D: (zCVob::SetVisual) : could not load visual ' ITAR_PAL_M3.3ds' for vobname 'It 3451 7

O temacie

Autor SabeMiczu

Zaczęty 3.08.2014 roku

Wyświetleń 3451

Odpowiedzi 7

SabeMiczu

SabeMiczu

Użytkownicy
posty52
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Otóż z dołączyłem do tworzenia pewnej modyfikacji, dali mi skrypty tekstury światy i animacje do wklejenia, ale wyskakuje mi tak błąd:
D: (zCVob::SetVisual)
: could not load visual ' ITAR_PAL_M3.3ds' for vobname 'Itar_Pal_M' of class o"Citeml
Jak ktoś może niech wytłumaczy mi co to za błąd i jak go naprawić. I mam pytanie, czy jak mam tekstury to mam folder z teksturami to mam je wrzucić poprostu do tekstures? I  czy tak samo jest z worlds meshes anims?
Proszę o pomoc.
 

carelion

carelion

RaveN Studio
Moete Kita Zo!
posty153
Propsy73
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Moete Kita Zo!
W plikach gry nie ma modelu  ITAR_PAL_M3.3ds, który jest wpisany w przedmiocie Itar_Pal_M
 

gothic1210
  • Gość
Ten komunikat oznacza, że nie znaleziono modelu hełmu paladyna. Jeżeli tekstury i meshe są w skompilowanym formacie to do Meshes/_compiled i Textures/_compiled.
 

SabeMiczu

SabeMiczu

Użytkownicy
posty52
Profesjabrak
  • Użytkownicy

SabeMiczu

Mały problem
#3 2014-08-03, 12:24(Ostatnia zmiana: 2014-08-03, 12:35)
Dobra próbuje tak jak mówisz żeby pliki z meshes do compiled i teksture tak samo, te które dostałem.


Post połączony: 2014-08-03, 12:35
Animacje. _workd/data/anims/asc_bodie
_workd/data/tekstures/_compiled/item i NPCs
_work/data/meshes/_compiled/items i mod
_work/data/worlds/ minimod.zen i MM_World.zen
A skrypty to skrypty :) I jak wiecie to powiedźcie mi co źle robię.
 

GothicModer

GothicModer

Użytkownicy
Skrypter, grafik
posty105
Propsy23
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Skrypter, grafik
Wydaje mi się, że nie masz NIGDZIE pliku Itar_Pal_m3.3ds, więc proponuję, żebyś to skołował i dał do folderu _Work/Data/Meshes. Jak nie wiesz skąd skołować, to weź skopiuj z G2 plik *.3ds pancerza rycerza i zmień mu nazwę na ItAr_Pal_M3.3ds . Powinno zadziałać.  :ok: Jeżeli pomogłem liczę na  :ok:
 
Szukam testerów do moda i ludzi chętnych do pomocy w nim. Szczegóły PW

czaro05

czaro05

Użytkownicy
posty26
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W trakcie gry w jedną z modyfikacji w konkretnym momencie (próba handlu z określonym NPC) gra mi się wywala z bardzo podobnym błędem: "D: (zCVob::SetVisual): could not load visual 'ITAR_LEATHER_L2.3DS' for vobName 'ITAR_LEATHER_L2' of class 'oCItem' " Moglibyście powiedzieć, w formie jak dla głąba (nie jestem "programistą Gothica"), jak rozwiązać ten problem?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4131
Propsy3343
ProfesjaNierób
  • Moderator
Błąd ten oznacza, że nie znaleziono pliku ITAR_LEATHER_L2.3DS, który prawdopodobnie jest modelem zbroi wyświetlanej w interfejsie ekwipunku. W paczce plików moda powinien znajdować się skompilowany plik, który będzie miał tą samą nazwę, tylko że w formacie *.MRM

Rozwiązania są dwa:
1. Nie używać startera przeznaczonego dla modderów lub ustawić w nim opcję zSpy Messages na 0, co sprawi, że komunikat nie będzie wyświetalny
2. Zwyzywać twórcę moda za niezałączenie brakującego pliku
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...

czaro05

czaro05

Użytkownicy
posty26
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Splash zastosowałem się do rozwiązań, które podałeś: odpaliłem grę przy pomocy zwykłego startera i powiedziałem twórcom co o nich sądzę (w myślach ale jednak) i działa. Dobrze przypuszczałeś - chodziło o model zbroi w interfejsie ekwipunku. Teraz w ekwipunku w jej miejscu jest "pusty obrazek", ale po założeniu jest widoczna na postaci. Dziękuję za pomoc.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry