Gothic - Zapomniane Miasto 39229 100

O temacie

Autor redfessor

Zaczęty 29.12.2014 roku

Wyświetleń 39229

Odpowiedzi 100

siewka181

siewka181

Użytkownicy
PomiotBeliara
posty411
Propsy68
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • PomiotBeliara
no mod zapowiada się bardzo dobrze,fabuła z opisu prezentuje się klimatycznie i chętnie by się w nią zagłębił.

Co do tych kłótni zawsze mam pompę z tego.
Na nudę zawsze czytam  :D
 
JAK NAZYWA SIĘ CHOROBA NA KTÓRĄ CIERPIĄ WYZNAWCY ADANOSA ?
WADA NOSA :d
Motyw do Google Chrome by ja: https://www.mychrometheme.com/t/94h6ywsfrpdltksaofn965n3e
http://z0r.de/L/z0r-de_4014.swf

Lukizzz

Lukizzz

Użytkownicy
posty573
Propsy140
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Daj jakieś ssy i nie pierdol :p
 

redfessor

redfessor

Użytkownicy
posty129
Propsy82
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Proszę bardzo, oto kilka screenów:

Spoiler





 

gothic1210
  • Gość
@redfessor przeczyściłem temat. Mam jednak pewną uwagę: jeśli uważasz, ze to forum naprawdę jest takie okropne to może lepiej komunikuj się z fanami poprzez inne kanały informacyjne np. facebook. To tylko sugestia, bo skoro takie dyskusje i sprzeczki mają się odbywać regularnie to lepiej sobie darować. 
 

KenT

KenT

Użytkownicy
posty44
Propsy4
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Historia modyfikacji strasznie wciąga. Leci props :)
 

redfessor

redfessor

Użytkownicy
posty129
Propsy82
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
To jest tylko lekki zarys.
Tutaj znajdziesz np. oficjalną część ścieżki dźwiękowej naszej modyfikacji. Kliknij tutaj.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
To jest tylko lekki zarys.
Tutaj znajdziesz np. oficjalną część ścieżki dźwiękowej naszej modyfikacji. Kliknij tutaj.


Szczerze to wątpię w to, że jest tak jak mówisz. Jak wspominałeś robiłeś to w FL Studio na standardowych pluginach > Nie ma takiej możliwości. Musiałbyś mieć na koncie jakieś muzyczki, żeby ogarnąć ją do tego stopnia. Ogólnie nie chcę osądzać o kradzież, ale jak dla mnie ten track jest ściągnięty z internetu, najpewniej youtube.

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1714
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
No już trochę czasu minęło, może pokazał byś nam screeny z jakiś zadań, no chyba, że się dysk spalił to nie.
 

RaPIsZoN

RaPIsZoN

Użytkownicy
Pan Mrozu
posty32
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Pan Mrozu

RaPIsZoN

Gothic - Zapomniane Miasto
#88 2015-01-29, 22:06(Ostatnia zmiana: 2015-01-29, 22:17)
Ta... muzyka... ja nie wiem co napisać. Ona jest... zajebista. Bardzo lubię tego typu muzykę. Pragnę też wspomnieć o muzyce z modyfikacji "Czas Zapłaty" Ta na początku gry kiedy to jesteśmy na plaży. Ogromny browar dla tego/tych który/którzy tą muzykę stworzył/stworzyli. Chodzi mi o to:
https://www.youtube.com/watch?v=2KPkNQA2BrM

Ja... gdybym był reżyserem jakiegoś filmu to użyłbym tej muzyki. Ta muzyka uspokaja duchowo. Nie da się opisać słowami poziomu, jaki trzyma ten utwór.
 

redfessor

redfessor

Użytkownicy
posty129
Propsy82
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
@Fabiosek Serio myślałeś, że ja, jako twórca modyfikacji wyjawię Ci swoje smaczki? Może chcesz jeszcze pełny poradnik co i jak? Nie moja wina, że wierzysz wiernie we wszystko co Ci powiedzą. :ayfkm: Sam sobie zaprzeczasz... to raz a dwa pomyśl o prawach autorskich...
@mrdragothic Weź.. ile masz lat? To, że tutaj nic ni jest publikowane, nie oznacza, że prace nie trwają... zobacz sobie na naszym fanpage'u..
@RaPIsZoN Fajnie, że tak uważasz. ;)                                                               
 

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Proszę was, nie róbcie wojny z byle głupiego powodu :ayfkm:
Cytuj
Ogromny browar dla tego/tych który/którzy tą muzykę stworzył/stworzyli.
Przekaż go Triple'owi. To on komponował wszystkie utwory do Czasu Zapłaty :D
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

redfessor

redfessor

Użytkownicy
posty129
Propsy82
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Nie, żeby coś, ale to nie jest wątek Czasu Zapłaty.. chcecie o nim pogadać to pisze w wątku do tego. ;) To jest wątek innej modyfikacji i piszcie na jej temat.
 

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
@Fabiosek Serio myślałeś, że ja, jako twórca modyfikacji wyjawię Ci swoje
smaczki? Może chcesz jeszcze pełny poradnik co i jak? Nie moja wina, że
wierzysz wiernie we wszystko co Ci powiedzą.  Sam sobie zaprzeczasz... to raz a dwa pomyśl o prawach autorskich...
@mrdragothic Weź.. ile masz lat? To, że tutaj nic ni jest publikowane, nie oznacza,
że prace nie trwają... zobacz sobie na naszym fanpage'u..
@RaPIsZoN Fajnie, że tak uważasz. ;)  
Pokaż tylko screen z playlisty i wszystko bedzie jasne.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Proszę was, nie róbcie wojny z byle głupiego powodu :ayfkm:
Cytuj
Ogromny browar dla tego/tych który/którzy tą muzykę stworzył/stworzyli.
Przekaż go Triple'owi. To on komponował wszystkie utwory do Czasu Zapłaty :D
A nie Dreamerionowi?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Proszę was, nie róbcie wojny z byle głupiego powodu :ayfkm:
Cytuj
Ogromny browar dla tego/tych który/którzy tą muzykę stworzył/stworzyli.
Przekaż go Triple'owi. To on komponował wszystkie utwory do Czasu Zapłaty :D
A nie Dreamerionowi?

Nie sądzę.

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
A nie Dreamerionowi?
Nie.

http://oi57.tinypic.com/wbp2lx.jpg
Co do tej palisady to spoko tylko przydałoby sie jakoś ubrudzić te pale troche bo za sterylne są i pozmieniaj je troche względem siebie bo wszystko jest zbyt równe.
 

theLele

theLele

Użytkownicy
posty43
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Podobno prace nad modem zostały wstrzymane :|
 

redfessor

redfessor

Użytkownicy
posty129
Propsy82
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Chwilowo tak, ale od poniedziałku myślę, iż kontynuuję.
 

GandalfZielony

GandalfZielony

Użytkownicy
posty1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam kilka pytań:
Czy planujecie nagrywać dubbing?
Ile czasu mniej więcej zajmuje przejście tego moda?
Czy planujesz coś jeszcze dorobić?
 

redfessor

redfessor

Użytkownicy
posty129
Propsy82
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
1. Tak,
2. Myślę, że nie mniej niż 4-5 godzin,
3. Tak, jeszcze mam sporo w planach.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry