Wywoływanie kamery 3383 13

O temacie

Autor Cynamoniasty

Zaczęty 9.07.2014 roku

Wyświetleń 3383

Odpowiedzi 13

Cynamoniasty

Cynamoniasty

Użytkownicy
posty7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Siema,
mam prośbę, ktoś mógłby powiedzieć jak wywołać takowo przygotowaną kamerę w grze? Mam z tym problem, zrobiłem wszystko tak jak przedstawiono w tym temacie - stworzyłem kamerę, umieściłem funkcję w skryptach, podczepiłem pod kamerę zCMessageFilter'y i dalej nic.
Nie ukrywam, że jestem raczej zielony w moddingu, więc jakby ktoś mógł pomóc, byłbym wdzięczny :)

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Siema,
mam prośbę, ktoś mógłby powiedzieć jak wywołać takowo przygotowaną kamerę w grze? Mam z tym problem, zrobiłem wszystko tak jak przedstawiono w tym temacie - stworzyłem kamerę, umieściłem funkcję w skryptach, podczepiłem pod kamerę zCMessageFilter'y i dalej nic.
Nie ukrywam, że jestem raczej zielony w moddingu, więc jakby ktoś mógł pomóc, byłbym wdzięczny :)
Jak bardzo zielony jesteś? Skompilowałeś skrypty?  :ok:

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
1. Sprawdź, czy dobrze zCMessageFilter'y skonfigurowałeś. Ew. daj ss.
2. Dobry świat używasz?
3. Jesteś pewny, że są zmiany zapisane?
4. Patrz wyżej :D
5. Kiedy wywołujesz wyzwalacz na kamerę? ( Wld_SendTrigger ).

Cynamoniasty

Cynamoniasty

Użytkownicy
posty7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Triger ON:

Trigger OFF

W poradniku na tym forum nie było żadnej mowy o jakimś wyzwalaczu Wld_SendTrigger :/ Niekoniecznie wiem nawet co to jest, poza tym, że komenda ta pojawia się w funkcji, którą trzeba wrąbać do skryptów. To się w Spacerze wstawia? Jeśli tak to mógłbyś powiedzieć jak?

Edit: Tak, skrypty pokompilowałem w spacerze.
Edit2: Poprawiłem scr z offa

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Ale te zCMessageFilter'y masz podczepić do kamery jako jej "dzieci".