Risen 2 - Potrzebny save 4463 17

O temacie

Autor kaczka

Zaczęty 1.10.2014 roku

Wyświetleń 4463

Odpowiedzi 17

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Ma ktoś może save z momentu zaraz po zniszczeniu tytana ziemi? Mi się w tym miejscu zbugowal cep i w żaden sposób nie da się go trafić. Stoi tak, jakby był powietrzem i się nie rusza.
Jak nigdy miałem zebrane i wykonane wszystko co było możliwe :| Potrzebny mi zapis zaraz po zniszczeniu tytana, najlepiej jeszcze przed wróceniem do dzikusów. No i ofc jebać inkwizycje.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Kodów użyj. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Jakby mi jescze ten śmieszny pseudo "Marvin" dzialał -.- nie ma kodu na coś w stylu zwycięstwo misji czy zabicie kogoś. Nie mogę go nawet namierzyć.
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1714
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Ty wrzucaj ten film z Dziedzictwa coś obiecał we wakacje, a nie graj w gry : p
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Sawik się opierdala to nie wstawiam xD
Robi się. Małymi kroczkami przyznaję ale się robi :D
 

Zoom

Zoom

Użytkownicy
naczelny inwalida intelektualny
posty460
Propsy116
  • Użytkownicy
  • naczelny inwalida intelektualny
W razie jakbyś nie znalazł takiego, gdzie jesteś po stronie Indian to masz mojego po stronie inkwizycji. (Wiem "jebać inkwizycje", ale innego nie mam z tego momentu gry) [link]

Ewentualnie mogę dać Ci jeszcze jakiegoś gdzie frakcji nie wybrałem.
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
możesz
 

Zoom

Zoom

Użytkownicy
naczelny inwalida intelektualny
posty460
Propsy116
  • Użytkownicy
  • naczelny inwalida intelektualny
Misja "Pomoc w walce z wroną" jest dalej nieukończona, więc powinno się dać jeszcze dojść do Indian. W razie w mogę poszukać jeszcze wcześniejszego zapisu. [link2]
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Lul, gdzie się te zapisy wrzuca xD
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Lul, gdzie się te zapisy wrzuca xD

Wersja steam? ;p  Savy najcześciej są w dokumentach, albo dysk główny -> dane aplikacji, zawsze tez zostaje wujek google do spytania :D
 

Zoom

Zoom

Użytkownicy
naczelny inwalida intelektualny
posty460
Propsy116
  • Użytkownicy
  • naczelny inwalida intelektualny
[obrazek]
Coś zjebane jest wstawianie obrazków na tym forum - nie da się.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel

Da się. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Ej, w sumie to nigdzie nie mam żadnego folderu z sejvami :C
 

Zoom

Zoom

Użytkownicy
naczelny inwalida intelektualny
posty460
Propsy116
  • Użytkownicy
  • naczelny inwalida intelektualny
To użyj wyszukiwania plików i wpisz "SaveData_" powinno wyszukać Ci save 'y, a tym samym ścieżkę do nich.
[obrazek]
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Na tyle inteligentny jestem, że sam na to wpadłem. Nie pisałbym, gdybym nie zwęszył każdego konta :| Nie istnieje coś takiego xD
 

Zoom

Zoom

Użytkownicy
naczelny inwalida intelektualny
posty460
Propsy116
  • Użytkownicy
  • naczelny inwalida intelektualny
To najwidoczniej masz magiczny komputer i nie wiem jak Ci pomóc. Spróbuj włączyć jeszcze widoczność ukrytych folderów i plików, i dopiero wyszukać.
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
oO Na to nawet nie wpadłem. Jest to trochę bez sensu, ale faktycznie folder był ukryty xD
DYSK:\Documents and Settings\nazwa_usera\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Risen2\SaveGames
Można zamknąć, problem rozwiązany :D
 

Kyronus Blade

Kyronus Blade

DreamVader 2
posty45
Propsy16
ProfesjaGracz
  • DreamVader 2
Dzięki wielkie za te save'y też potrzebowałem przed lub po zniszczeniu Tytana Ziemi :) Na necie gdziekolwiek bardzo trudno znaleźć.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry