Legends of Grimrock 2 3797 13

O temacie

Autor Jurigag

Zaczęty 17.10.2014 roku

Wyświetleń 3797

Odpowiedzi 13

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Wyszedł 2 dni temu, za wiele nie pograłem ale jak dla mnie zdecydowana gra roku, a na pewno RPG roku, risen 3 i zapewne dragon age mogą się chować. Ogromna różnorodność lokacji, przeciwników, zagadek, więcej ekwipunku, poprawiony rozwój postaci i znacznie poprawione SI, do tego świetna grafika. Dla mnie to aktualnie istna perełka jest i za te ~20 dolarów to po prostu istny hit. O ile pierwsza część mogła nudzić zwiedzanie ciągle podobnych lokacji i dosyć prostacki system walki gdzie wystarczyło po prostu strafeowac to tutaj te manakmenty znacznie poprawiono, reakcja przeciwników jest znacznie szybsza i już nie jest tak łatwo, na zwykłym normalu się męczę, a jest jeszcze hard, możliwość wyłączenia mapy, jednorazowe kryształy(odnawiają hp, mane i zapisują grę) i opcja zapisywania gry tylko przy kryształach. Jak ktoś szuka czegoś oldschoolowego to polecam bo naprawdę warto !
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Jak na grę/rpg roku to trochę o tym cicho. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca

Werewolf

Legends of Grimrock 2
#2 2014-11-12, 16:35(Ostatnia zmiana: 2014-11-12, 17:13)
Chujowe. Jak i poprzednie czesci.

@Rybek: Ty takze. Nawet marnej prowokacji wykryc nie umiesz.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Thorus, wypierdalaj :facepalm:
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Ej, ale ja poważnie chcę się czegoś o tym dowiedzieć.
Grał ktoś ogarnięty? Jak wrażenia? 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Gra w stylu starych Might and Magic. Nie każdemu się spodoba.

Cytuj
Ty takze. Nawet marnej prowokacji wykryc nie umiesz.

Ciężko wykryć u kogoś kto ma tak zjebany gust. Prawda @Aztek ?
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
kto ma tak zjebany gust.
Oj nie mów tak na swój gust, aż taki zły nie jest.

Ofttopic out.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
na pewno RPG roku
Słyszałeś kiedyś o Dark Souls 2, casualu?
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Cytuj
na pewno RPG roku
Słyszałeś kiedyś o Dark Souls 2, casualu?
Akurat DS2, jak sam pisałeś, jak na razie zostało wydane jedynie w wersji Prepare to Casual Edition, także główny atut serii (trololo) poszedł się jebać.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Cytuj
na pewno RPG roku
Słyszałeś kiedyś o Dark Souls 2, casualu?

@Aztek  Słyszałeś kiedyś o Wasteland 2, casualu?
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Sorry, nie mogę Cię rozczytać przez te wszystkie bugi i błędy w tłumaczeniu tej gry.
 

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.
Jak na grę/rpg roku to trochę o tym cicho.

Gówno prawda, jak się obracasz w tamkich kręgach jak tm to oczywiście bo tutaj nikt nie potrafi rozpoznać dobrej gry  i woli grać w przereklamowane gówno.

Cytuj
na pewno RPG roku
Słyszałeś kiedyś o Dark Souls 2, casualu?

Po pierwsze primo, Dark souls nie wyszło w tym roku ale już jakiś czas temu. A secundo, jeśli chodzi o casualizm, legends of grimrock na pewno dla casuali nie jest. Wymaga za dużo myślenia i kombinowania żeby casual to kupił i miał przy tym przyjemność.


Sorry, nie mogę Cię rozczytać przez te wszystkie bugi i błędy w tłumaczeniu tej gry.
wut?


Jeśli chodzi o Wasteland 2 vs LoG2, nie miałem jeszcze przyjemności gry w grimrocka ale co do wastelandu jestem lekko zawiedziony tym co zrobili, Gra jest ok, ale walka i system inicjatywy mocno mnie wkurwia. Może napisze coś więcej o tym później
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Legends of Grimrock 2
#12 2014-11-13, 20:34(Ostatnia zmiana: 2014-11-13, 21:26)
Cytuj
Gówno prawda, jak się obracasz w tamkich kręgach jak tm to oczywiście bo tutaj nikt nie potrafi rozpoznać dobrej gry i woli grać w przereklamowane gówno.

Przesadzasz  :antyprops:

@ DOWN Co do tego, to się zgodzę  :lol2:
 

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.
Możliwe, trochę przesadzam ale faktem jest że nikt prawie nie mówi o dobrych grach które wychodzą i zamiast tego zajmują się gównianymi tytułami AAA i darmowymi strzelankami multi.

http://ifotos.pl/z/wpaqxqq
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry