Modyfikacja tekstury menu gry 9219 31

O temacie

Autor Diego1337

Zaczęty 26.11.2014 roku

Wyświetleń 9219

Odpowiedzi 31

Diego1337

Diego1337

Użytkownicy
posty46
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Diego1337

Modyfikacja tekstury menu gry
2014-11-26, 18:47(Ostatnia zmiana: 2014-12-07, 13:12)
Witam,
chciałem troszkę zmienić okno menu (MENU_INGAME) i po podmianie tekstury wyszło takie coś : http://ifotos.pl/z/whxrpse/


//Wątki scalone.
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Chyba jest to dość oczywiste. Zarówno obrazek w tle jak i twoje menu zawierają wyraz "Gothic" i na siebie nachodzą. Z jednego musisz to wyciąć.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Diego1337

Diego1337

Użytkownicy
posty46
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ale mi chodziło o to że obramowanie jak i środek jest jak "szachownica" a tak nie miało być.
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Napisz co zrobiłeś, nie jesteśmy jasnowidzami :facepalm:
 

Diego1337

Diego1337

Użytkownicy
posty46
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Podmieniłem teksturę MENU_INGAME. I tekstura zaczęła przerywać.
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Wygląda jakbyś przejechał po niej kanałem alfa, co sprawiłoby że wygląda tak przeźroczyście. A co konkretnie zrobiłeś z tą teksturą?
 

Diego1337

Diego1337

Użytkownicy
posty46
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wyexportowałem z GoMana do JPG, nałożyłem tekst, zapisałem w JPG i podmieniłem plik MENU_INGAME i w NOMIP i w _COMPILED

Post połączony: 2014-11-26, 20:21
Pamiętam że jak chciałem zmienić kolor "slotu" na rzeczy w ekwipunku to też mi się tak stało że przerywała tekstura.
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Napis w sensie ten drugi  "Gothic" na górze? A po co Ci on, skoro już jest? :D
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Textura ma być w .TGA i usuń zdekompilowany odpowiednik.

Diego1337

Diego1337

Użytkownicy
posty46
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzięki chicken, pomogło. A co do menu to bardziej chodziło mi o napis w dolnym lewym i prawym rogu, którego prawie nie widać na zdjęciu w pierwszym poście.
 

Diego1337

Diego1337

Użytkownicy
posty46
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam problem z podmienieniem wyglądu TŁA menu. Zmieniłem teksturę i podmieniłem z pliku TGA i JPG i nic nie pomogło.
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Chociaż usuń zdekompilowany odpowiednik.
A textury zawsze mają mieć rozszerzenie TGA.

Diego1337

Diego1337

Użytkownicy
posty46
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ten zdekompilowany odpowiednik jest w NOMIP? Pytam bo nigdy tego nie robiłem i mam pytanie jak go usunąć, bo gomana mam po niemiecku i za bardzo nie ogarniam.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Nie, jest w _compiled.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Diego1337

Diego1337

Użytkownicy
posty46
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No dobra, wiem który usunąć, ale nie wiem jak :c. Przypomina mi to historię pewnego chłopca który szybko wszedł na drzewo, ale nie mógł potem zejść :D.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
No dobra, wiem który usunąć, ale nie wiem jak :c.
Prawy przycisk myszy > usuń...
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Diego1337

Diego1337

Użytkownicy
posty46
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Żadna z opcji wyświetlonych po naciśnięciu PPM nie odpowiada za usunięcie pliku ;(.
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Po co używasz gomana skoro masz wypakowane wszystkie paczki? Pewnie po instalacji modkita z powrotem zmieniłeś rozszerzenia paczek z .disabled na .vdf. Jak jest na .disabled to ma zostać w .disabled, a podmieniasz pliki tylko i wyłącznie w folderach.
Napisz też z łaski swojej, o jaką część Gothica chodzi. Jeżeli chodzi o G1 to musisz paczki wypakować ręcznie VDFS'em i potem zmienić ich rozszerzenia na właśnie .disabled.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
potem zmienić ich rozszerzenia na właśnie .disabled.
Bo co? Bo Ty tak mówisz?
Może to zmienić na .ZucklovZleMowi a i tak będzie działać (a raczej nie działać).
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
potem zmienić ich rozszerzenia na właśnie .disabled.
Bo co? Bo Ty tak mówisz?
Może to zmienić na .ZucklovZleMowi a i tak będzie działać (a raczej nie działać).
Myślisz że o tym nie wiem, czy chciałeś tylko rozpocząć debilnego flame?
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry