Historia:Dolina Ostagard, znana dzięki swoim pięknym krajobrazom i małym lasom, będzie kluczowym punktem
historii modyfikacji "Insygnia". Po użyciu runy teleportacyjnej bohater znowu znajdzie się nagle w Kamiennym Kręgu
na obrzeżach doliny. Aby dowiedzieć się, gdzie jest i jak można się stamtąd wydostać musi udać się do miasta Utschar.
Tutaj dowiadujemy się ważnych rzeczy o tle historii. Zaczyna się wyścig z czasem. Bohater musi stawić czoła zadaniom gwardii; król natomiast wzywa w tym samym czasie do siebie wszystkich rycerzy i paladynów i szykuje się do batalii.
Czego możecie się spodziewać?W modyfikacji "Insygnia" czeka was niezależna, ekscytująca historia pełna zwrotów, innowacyjnych zadań i zupełnie
nowy świat gry, który aż się prosi o zwiedzanie. Oprócz komfortowego, małego miasteczka i niektórych ustronnych
gospodarstw rolnych czekają was ciemne jaskinie, które czekają na poszukiwacza przygód, który odkryje ich tajemnice.
Modyfikacja jest do Gothika II Noc Kruka, w stylu Gothika I.
Cechy:
* Czas gry: ~15-20 godzin
* Trzy całkowicie nowe światy gry
* Dużo nowych NPC z ciekawymi dialogami
* Dwie gildie do wyboru (Gwardia/Magowie)
* Maksymalny poziom do osiągnięcia to ok. 18
* pełny dubbing (po niemiecku rzecz jasna)
* Intro i Extro
* Eastereggi
* ~130 NPC
- i wiele więcej -
Screeny:Download wersji niemieckiej: http://www.worldofgothic.de/dl/download_520.htmDownload do patcha 1.4: http://www.worldofgothic.de/dl/download_520.htmJest to prolog ogromnej modyfikacji Das Wappen, który został już niemal spolszczony przez Quascha i Xylonę. Mod w polskiej wersji pojawi się już niedługo i zostanie wydany pod szyldem Gothic Recovery Team.