam się zrobić:
-Konspekty pojazdów lądowych zostały ukończone
-Stworzono plan awaryjny w przypadku, gdyby silnik gry uniemożliwiał wstawianie jednostek morskich (poprzednia wersja silnika SAGE wykorzystana w C&C Generals, a także następna, użyta w C&C Red alert 3, dawały taką możliwość)
-Najpierw zaplanowano, ostatecznie zrezygnowano z podziału każdej frakcji na klasy defensywną, ofensywną i wsparcia - w praktyce podział zbędny, sztuczny i ograniczający graczy
-Fabuła została rozbudowana, akcja z punktu widzenia każdej strony konfliktu zostanie podzielona na Akt Pierwszy (przed znalezieniem tytułowej Arki) i Akt Drugi (po jej aktywacji). Akty Pierwsze z różnych kampanii będą się wzajemnie uzupełniać, Akty Drugie zaprezentują 3 odmienne zakończenia
-Ustalono, że jak dojdzie do tworzenia przerywników filmowych, to będą one po polsku z angielskimi napisami
-Zrekrutowaliśmy heavymetalowca, by nam nagrał soundtrack w podobnym klimacie co u Franka Klepackiego - odsyłam do utworów: Hell march (3 wersje), Grinder (2 wersje), Drok itp.
Ogłoszenie dotyczące naszych poszukiwań grafików znających 3D Studio Maxa jest nadal aktualne!!!
Jeśli macie jakieś pytania odnośnie moda, jakieś sugestie, propozycje, rady albo chcecie nam pomóc, to zapraszam do aktywności w tym wątku. Mam dużo na głowie, ale na pewno zaglądnę tu minimum raz na tydzień ;) Pozdrawiam wszystkich
Wielki Kaszaniarz
Lider zespołu "Reactor"
Szef projektu C&C: Mystery of Arca
PS: zaś fanów gier C&C oraz Dune zapraszamy na jeszcze stare forum: forum.cc-series.pl