Animacja natychmiastowego zabójstwa 1795 3

O temacie

Autor starcd78

Zaczęty 30.01.2015 roku

Wyświetleń 1795

Odpowiedzi 3

starcd78

starcd78

Użytkownicy
LUJ
posty99
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • LUJ
Witam mam swoją animację blenderze zabójstwa. Wygląda to tak, że bohater wykonuje jeden cios który automatycznie ma zabić, wiecie jak to może zrobić w skryptach itd.? Chciałbym też dodać, że ta animacja ma być przypisana do określonej broni  :) Proszę o naprowadzenie mnie  :D
 
Keep calm and kill all ~~ Gorn


Szaku

Szaku

Użytkownicy
posty39
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
INSTANCE ItMW_Addon_Knife01 (C_Item)
{   
   name             =   "Nóż na wilki"; 
   mainflag          =   ITEM_KAT_NF;
   flags             =   ITEM_SWD;   
   material          =   MAT_METAL;
   value             =   Value_Wolfsmesser;
   damageTotal        =    Damage_Wolfsmesser;
   damagetype          =   DAM_EDGE;
   range             =     Range_Wolfsmesser;     
   
   on_equip         =   Equip_1H_03;
   on_unequip         =   UnEquip_1H_03;
   
   cond_atr[2]         =   ATR_STRENGTH;
   cond_value[2]        =   Condition_Wolfsmesser;
   visual             =   "ItMw_012_1h_Knife_02.3DS";
   description         =   name;
   
   TEXT[2]            = NAME_Damage;               COUNT[2]   = damageTotal;
   TEXT[3]          = NAME_Str_needed;            COUNT[3]   = cond_value[2];
   TEXT[4]            = NAME_ADDON_BONUS_1H;         COUNT[4]   = Waffenbonus_03;
   TEXT[5]            = NAME_Value;               COUNT[5]   = value;
};
FUNC VOID Equip_(nazwa broni)()
{
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"nazwa animacji.mds");
};
FUNC VOID UnEquip_(nazwa broni)()
{
Mdl_RemoveOverlayMds (self,"nazwa animacji.mds");
};

Mi ten skrypt śmiga bez problemów :D
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Wygląda to tak, że bohater wykonuje jeden cios który automatycznie ma zabić, wiecie jak to może zrobić w skryptach itd.?

Przyda Ci się Ikarus i funkcja manipulująca obrażeniami (poszukaj w samouczkach, a znajdziesz, robiłem o tym temat). Starczy tylko ustawić, że jeśli się ma broń w ręce, obrażenia są równe aktualnych PŻ przeciwnika.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Zrób to na zasadzie miecza runicznego + skrypt post #1


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry