Graficy 3d pilnie poszukiwani! 2642 4

O temacie

Autor WielkiKaszaniarz

Zaczęty 7.02.2015 roku

Wyświetleń 2642

Odpowiedzi 4

WielkiKaszaniarz

WielkiKaszaniarz

Użytkownicy
posty35
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam. Jestem jednym z 2 szefów nowopowstałego zespołu modderów Reactor Factory. Tworzymy moda-konwersję do gry Command&Conquer 3: Tiberium Wars (w wolnym czasie napiszę więcej o tym modzie w stosownym dziale).

Potrzebujemy grafików 3d do tworzenia nowych modeli jednostek (+sporadycznie do przerabiania starych) w 3ds maxie. Texture makerzy też są mile widziani. Na wszelkie pytania chętnie odpowiem. Pozdrawiam wszystkich :)
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Fakt ze nie masz czas napisać porządny post, który zachęcał by do współpracy coś o tobie mówi.:)
 


Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
A tam! Mnie by stylistyka i wykonanie przyciągneły. Gdybym znał 3D miałbyś mój miecz :D
 

WielkiKaszaniarz

WielkiKaszaniarz

Użytkownicy
posty35
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To ja może zacznę jeszcze raz :D

Szanowni Państwo!
Jak zapewne pamiętacie, jestem liderem grupy modderskiej Reactor Factory, która postawiła sobie za cel stworzenie moda do gry "Command & Conquer 3: Tiberium Wars" (Wojny o Tyberium). Naszą pracę traktujemy całkiem poważnie, o czym świadczą choćby poradniki, które ostatnio publikuję (umiem dużo więcej, tutoriale piszę przy okazji). Pod koniec sierpnia zamierzamy wystartować na moddb.com.
Jednak mój zespół nadal cierpi na brak grafików 3D, dlatego zwracam się do Was o pomoc.
Jak się niedawno dowiedziałem, nie ma potrzeby posiadania 3D Studio Maxa, wystarczy do tego darmowy Gmax. Dla 90% z Was na pewno jest obce robienie modeli czołgów, żołnierzy, bardziej mieczory i inne gothicowe żelastwo :P Ale może jednak spróbujecie? Polski poradnik do 3D Studio Maxa (choć mający też sens w odniesieniu do Gmaxa) dotyczący tworzenia jednostek do tej gry znajduje się na forum nieistniejącego już zespołu modderskiego Dreamcase (mod Mutants Revenge, niestety nieukończony)

www.perfecttwmod.fora.pl/poradniki-pt,94/tutorial-tworzenia-jednostki-a-z,245.html
(dla grafików pozostałe programy nie są potrzebne, od kodowania jestem ja, od ikon Dayan i Reniacz - graficy 2D w moim zespole)

Serdecznie zapraszam do współpracy początkujących i zaawansowanych, laików i profesjonalistów :) Zgłoszenia w tym temacie.
 

WielkiKaszaniarz

WielkiKaszaniarz

Użytkownicy
posty35
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam. Ogłoszenie jest nadal aktualne. Prace idą bardzo powoli, ale udało mi się sprawdzić, że model wykonany w programie Blender, wyeksportowany do .obj, daje się w miarę bezproblemowo zaimportować do 3D Studio Maxa 9 (bryła na pewno, nie wiem jak z animacjami)

Także osoby, które pracują w Blenderze, a chciałyby pomóc - powitamy z otwartymi ramionami :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry