Orkowie szamani rzucający kule ognia Grachtnakkiem 2546 6

O temacie

Autor GothicModer

Zaczęty 29.08.2014 roku

Wyświetleń 2546

Odpowiedzi 6

GothicModer

GothicModer

Użytkownicy
Skrypter, grafik
posty105
Propsy23
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Skrypter, grafik
Witam! Mam pytanie. W Gothic I orkowie szamani rzucają zaklęcia za pomocą Grachtnakku. Wie ktoś jak zrobić, żeby przy wyciąganiu zaklęć postać wyciągała broń, którą ma na plecach?
Potrzebne jest mi to do mojego moda. Wprowadziłem kostury i nowe animacje i mam problem z tymi zaklęciami.


P.S. Sory za pierwsze błędy, myślałem o rozwiązaniu, gdy pisałem tego posta.
 
Szukam testerów do moda i ludzi chętnych do pomocy w nim. Szczegóły PW

Vedymin

Vedymin

Użytkownicy
posty16
  • Użytkownicy
Moim zdaniem to wszystko siedzi w MDS-ie orków w G1. Natomiast jeżęli chcesz żeby ludzie rzucali czary kosturami to tu już jest wyższa szkoła jazdy...

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Mam pytanie. [...] Wie ktoś jak zrobić, aby w mds'ie zrobić, że przy wyciąganiu zaklęć postać wyciągała broń, którą ma na plecach?
Moim zdaniem to wszystko siedzi w MDS-ie orków w G1. Natomiast jeżęli chcesz żeby ludzie rzucali czary kosturami to tu już jest wyższa szkoła jazdy...
Nie napisałeś nic sensownego. Czytanie ze zrozumieniem było w pierwszych klasach podstawówki.

Polecam przeglądnąć orc.mds z g1 i ew. metodą prób i błędów wynaleźć kilka kodów, które mogłyby pomóc. Zacząłbym na twoim miejscu od znalezienia nazwy czaru, którego używali szamani z g1, w mds, i zapoznać się dokładniej z resztą kodu.
MDS + Czar + Animki
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Sprawdziłem dla ciebie MDS. Używanie kostura jest zrobione przez animacje. Dla orka jest to tylko bron dwuręczna. Natomiast animacje sa zrobione tak by trzymał kostur :)  . Jak to chcesz zrobić dla ludzi oznacza to przerobienie wszystkich animacji które są potrzebne to używania magii.
 


Thudiar

Thudiar

Użytkownicy
posty47
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To bardzo proste, najpierw wejdz w to i to pobierz:

http://www.worldofgothic.de/?go=moddb&action=view&fileID=1133&cat=1&page=0&order=0

Potem podmien pliki tak jak tam jest napisane. Nie zapomnij na koncu dodac linijki orkowi szamanowi, dzieki ktorej kostur bedzie na jego plecach, a takze dzieki temu zaistnieje mozliwosc nawalania magia:

Mdl_ApplyOverlayMds (self,   "ORC_STAFF.mds");

Jesli nie wiesz gdzie jest ten plik, masz tutaj gotowca ;]

Album

Enjoy :D. Nie zapomnij, że Ork musi miec zalozona jakas rune, potem zakladasz kostur i napier***** :)

Edit. Nie zauwazylem daty, haha :D
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Jak odkop, to odkop, więc muszę dodać, że:
Cytuj
Ork musi miec zalozona jakas rune
Nie musi. Skrypt B_SelectSpell.d sam mu je tworzy i każe odpowiednio ich używać.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Thudiar

Thudiar

Użytkownicy
posty47
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak odkop, to odkop, więc muszę dodać, że:
Cytuj
Ork musi miec zalozona jakas rune
Nie musi. Skrypt B_SelectSpell.d sam mu je tworzy i każe odpowiednio ich używać.

Z NPC ta, ale jak ty bys chcial byc tym orkiem, musialbys ja zalozyc xd
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry