Najciekawsze mody 29651 74

O temacie

Autor Szulwik

Zaczęty 25.08.2014 roku

Wyświetleń 29651

Odpowiedzi 74

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
A ER zamierzasz kontynuować? :)

EDIT: Trochę szkoda, bo ER zapowiedziała się nieźle :|
 

gothic1210
  • Gość
Raczej nie, ale do tego co robię teraz bardzo się przykładam. Mam nadzieję, że nic się nie spieprzy przy końcówce prac. 
 

RavenHS

RavenHS

Użytkownicy
posty155
Propsy11
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
A co robisz :) ?
 

K@T

K@T

Użytkownicy
posty152
Propsy22
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Też jestem ciekaw :-)
 

Leoxiq1993

Leoxiq1993

Użytkownicy
Mistrz
posty178
Propsy75
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Mistrz
Potwierdzam to co napisal kolega u gory. Velaya, Velaya i jeszcze raz Velaya. Jest najdluzszy, nabardziej trzymajacy sie kupy, ciekawy jak i przede wszystkim dostarczajacy tego czegos czego oczekujemy od Gothica. Dobre sa jeszcze Zlote Wrota i ogromnym plusem tu jest bardzo dobry dubbing. Mozna jeszcze doac  Piraten Leben(dobry dubbing pl), Dark Saga, Jaktyl, Juran. Mroczne tajemnice mnie odepchnely i nie wiem czemu ciesza sie, az taka slawa. Z krotkich podobal mi sie Wspolnota Switu, ale raczej dlatego, ze byl pierwszym modem jakiego przeszedlem. ;)
 
Pozdrawiam mame i tate

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
HAHAHAHA Velaya najdłuższa? DarkSaga zajmuje dwa razy więcej czasu niż Velaya :facepalm:
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Zapewne Retuning i Global mod przebijają to wszystko w długości :P
 

Leoxiq1993

Leoxiq1993

Użytkownicy
Mistrz
posty178
Propsy75
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Mistrz
Aaa tak Returing, Global mod itd sa dlugie, ale 10x przechodzic gothica to juz nie to samo. Moze faktycznie Dark Saga jest dluzsza od Velayi (nie bylbym pewien na 100 procent) , ale Jest u mnie nizej niz Velaya ja na liscie.
 
Pozdrawiam mame i tate

Sennar

Sennar

Użytkownicy
posty41
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Co warto podkreślić Velaya była tworzona 2 lata przez tylko 2 ludzi. Jeden z nich pisał rok questy, drugi z nich przez następny rok wprowadzał je do goticzka. Można ? Można. :D

Apropo już nie będę pisał przez ile lat tworzony  był i przez jaką liczbę osób krótszy od Velayi ZW :trollface:
 

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Jak ktoś ma motywacje i chęci to czas zawsze się znajdzie, ale jak ktoś jest wrażliwy na punkcie krytyki, ma ból dupy i robi łaskę fanom że cokolwiek tworzy to nic z tego nigdy nie wyjdzie. 
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
dałbym propsa, ale nie mogę
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Co warto podkreślić Velaya była tworzona 2 lata przez tylko 2 ludzi. Jeden z nich pisał rok questy, drugi z nich przez następny rok wprowadzał je do goticzka. Można ? Można. :D

Apropo już nie będę pisał przez ile lat tworzony  był i przez jaką liczbę osób krótszy od Velayi ZW :trollface:
Zarówno Velaya jak i każda modyfikacja czy gra to nie tylko zadania. Zauważ, że w Velayi pojawiło się sporo innowacji skryptowych.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Gracz tego nie zauważy :P dlatego się zadowalają fabuła i zadaniami :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Leoxiq1993

Leoxiq1993

Użytkownicy
Mistrz
posty178
Propsy75
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Mistrz
No nie przesadzajmy. Faktycznie Velaya wprowadza jakies nowosci w skryptach, ale nie wiele. Nawet wiele nowych rzeczy nie bylo stworzone. Z nowych itsow byl Karabin, ale wiekszosc skryptow tak jak i mapa, sa stare i chlopaki postawili na fabule dzieki czemu tez mod nie byl porazka.
 
Pozdrawiam mame i tate

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
A skąd Ty debilu po raz kolejny wiesz ile oni czasu spędzili nad modem? No, oświeć mnie.
Zgaduję że topic w którym twórcy udostępnili modyfikację zawierał takie informacje, ewentualnie posiadali wcześniej temat z zapowiedzią, jak też popularne jest u nas na forum.
Chyba dość logiczne, nieprawdaż?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Kutachy wyłączyły łapki w górę :C

Co warto podkreślić Velaya była tworzona 2 lata przez tylko 2 ludzi. Jeden z nich pisał rok questy, drugi z nich przez następny rok wprowadzał je do goticzka. [...]
Apropo już nie będę pisał przez ile lat tworzony był i przez jaką liczbę osób krótszy od Velayi ZW :trollface:
Sam mistrzu napisałeś, że wg ciebie Velaya była robiona tylko od strony skryptowej (co jest całkowitą bzdurą :F). Zauważ, że w ZW jednak jest i dubbing, i w pizdu nowych lokacji, które wcale nie są zbitkami vobów, nowe bestie i cała masa innych nowości. Jak wiadomo, dwie osoby raczej nie ogarnęłyby tego w tak krótkim czasie, więc trzeba było ogarnąć ludzi do odpowiednich zadań, co wcale nie oznacza, że przyśpieszyło to znacznie prace. Z doświadczenia wiem, że tu jeden się ociąga, jeden o czymś tam zapomniał, tu coś komuś wypadło, a ktoś dostał sraczki i wyjechał do Bratforda. W końcu wychodzi na to, że tak czy inaczej kilka lat trzeba moda robić, nawet w 10 osób xD
 

tuldor88

tuldor88

Użytkownicy
Spamer, hejter, męczydupa
posty186
Propsy41
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Spamer, hejter, męczydupa
Pora zabawic sie w kopacza i odkopać temat (pst! Ktoś podrzuci kilof i spodnie?)...

Ekhm, taaak... Czytam te wszystkie tematy na frum krok po kroku ale chyba jednak bez rady się nie obędzie:
Poszukuję do G2NK jakiegoś moda działajacego podobnie do GoldenModa/Edycji Rozszerzonej z G1 (sporo drobnych zmian i rozwinieć wątków, pobocznych przy jednoczesnym braku zbytniego mieszania w główne założenia świata znanego z G2NK).
Myślałem o Returningu/Globalu ale mnie opiekunowie czy inne cuda wianki odstręczają :)
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Takich modów poza dwoma, które wymieniłeś nie ma wiele. Jest co prawda Blood Night, ale chyba wampiry Cię nie zaciekawią. Twoim oczekiwaniom zapewne sprosta Requiem, który niestety jeszcze nie wyszedł. Powinien niedługo się pojawić, a przygotowanie polskiej wersji nie zajmie wiele czasu.
 

tuldor88

tuldor88

Użytkownicy
Spamer, hejter, męczydupa
posty186
Propsy41
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Spamer, hejter, męczydupa

tuldor88

Najciekawsze mody
#58 2015-03-09, 14:53(Ostatnia zmiana: 2015-03-09, 15:37)
W modach wampirom, wilkołakom i latającemu potworowi spagetti podziękuję :)
Requiem? Hm, będę musiał w takim razie nieco poszperać w ichnim wątku. Dzięki za info Baelu. :ok:
EDIT: Po przeczytaniu od deski do deski wątku coraz bardziej mi się idea podoba... swoją drogą dobrze ze autor zmienił nazwę z Enhanced Edition - EE źle mi sie kojarzy od chwili gdy Beamdog uraczył graczy odświeżonym Baldurem :trollface:
 

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ma byc chyba quest pack, ale nie wiem czy juz jest
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry