Procentowa nauka broni w G1 4041 10

O temacie

Autor Maciej

Zaczęty 26.01.2015 roku

Wyświetleń 4041

Odpowiedzi 10

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Procentowa nauka broni w G1
2015-01-26, 14:40(Ostatnia zmiana: 2015-01-26, 16:41)
Wie ktoś jak można zrobić, aby prostym sposobem zrobić % naukę broni jak w g2, w g1? Próbowałem podejrzeć jak jest zrobione w MT, ale nie działa w ogóle  ;(

Nawet nie wiem które pliki są za to odpowiedzialne  ;(
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Kiedyś to napisałem, wystarczy funkcja i zmienne w Story_Globals.d + zmiany w dialogach nauczycieli

EDIT: To było dawno temu, nie wiedziałem wtedy co to dobre programowanie, ale jak chcesz to napisz na pw to Ci wyślę co mam
 

Xardas47

Xardas47

Użytkownicy
Mhroczny charakterek
posty249
Propsy150
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Mhroczny charakterek
Pisanie gothicowych skryptów to nie programowanie. Mac Dun polecam ogarnąć podstawy, wbrew pozorom Dedalus jest całkiem prosty.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
@Xardas47 Ja chcę tylko zrobić %naukę w g1, na użytek własny, nie chce mi się bawić w jakieś programowanie :D
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Nigdy tego nie próbowałem, ale w Gothicu przecież jest procentowa szansa na krytyczne uderzenie jak w Gothicu 2. Można by napisać funkcję, która zwiększa szansę na krytyczne uderzenie i jednocześnie będzie ona sprawdzać ile już wynosi, by nauczyć się nowego stylu walki. Z dialogów trzeba będzie wywalić oryginały i wstawić swoje.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Cytuj
Można by napisać funkcję, która zwiększa szansę na krytyczne uderzenie i jednocześnie będzie ona sprawdzać ile już wynosi
Chyba są takie.

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Yep.
Npc_SetTalentValue(typ, NPC_TALENT_1H, Npc_GetTalentValue(typ, NPC_TALENT_1H)+5);
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
No dobra, a wie ktoś w którym pliku ustala się ile musi być % aby była dana animacja walczenia bronią ?
 

Góral Żywiec

Góral Żywiec

Użytkownicy
Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
posty153
Propsy42
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
Obrażenia są krytyczne w G1 ? . BTW o ile mi wiadomo to w  nauce procentowej  w MT to jest skupione do animacji.

W CZ coś ktoś wspominał że napisano skrypt losowego większego obrażenie zależności od nauczonego procenta bronią białą.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Procentowa nauka broni w G1
#9 2015-01-28, 17:44(Ostatnia zmiana: 2015-01-28, 18:37)
Obrażenia są krytyczne w G1 ? . BTW o ile mi wiadomo to w  nauce procentowej  w MT to jest skupione do animacji.
No raczej tak, bo inaczej robienie % nauki w g1 byłoby bez sensu.

EDIT:

@ DOWN - Zbyt skomplikowane  :/
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
W którymś pliku chyba było można zmienić przelicznik obrażeń od ciosów krytycznych.
A co do animacji, to samo się nie ustawi.
Trzeba sprawdzać, ile ma hero %, a potem wywołać funkcję odpowiedzialną za ustawianie Overlay'i.
Oryginalna taka funkcja jest, ale nie pamiętam nazwy.
Wejdź w dialog jakiegoś nauczyciela i popatrz na funkcje w dialogu o nauczaniu, potem będzie łatwo znaleźć plik n++'em.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry