To ja może zacznę jeszcze raz
Szanowni Państwo!
Jak zapewne pamiętacie, jestem liderem grupy modderskiej Reactor Factory, która postawiła sobie za cel stworzenie moda do gry "Command & Conquer 3: Tiberium Wars" (Wojny o Tyberium). Naszą pracę traktujemy całkiem poważnie, o czym świadczą choćby poradniki, które ostatnio publikuję (umiem dużo więcej, tutoriale piszę przy okazji). Pod koniec sierpnia zamierzamy wystartować na moddb.com.
Jednak mój zespół nadal cierpi na brak grafików 3D, dlatego zwracam się do Was o pomoc.
Jak się niedawno dowiedziałem, nie ma potrzeby posiadania 3D Studio Maxa, wystarczy do tego darmowy Gmax. Dla 90% z Was na pewno jest obce robienie modeli czołgów, żołnierzy, bardziej mieczory i inne gothicowe żelastwo
Ale może jednak spróbujecie? Polski poradnik do 3D Studio Maxa (choć mający też sens w odniesieniu do Gmaxa) dotyczący tworzenia jednostek do tej gry znajduje się na forum nieistniejącego już zespołu modderskiego Dreamcase (mod Mutants Revenge, niestety nieukończony)
www.perfecttwmod.fora.pl/poradniki-pt,94/tutorial-tworzenia-jednostki-a-z,245.html(dla grafików pozostałe programy nie są potrzebne, od kodowania jestem ja, od ikon Dayan i Reniacz - graficy 2D w moim zespole)
Serdecznie zapraszam do współpracy początkujących i zaawansowanych, laików i profesjonalistów
Zgłoszenia w tym temacie.