Może spróbuj zrobić coś takiego:
var int buty;
var int buty2;
var int buty3;
FUNC VOID zaloz_buty()
{
if (Hlp_IsItem (self, INSTANCE_BUTY_1))
{
buty = true;
}
else if (Hlp_IsItem (self, INSTANCE_BUTY_2))
{
buty2 = true;
}
else if (Hlp_IsItem (self, INSTANCE_BUTY_3))
{
buty3 = true;
};
if (buty == true) && (buty2 == true)
|| (buty == true) && (buty3 == true)
|| (buty2 == true) && (buty3 == true)
{
Print ("Nie możesz nosić dwóch par butów!");
Npc_RemoveInvItem (other, INSTANCE_BUTY_1);
CreateInvItem (other, INSTANCE_BUTY_1);
Npc_RemoveInvItem (other, INSTANCE_BUTY_2);
CreateInvItem (other, INSTANCE_BUTY_2);
Npc_RemoveInvItem (other, INSTANCE_BUTY_3);
CreateInvItem (other, INSTANCE_BUTY_3);
};
};
FUNC VOID zdejmij_buty()
{
buty = false;
buty2 = false;
buty3 = false;
};
Do wszystkich butów, dajesz ten sam equip jak i unequip.
Tylko to Hlp_IsItem nie jestem pewien.
Edit.
Zapomniałem o unequip.