Potrzebny dubbing (robota niezwiązana z modami, ale przy słuchowisku) 4314 8

O temacie

Autor Gracz

Zaczęty 5.02.2015 roku

Wyświetleń 4314

Odpowiedzi 8

Gracz

Gracz

Użytkownicy
posty105
Propsy10
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Witam.
Poszukiwałbym, powiedzmy 10-15 ludzi, którzy potrafiliby zagrać postacie w moim projekcie, wiecie, podłożyć głos, trochę nim pomodulować... Na razie najbardziej jest mi potrzebny ktoś, kto mógłby zagrać narratora i jakaś niewiasta, albo ktoś, kto potrafi "zrobić" żeński głos. Piszcie w temacie, lub na PW, a próbki, jakby ktoś był zainteresowany, niech wyśle na adres Kowol12@vp.pl
PS: Robota oczywiście darmowa, żeby nie było niedomówień...
Pozdrawiam.
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Masz próbkę
https://www.youtube.com/watch?v=a88JqhWyjgA
 

Gracz

Gracz

Użytkownicy
posty105
Propsy10
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
A może tak dla rozjaśnienia sytuacja...
Napisze kilka zdań, które chciałbym usłyszeć, dam też wskazówki...
Wędrowiec obejrzał jeszcze kilka razy kartkę, ale pochwili wyrzucił ją, zmiętą, w kąt. Wyglądałzwyczajnie. Tak jak wielu w tych stronach samotnych wędrowców. Owinięty
tkaniną, z zakrytą twarzą, uzbrojony i z plecakiem. Tak samo jak wielu,
próbował szabrować zniszczone miasta. - narrator, mam wizję, żeby był to głos raczej spokojny,  stonowany, coś na wzór tych wszystkich audiobooków o Wiedźminie, które czytał Krzysztof Gosztyła.


- Ponoć ostatnio dużo słyszy się, jakoby, co niektórzy widzieli jak jakieś istoty
piekielne przemierzały pustkowia. O ile temu w ogóle wierzyć… - Kapitan Jurru (Huru) - tutaj nie mam jakiejś konkretnej wizji... Taki bardziej męski głos, mam na myśli, a jako, że to elf...

- Czołem żołnierze! - Książę, królewicz. Głos powinien być raczej zniszczony, chrapliwy... Taką mam wizję.

- Pani zabiliśmy tysiące tych politowania godnych, królewskich mieczników... - Nieumarły, mroczny rycerz śmierci... Chyba nie muszę tłumaczyć jak powinien brzmieć.

- Śmierć to potęga... Zabijanie to przyjemność, a ty? Co na ten temat sądzisz? - Nekromanta, jeszcze nie ma imienia... Taki typowy, trochę jak Xardas z Gothica.



Post połączony: 2015-02-05, 15:58
Kaczka, a byłbyś zdecydowany pomóc? Bo jak na razie twój głos się kwalifikuje...
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Kaczka, a byłbyś zdecydowany pomóc? Bo jak na razie twój głos się kwalifikuje...
Daj propsa to się zastanowię  ^^

Tak i dziś może nagram ci pozostałe kwestie, które tu wypisałeś. Sam wybierzesz.
 

Gracz

Gracz

Użytkownicy
posty105
Propsy10
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Do czego to?

Do słuchowiska, które chcę stworzyć. Szukam chętnych do udzielenia głosu...
 

Kubacz

Kubacz

Użytkownicy
posty17
Propsy8
ProfesjaAktor głosowy
  • Użytkownicy
W takim razie ja też się zgłaszam, wkrótce nagram podane kwestie.
 

Kontakt: j.kondrat7@gmail.com
Próbka głosu:
https://www.youtube.com/watch?v=QhBHP7D9UTs

olek2077

olek2077

Użytkownicy
posty1
ProfesjaAktor głosowy
  • Użytkownicy
Witam,
Jako nowy członek tego forum chcę się serdecznie z wami powitać, a i patrząc na okoliczności kalendarzowe pożyczyć wam zdrowych, wesołych świąt.
A teraz bez zbędnego pitolenia chciałem dowiedzieć się czy propozycja zawarta w temacie jest dalej aktualna? Jeśli tak, to ja się z chęcią zgłoszę, próbkę już nagrałem, jest gotowa do przesłania.
EDIT: Dobra, próbkę macie tutaj, jakby kto chciał przesłuchać. Będę wdzięczny przy okazji za opinię. Część kwestii pozostawiłem w kilku wariantach.
http://www.mediafire.com/listen/x4lab42l1f9nx9t/sluchowisko_gothic.wav
 

Miczki

Miczki

Użytkownicy
posty6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cześć,
jeśli wciąż kogoś szukasz, to jestem skory do współpracy. Rola obojętnie jaka:
www5.zippyshare.com/v/do025JWW/file.html

www37.zippyshare.com/v/8LYWumHF/file.html

www74.zippyshare.com/v/Mov1r41q/file.html


Pozdrawiam.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry