O temacie
Autor pawbuj
Zaczęty 22.12.2014 roku
Wyświetleń 10578
Odpowiedzi 41
pawbuj
Przykładowy skrypt na zmianę textury focusBar:Kod: [Zaznacz] var oCViewStatusBar bar; bar = _^(MEM_Game.focusBar); _View_SetTexture(bar.value_bar, "Bar_Misc.tga"); bar.texValue = "Bar_Misc.tga";Resztę se kombinuj sam.
var oCViewStatusBar bar; bar = _^(MEM_Game.focusBar); _View_SetTexture(bar.value_bar, "Bar_Misc.tga"); bar.texValue = "Bar_Misc.tga";
MEM_Game.focusBar
chicken RaveN Studio
class oCGame { [..] var int hpBar; //oCViewStatusBar* var int swimBar; //oCViewStatusBar* var int manaBar; //oCViewStatusBar* var int focusBar; //oCViewStatusBar* [..]
kaczka RaveN Studio
mógłbym równiez zrobić płynne ubywanie HP na pasku co cios (jak w G3)
Cytat: pawbuj w 2015-03-23, 09:59mógłbym równiez zrobić płynne ubywanie HP na pasku co cios (jak w G3)bodaj kurczak zrobił mi coś takiego ale z wytrzymałością. Przy skoku odejmuje się jakiś %/ilość wytrzymałości. Było kombinowanie z odejmowaniem od walki ale coś tam nie poszło, więc na razie stoi robota.
Myślałem , że w Lego jest funkcja na zmianę textury paska, niestety nie było takowej.
mógłbym równiez zrobić płynne ubywanie HP na pasku co cios (jak w G3)
CytujMyślałem , że w Lego jest funkcja na zmianę textury paska, niestety nie było takowej. Dlatego wiem, że byś nie zrobił tego sam.Cytujmógłbym równiez zrobić płynne ubywanie HP na pasku co cios (jak w G3)Już to widzę
Cytat: chicken w 2015-03-24, 15:49CytujMyślałem , że w Lego jest funkcja na zmianę textury paska, niestety nie było takowej. Dlatego wiem, że byś nie zrobił tego sam.Cytujmógłbym równiez zrobić płynne ubywanie HP na pasku co cios (jak w G3)Już to widzę zrobiłbym, zrobił. jak mi kazałeś męczyć się ze zmianą koloru czcionki to przez przypadek pokorowałem box dialogu, analogicznie zrobiłbym z paskiem. co do płynnego ubywania, jak juz mnie cytujesz to prosże pełną wypowiedź - pisałem, jak miałbym dostęp do hooka do kalkulacji obrażeń.
var oCViewStatusBar bar; bar = _^(MEM_Game.hpBar);_View_SetTexture(bar.value_bar, "ZatrutyBar.tga");bar.texValue = "ZatrutyBar.tga";
Jakie współrzędne? Nie wyświetlaj drugiego paska, zmień po prostu texturę:Kod: [Zaznacz]var oCViewStatusBar bar; bar = _^(MEM_Game.hpBar);_View_SetTexture(bar.value_bar, "ZatrutyBar.tga");bar.texValue = "ZatrutyBar.tga";
chce to odwzorować w g1!
No i po co ci to?Cytujchce to odwzorować w g1!Na prawdę? Nie zauważyłem.Cytujvar oCViewStatusBar bar; bar = _^(MEM_Game.hpBar);_View_SetTexture(bar.value_bar, "ZatrutyBar.tga");bar.texValue = "ZatrutyBar.tga";Nie kombinuj, efekt i tak będzie taki sam.
Draks
Splash Moderator
pasek dwukolorowy działa, ale pasek hp za mocno zakrywa pasek drugi. nawet edytowałem bar_misc.tga i usunąłem "wnętrze" oprawki ,ale efekt nadal byle jaki. http://ifotos.pl/zobacz/pasekJPG_wqxaphx.jpg
func void SetBarBackground (var int bar, var string tex_name){ var oCViewStatusBar bar_ptr; bar_ptr = _^ (bar); ViewPtr_SetTexture (bar_ptr.range_bar, tex_name); bar_ptr.texValue = tex_name;};
SetBarBackground (MEM_Game.barHp, "tekstura.tga");
możesz podesłać twój bar_background.tex