skrypt zapożyczony z CZ?
Nope, skrypt jest mój i jest w temacie LeGo na WOGu, że przy zmianie świata i powrocie do poprzedniego, gra się crashowała. Początkowo myślałem, że źle napisałem ten skrypt, ale problemem okazał się pakiet Sprite.
Chcesz, to masz, ale i tak będzie bezużyteczny dopóki sprite'y nie zostaną poprawione.
var int Compass;
var int CompassArrow;
Func void Compass_func ()
{
var zCVob her; her = Hlp_GetNpc (hero);
if (!MEM_Game.pause_screen) && (InfoManager_HasFinished ())
{
if (!Compass)
{
Print_GetScreenSize();
Compass = View_CreatePxl (Print_Screen[PS_X] - 192, Print_Screen[PS_Y] - (Print_Screen[PS_Y] - 32), Print_Screen[PS_X] - 32, Print_Screen[PS_Y] - (Print_Screen[PS_Y] - 192));
View_SetTexture (Compass, "Compass_tex.TGA");
View_Open (Compass);
};
if (CompassArrow){delete (CompassArrow);};
CompassArrow = Sprite_CreatePxl (Print_Screen[PS_X] - 112, Print_Screen[PS_Y] - (Print_Screen[PS_Y] - 109), 159, 159, COL_White, "Compass_arrow.TGA");
Sprite_SetPrio (CompassArrow, 100);
Sprite_SetRotationSC (CompassArrow, her.trafoObjToWorld[0], her.trafoObjToWorld[8]);
}
else
{
if (Compass) {View_Close (Compass); View_Delete (Compass); Compass = 0; };
if (CompassArrow){delete (CompassArrow); CompassArrow = 0; };
};
};
W funkcji INIT_GLOBAL, by gra się nie crashowała po wczytaniu zapisu :
if (Gamestate == Gamestate_Loaded)
{
Compass = 0;
};