1794
Powstanie Kościuszkowskie
Data Wydania: Q1 2014
"Roku Pańskiego 1794, raz jeszcze Europa znalazła się w stanie wielkich niepokoi. Chwalebne zwycięstwa Francuskiej i Amerykańskiej rewolucyji, poważny cios zadały autorytetowi monarchii. Takoż i ucisk w jakim miała ona lud, zauważalnie zelżał, co wielce tyranów pognębiło. Dlategóż w akcie desperacji, a jednocząc się ponad wzajemnymi niesnaskami, monarchowie postanowili ugasić płomienie Wolności rozpalone wskroś Starego Świata. Ich pierwszą ofiarą paść miała Rzeczpospolita.
Niegdyś czołowa Europejska potęga, Rzeczpospolita Polska słynęła z wdrażania ideałów wolności i demokracji, wyznaczając światły przykład do naśladowania dla reszty ludzkości. Dlategóż właśnie tyrani, zgorzkniali i zawistni, nie szczędzili wysiłków, by ujrzeć ją na kolanach, a jej lud wytracony. Nim nadszedł, wzmiankowany rok 1794, powiodło im się z tego planu tyle, że niegdysiejsze dumne królestwo, obrócili w niewielkie marionetkowe państewko, rządzone przez garstkę sprzedawczyków i skorumpowanych oficjeli. A jednak wciąż monarchowie nie znali spoczynku, jak długo ślad dawnej chwały by przetrwał.
Gdy czarne chmury zbierają się nad Polską, poszukiwacze przygód, tłumnie wkraczają w jej granice, szukając szansy na poprawę swego losu. Czy są to weterani rewolucyjnych zawieruch, czy zwykłe psy wojny, bohaterowie czy bandyci, wszystkich bez różnicy gna pragnienie, by wziąć udział w nadchodzącym konflikcie, po jednej ze stron.
Pomiędzy nimi jest jeden niezwykły człowiek..."
1794: Powstanie Kościuszkowskie jest fabularną modyfikacją do gry Mount&Blade WarBand. Celem modyfikacji jest przedstawienie alternatywnej wersji historii w czasie poprzedzającym Insurekcję, a także następującym po niej. Rozgrywka składa się z czterech mocno zróżnicowanych etapów, w których do wykonania jest kilkadziesiąt zadań, tworzących linię fabularną i definiujących rolę gracza. Mechanika bitew oferuje, m.in system formacji zarówno dla gracza jak i AI, a także nowe oblężenia z udziałem artylerii. Dodatkowo w modyfikacji występują sandboxowe mechanizmy rozgrywki, takie jak nowy system zadań pobocznych czy pojedynki.
W aktualnej wersji nie gwarantujemy grywalności i braku błędów. Mogą występować nieścisłości historyczne.
Obecna wersja przeznaczona jest do otwartych testów.
Jeżeli chcesz zagrać w pełni dopracowaną modyfikację, zaczekaj na wersję finalną.
Zespół tworzący:
Paweł "Thaess" Gronowski - programowanie
Michał "VainV/Tony_Bugow" Wasiak - kierowanie projektem, projektowanie rozgrywki, projektowanie scen i mapy strategicznej, grafika 3D
Wojciech "Lambert" Przyjemski - grafika 3D
Adam "Ihei" Baranowski - nieaktywny; tłumaczenie, projektowanie rozgrywki, dialogi
Damian "WodzuUK" Kubiński - tłumaczenie
Bartłomiej "Bart" Król - projektowanie scen
Jan "Jog" Grochowski - soundtrack i udźwiękowienie
Specjalne podziękowania dla:
Gutekfiutek - Polished Landcapses.
Michał "Mahnahmuhnah" Matuszewski - grafika 3D
sir Luca - współzałożyciel projektu.
RanGer_SLO - animacje.
I innych osób wspierających Projekt na różnych etapach:
Hofiko
Plopp
Bolo Chan
Grievous
Matiux
Eddy
Michał
Serail
SowaEvil
Mangust
Mires
Krystian80
Link do pobrania:
http://www.1794.com.pl/download.php