Pasek życia w dwóch kolorach (jak w g3 po zatruciu) 10578 41

O temacie

Autor pawbuj

Zaczęty 22.12.2014 roku

Wyświetleń 10578

Odpowiedzi 41

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Przykładowy skrypt na zmianę textury focusBar:
            var oCViewStatusBar bar; bar = _^(MEM_Game.focusBar);
        _View_SetTexture(bar.value_bar, "Bar_Misc.tga");
        bar.texValue = "Bar_Misc.tga";
Resztę se kombinuj sam.
nie prosiłem o pomoc, ale DZiękuję.  Myślałem , że w Lego jest funkcja na zmianę textury paska, niestety nie było takowej. :F

tylko nie wiem czy to przejdzie dla hero w zatruciu

MEM_Game.focusBarpewnie jest to hp_bar :hmmm:
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
class oCGame {
    [..]
    var int hpBar;                  //oCViewStatusBar*        
    var int swimBar;                //oCViewStatusBar*        
    var int manaBar;                //oCViewStatusBar*        
    var int focusBar;               //oCViewStatusBar*  
    [..]
Analogicznie, kombinuj.

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
mógłbym równiez zrobić płynne ubywanie  HP na pasku co cios (jak w G3)
bodaj kurczak zrobił mi coś takiego ale z wytrzymałością. Przy skoku odejmuje się jakiś %/ilość wytrzymałości. Było kombinowanie z odejmowaniem od walki ale coś tam nie poszło, więc na razie stoi robota.
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
mógłbym równiez zrobić płynne ubywanie  HP na pasku co cios (jak w G3)
bodaj kurczak zrobił mi coś takiego ale z wytrzymałością. Przy skoku odejmuje się jakiś %/ilość wytrzymałości. Było kombinowanie z odejmowaniem od walki ale coś tam nie poszło, więc na razie stoi robota.
niejaki Mr dragothic prezentuje na utube fajne wykonanie zużycia staminy. może on niech podpowie co i jak.
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Gdyby to jeszcze jego było i wiedziałby cokolwiek o tym co prezentuje :|
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Cytuj
Myślałem , że w Lego jest funkcja na zmianę textury paska, niestety nie było takowej.
Dlatego wiem, że byś nie zrobił tego sam.
Cytuj
mógłbym równiez zrobić płynne ubywanie  HP na pasku co cios (jak w G3)
Już to widzę :P

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytuj
Myślałem , że w Lego jest funkcja na zmianę textury paska, niestety nie było takowej.
Dlatego wiem, że byś nie zrobił tego sam.
Cytuj
mógłbym równiez zrobić płynne ubywanie  HP na pasku co cios (jak w G3)
Już to widzę :P
zrobiłbym, zrobił. jak mi kazałeś męczyć się ze zmianą koloru czcionki to przez przypadek pokorowałem box dialogu, analogicznie zrobiłbym z paskiem. co do płynnego ubywania, jak juz mnie cytujesz to prosże pełną wypowiedź - pisałem, jak miałbym dostęp do hooka do kalkulacji obrażeń.
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Cytuj
Myślałem , że w Lego jest funkcja na zmianę textury paska, niestety nie było takowej.
Dlatego wiem, że byś nie zrobił tego sam.
Cytuj
mógłbym równiez zrobić płynne ubywanie  HP na pasku co cios (jak w G3)
Już to widzę :P
zrobiłbym, zrobił. jak mi kazałeś męczyć się ze zmianą koloru czcionki to przez przypadek pokorowałem box dialogu, analogicznie zrobiłbym z paskiem. co do płynnego ubywania, jak juz mnie cytujesz to prosże pełną wypowiedź - pisałem, jak miałbym dostęp do hooka do kalkulacji obrażeń.
Napisz kod, który będzie zliczał otrzymane obrażenia.
Można to zrobić bez Ikarusa

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
nie bardzo wiem jakie współrzędne ma hp_bar dla hero, aby wyświetlać drugi pasek z zatruciem, może ktoś pomoże?
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Jakie współrzędne? :hmmm:
Nie wyświetlaj drugiego paska, zmień po prostu texturę:
var oCViewStatusBar bar; bar = _^(MEM_Game.hpBar);
_View_SetTexture(bar.value_bar, "ZatrutyBar.tga");
bar.texValue = "ZatrutyBar.tga";

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Jakie współrzędne? :hmmm:
Nie wyświetlaj drugiego paska, zmień po prostu texturę:
var oCViewStatusBar bar; bar = _^(MEM_Game.hpBar);
_View_SetTexture(bar.value_bar, "ZatrutyBar.tga");
bar.texValue = "ZatrutyBar.tga";
to jest sposób prostszy, ja chce podłożyć drugi pasek z max alpha 100 jako przezroczysty i osiągnąć efekt przez nłożenie dwóch na siebie, tak chyba jest to w g3 zrobione.
chce to odwzorować w g1!
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
No i po co ci to?
Cytuj
chce to odwzorować w g1!
Na prawdę?  :ayfkm: Nie zauważyłem.

Cytuj
var oCViewStatusBar bar; bar = _^(MEM_Game.hpBar);
_View_SetTexture(bar.value_bar, "ZatrutyBar.tga");
bar.texValue = "ZatrutyBar.tga";
Nie kombinuj, efekt i tak będzie taki sam.

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
No i po co ci to?
Cytuj
chce to odwzorować w g1!
Na prawdę?  :ayfkm: Nie zauważyłem.

Cytuj
var oCViewStatusBar bar; bar = _^(MEM_Game.hpBar);
_View_SetTexture(bar.value_bar, "ZatrutyBar.tga");
bar.texValue = "ZatrutyBar.tga";
Nie kombinuj, efekt i tak będzie taki sam.
mi zależy na dwukolorowym pasku.
jak zrobie to Ci wyślę screena z autografem
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1714
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Kaczka nie sraj żarem, to że ktoś ma pasek staminy, nie znaczy, że ty też musisz to mieć.
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
pasek dwukolorowy działa, ale pasek hp za mocno zakrywa pasek drugi. nawet edytowałem bar_misc.tga i usunąłem "wnętrze" oprawki ,ale efekt nadal byle jaki.

http://ifotos.pl/zobacz/pasekJPG_wqxaphx.jpg
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytuj
Myślałem , że w Lego jest funkcja na zmianę textury paska, niestety nie było takowej.
Dlatego wiem, że byś nie zrobił tego sam.
Cytuj
mógłbym równiez zrobić płynne ubywanie  HP na pasku co cios (jak w G3)
Już to widzę :P

pasek z g3, gdzie płynnie ubywa Hp oraz jest 2 kolorowy przy np. zatruciu został zrobiony. niedługo udostępnię krótki film na utube.

 

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
pasek dwukolorowy działa, ale pasek hp za mocno zakrywa pasek drugi. nawet edytowałem bar_misc.tga i usunąłem "wnętrze" oprawki ,ale efekt nadal byle jaki.

http://ifotos.pl/zobacz/pasekJPG_wqxaphx.jpg

func void SetBarBackground (var int bar, var string tex_name)
{
        var oCViewStatusBar bar_ptr; bar_ptr = _^ (bar);
        ViewPtr_SetTexture (bar_ptr.range_bar, tex_name);
        bar_ptr.texValue = tex_name;
};

Przykład:
SetBarBackground (MEM_Game.barHp, "tekstura.tga");
Przed:
Spoiler

Po:
Spoiler
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Splash przyda się , fajne. ale przy okazji mojej metody zrobiłem płynne ubywanie HP przy ciosie, więc warto było pokombinnować.

możesz podesłać twój bar_background.tex, mi ciągle wywalał pulplit i nie mogłem edytować texturki.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
możesz podesłać twój bar_background.tex
Nie jest to potrzebne. Wystarczy, że zamiast tekstura.tga wpiszesz Bar_mana.tga i zamiast zielonego będzie niebieskie :3
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
https://www.youtube.com/watch?v=g6JryNegBaI


test paska
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry