Turniej szachowy na koniec 2014? 67671 233

O temacie

Autor Żelazko

Zaczęty 18.12.2014 roku

Wyświetleń 67671

Odpowiedzi 233

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1208
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Ma ktoś ochotę wziąć w turnieju szachowym w tym roku? I ma ktoś ochotę na jego zorganizowanie, bo mi się nie chce ja się nie nadaje.  :lol2:

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
Chętnie bym zagrał, jednak nie chcę się mieszać w organizację :D 
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1208
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
To jak Aztek Za-mościaninie organizujesz? Przydało by się trofeum na 2014 bo w 2013 były rozgrywki. A 2015 już za rogiem.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
@Aztek, też uważam że taki turniej się przyda. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1208
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
A coś ty został oficjalnym rzecznikiem przydupasem Azteka?

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Czekam na zgłoszenia uczestników do końca roku.

1. Adanos
2. Żelazko
3. Romek

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
1. Adanos
2. Żelazko
3. Romek
4. Aztek

Tym razem proponuję grać na kurnik, można tam oglądać mecze na żywo.
 

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty639
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
1. Adanos
2. Żelazko
3. Romek
4. Aztek
5. Kelten
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6475
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
1. Adanos
2. Żelazko
3. Romek
4. Aztek
5. Kelten
6. Gothicman
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
1. Adanos
2. Żelazko
3. Romek
4. Aztek

Tym razem proponuję grać na kurnik, można tam oglądać mecze na żywo.
To może nie tylko szachy, ale i jakieś kalambury, chińczyki, makao albo co? Mówię serio, to mogłyby być ciekawe :D

Ja też poproszę o dopisanie mnie do listy graczy.
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Remix

Remix

Użytkownicy
Murzyn Internetów :O
posty291
Propsy41
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Murzyn Internetów :O
1. Adanos
2. Żelazko
3. Romek
4. Aztek
5. Kelten
6. Gothicman
7. kaczka
8. Remix

:)
 
https://www.youtube.com/watch?v=TNdy0ea6gc4

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
1. Adanos
2. Żelazko
3. Romek
4. Aztek
5. Kelten
6. Gothicman
7. kaczka
8. Remix 
9. Sculler
 
some things are meant to be

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1208
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Czekam na zgłoszenia uczestników do końca roku.

Turniej będzie za 2014 jednak?

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Chyba tak. Ale po Nowym Roku będziemy pewnie grać. Myślę, że do końca roku znajdą się chętni. :D

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1208
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Chyba tak. Ale po Nowym Roku będziemy pewnie grać. Myślę, że do końca roku znajdą się chętni. :D

Turniej powinien być rozgrywany za 2014 rok. Bo ostatni był w 2013. :D
16 osobników powinno wystarczyć?

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie, trzeba znaleźć 3-4 na zapas. Doświadczenie.
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
1. Adanos
2. Żelazko
3. Romek
4. Aztek
5. Kelten
6. Gothicman
7. kaczka
8. Remix 
9. Sculler
10.Cragann


Będzie łatwiej :D
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
1. Adanos
2. Żelazko
3. Romek
4. Aztek
5. Kelten
6. Gothicman
7. kaczka
8. Remix 
9. Sculler
10.Cragann
11. Sawik



Powiadomi niech ktoś Kyra i Kozieka, Aztek nie może wygrać. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry