G2 problem z Tick_Tock'iem 3502 14

O temacie

Autor Xitros

Zaczęty 1.08.2014 roku

Wyświetleń 3502

Odpowiedzi 14

Xitros

Xitros

Użytkownicy
posty41
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Xitros

G2 problem z Tick_Tock'iem
2014-08-01, 21:45(Ostatnia zmiana: 2014-08-02, 10:02)
Witam. Zrobiłem tick tock'a, już nie raz, ale teraz mam problem. Pewnie jakiś banał, ale nie wiem o co chodzi. :hmmm: :facepalm:
Problem jest ze skryptami. Tick_Tock albo ZS_Dead.

TICK_TOCK.D
Spoiler
Nie ma sktyptu :p
błąd jest na dole.
Constants.d
Spoiler
Nie ma sktyptu :p
błąd jest na dole.
Startup.d
Spoiler
Nie ma sktyptu :p
błąd jest na dole.
ZS_Dead.d
Spoiler
Nie ma sktyptu :p
błąd jest na dole.
Gothic.src
Spoiler
Nie ma sktyptu :p
błąd jest na dole.
Wcześniej dałem _INTERN\TICK_TOCK.D za ZS_Dead, ale nie pomogło. Dałem nawet na sam koniec ale też nic.

To są jedyne skrypty jakie dodałem do gothic'a, gdyż to co zrobię i działa to robie kopię, więc gdy wystąpił błąd, to wrzuciłem od razu polskie skrypty. (czyste skrypty)
Proszę, pomóżcie  :wstyd:
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Sprawdź sobie w zSpy o jaki plik chodzi
 

Xitros

Xitros

Użytkownicy
posty41
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
W GothicStarterze ustaw zSpy messages na 10. Zaznacz opcję Reparse scripts i odpalaj. Mam nadzieję, że nie parsujesz skryptów Spacerem... Jak ci wywali błąd, sprawdzasz treść błędu w zSpy. Tam gdzie masz napisane na czerwono, tam jest treść błędu. Nad nią jest ścieżka ostatniego parsowanego pliku przed wywaleniem błędu.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Xitros

Xitros

Użytkownicy
posty41
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Właśnie pisałem wiadomość, gdy wyskoczyło info o nowej wiadomości :D

Taki sam błąd wyskoczył czy zSpy na 5
http://iv.pl/images/28054836462761989178.jpg

B_PlayerMap.d ale nigdy tam nie grzebałem  :hmmm:
Może sprobuje dać Tick Tock za ten plik w .src
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Tick Tocki zawsze daję na sam koniec i działają
Ale na wszelki wypadek zobacz do tego B_PlayerMap.d

Albo go pokaż
 

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Z plikiem B_PlayerMap wszystko jest dobrze. Tak jak powiedziałem, ustaw zSpy messages na max.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Xitros

Xitros

Użytkownicy
posty41
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Po wstawieniu posta jak to zrobić miałem ustawiony zSpy na 5 i zrobiłem ss.
Przed wysłaniem wiadomości zobaczyłem nowe wiadomości.
Po przeczytaniu jak ustawić zSpy na 10 xD porównałem co było na 5 a 10, i wychodzi na to samo.

SS zSpy na 10: http://iv.pl/images/03882009990528789538.jpg
 

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
To dość dziwnie, że podczas parsowania nie pokazuje ci parsowanych plików :hmmm:
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Xitros

Xitros

Użytkownicy
posty41
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jest na środku ekranu, po lewej stronie. (Błąd na czerwono)
 

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
No właśnie nie. Powinna być lista już sparsowanych plików, a nie ma :I
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
   if (malo_zycia == true)
   {
   self.attribute[ATR_HITPOINTS] - 2;
   };
Parser tego nie rozumie. Musisz to zrobić tak
   if (malo_zycia == true)
   {
   self.attribute[ATR_HITPOINTS] = self.attribute[ATR_HITPOINTS] - 2;
   };
lub tak
   if (malo_zycia == true)
   {
   self.attribute[ATR_HITPOINTS] -= 2;
   };
Błędów już być nie powinno w parsowaniu, ale w działaniu będą; w przypadku takiej funkcji nie ma odwołań do self i other i Gothic nie będzie wiedział o jakiego npc chodzi. Zastąp self za pomocą hero i powinno być ok.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Xitros

Xitros

Użytkownicy
posty41
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Niestety nie pomogło :(

Nie wiem czy to coś da, ale co mi tam.

zSpy na 10 i pod paskiem zSpy ustawiłem 3 pierwsze opcje:
http://iv.pl/images/63172351420203529333.jpg

zSpy na 10 i pod paskiem zSpy ustawiłem Alles konvertieren
Przy samym starcie (za nim sie odpalil gothic):
http://iv.pl/images/33570468431926088838.jpg
Na końcu:
http://iv.pl/images/98415302446354387835.jpg - @splash. Na górze chyba są te pliki, o których pisałeś.

Jutro jeszcze coś porobię, na razie idę spać.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Cytuj
Wld_StopEffect("DEMENTOR_FX",self,self,0,0,0,FALSE); 
Z tego co mi wiadomo, powinno być albo
Wld_PlayEffect("DEMENTOR_FX",self,self,0,0,0,FALSE); albo
Wld_StopEffect("DEMENTOR_FX");W zależności od tego, co chcesz zrobić.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Xitros

Xitros

Użytkownicy
posty41
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Pewnie jakiś banał, ale nie wiem o co chodzi. :hmmm: :facepalm:

Wszystko ładnie działa dzięki !!  :ok:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry