Problem przy wykonywaniu nowej zbroji w blenderze. 3004 4

O temacie

Autor drago7777777

Zaczęty 16.08.2014 roku

Wyświetleń 3004

Odpowiedzi 4

drago7777777

drago7777777

Użytkownicy
posty18
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Gdy importuje plik ASC. ciała postaci i dodaje np. ścianę. Połączyłem ją z modelem. Przypisałem mu nową teksturę, a reszta została taka sama. Później  model przypisałem do kości. Potem wyeksportowałem plik ASC. Dodałem go do gry z nowym skryptem. Wpisując kod na przywołanie pancerzu, otwieram ekwipunek, próbuje założyć zbroje. Po próbie założenia, gra się wyłańcza. Wszystko we skryptach było dobrze. Później całemu modelowi nadałem jedną teksturę ciała. Wtedy wszystko działało. Mój problem polega na tym, że nie mogę przerobić zbroje z nowymi ścianami i teksturami. Proszę o pomoc. Jestem początkujący.
 

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki
Ile model ma tekstur? Wyślij mi ten asc zobaczę co jest z nim nie tak.
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
przenieść do działu goticzkowego
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

drago7777777

drago7777777

Użytkownicy
posty18
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ile model ma tekstur? Wyślij mi ten asc zobaczę co jest z nim nie tak.
Model ma dwie tekstury. Jedna to moja, a druga to tekstura ciała.
Chyba problem był w teksturze. Musze to jeszcze sprawdzić.
 

drago7777777

drago7777777

Użytkownicy
posty18
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Sprawdziłem, wszystkiemu, była wina tekstura. Błąd w niej polegał w tle tekstury. Wymalowałem ją na czarny kolor i wszystko działało. Wcześniej była przezroczysta [nie było koloru].
Sprawa zamknięta, ale dzięki za odpowiedzi.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry