Nowy potwór i kości 14597 35

O temacie

Autor starcd78

Zaczęty 31.01.2015 roku

Wyświetleń 14597

Odpowiedzi 35

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
 


Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Chyba sam przyznasz, że 8k tris dla Gothica to tylko marnotrawstwo .
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Według mnie aż TAK szczegółowe modele, które są w dzisiejszych grach, to przesada do gothica. Jasne, trochę bardziej szczegółowe modele na propsie, np twoje mark,  :ok: , ale przesadą jest dawanie jakiś super szczegółowych modeli do gothica  :ayfkm:
 

starcd78

starcd78

Użytkownicy
LUJ
posty99
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • LUJ
Tym się później zajmę, muszę wiedzieć co i jak.  Wyeksportowałem go do formatu .asc, ale mój problem jest taki ze nie mogę go zapisać jako dynamic model :/
 
Keep calm and kill all ~~ Gorn


carelion

carelion

RaveN Studio
Moete Kita Zo!
posty153
Propsy73
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Moete Kita Zo!
W Model prefix możesz wybrać coś jeszcze? tzn.oddzielnie model i szkielet?
 

starcd78

starcd78

Użytkownicy
LUJ
posty99
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • LUJ
Nie mam tylko to co na obrazku :

Post połączony: 2015-02-06, 20:42
Static model, też nie mogę zmienić
 
Keep calm and kill all ~~ Gorn


carelion

carelion

RaveN Studio
Moete Kita Zo!
posty153
Propsy73
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Moete Kita Zo!
Wyślij ss z okna Outliner.
 

starcd78

starcd78

Użytkownicy
LUJ
posty99
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • LUJ
 
Keep calm and kill all ~~ Gorn


Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Ludzie malej wiary !!
http://forum.worldofplayers.de/forum/threads/1247159-Aktueller-Fortschritt/page69?p=23566753&viewfull=1#post23566753
Ile razy trzeba wam tego pokazać byście uwierzyli   :D
Tak, obecnie jest to możliwe, przyznaję. Nie zmienia to faktu że na tle postaci z 2k trisów będzie wyglądał po prostu nie na miejscu.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Kurde no wiem ze to będzie nie dobrze wygladac, ale starcd78 chce tego tylko do testu/ innej pierdoły. Obstawiam ze model nawet nie jest jego tylko jakiś free z netu albo coś. Nie obgadujmy tutaj czy hi poly model pasuje czy nie ale to dlaczego nie daje mu opcje dynamic model ale static.

@starcd78  czemu główna kość hierarchij nie jest nazwana Bip01 ?
 


Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
A tam opowiadacie głupoty ja mam zbroje co ma 32 k trójkatów oczywiscie wgrany system pack i żadnych lagów nie mam, nawet jak kilka osób chodzi w tym pancerzu :D
 

carelion

carelion

RaveN Studio
Moete Kita Zo!
posty153
Propsy73
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Moete Kita Zo!
Wczoraj gdy bawiłem się w blenderze w panelu modifiers też mogłem eksportować tylko jako static model(Niestety nie pamiętam jak to zrobiłem :facepalm:)
@starcd78 Spróbuj usunąć w panelu Modifiers modyfikator Armature a zostawić Armature.001. Jeśli to nie pomoże, to spróbuj w modyfikatorze Armature ustawić jako obiekt Armature.
 

starcd78

starcd78

Użytkownicy
LUJ
posty99
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • LUJ
Nie podziałało. Jednak stworzyłem model pająka edytując pełzacza, a jego kości zastąpiłem nowymi. Wyeksportowałem w końcu jako dynamic model i mesh. Tylko, że jak go otwieram to nie nie ma... Zrobiłem tak samo z pełzaczem ale jego model się normalnie otworzył. W czym problem?
 
Keep calm and kill all ~~ Gorn


carelion

carelion

RaveN Studio
Moete Kita Zo!
posty153
Propsy73
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Moete Kita Zo!
Nazwij cały obiekt (ten który zawiera twój szkielet i model) Armature i zmień nazwę mesha na np. zm_skin.
 

starcd78

starcd78

Użytkownicy
LUJ
posty99
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • LUJ
No właśnie zrobiłem tak już wcześniej i nic :P wygląda na to, że nigdy nie stworze nowego potwora xd
 
Keep calm and kill all ~~ Gorn


MaGoth

MaGoth

Użytkownicy
WoG.ru Admin
posty129
Propsy205
  • Użytkownicy
  • WoG.ru Admin
A jest w ogóle możliwe podpięcie kości z innego modelu?
This can not be done without the full version of the source files entire skeleton and animations.
The only option as this can be done is recreate the skeletal structure of bones, if not original.
 
|: WOG.de :|: WOG.en :|: WOG.ru :|: WOG.ro :|||: MAGIC-Team :|



|: WOR.de :|: WOR.en :|: WOR.ru :|: WOR.ro :|||: Piranha-Bytes :|

Дитетка ночи... погибель миров... светильник Теней... сокроет света покров... (Песнь MaGoth'a)

-=GOTHIC UND DIE FREUNDSCHAFT FÜR ALLE ZEITEN!=-


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry