Kolce nie zabijają 1949 2

O temacie

Autor Draks

Zaczęty 3.07.2014 roku

Wyświetleń 1949

Odpowiedzi 2

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek

Draks

Kolce nie zabijają
2014-07-03, 21:00(Ostatnia zmiana: 2014-07-03, 22:10)
Witam, to znów ja, tworzę mapę wszystko pięknie ładnie, mechanizmy gotowe, tylko jest malutki problem, otóż to chciałem zrobić pułapkę z kolcami która by zabijała, niestety nie wiem jak zrobić, aby te kolce zabijały, jedyny problem tkwi w tym że jak kolce dotykają postaci nie zadają obrażeń, co zrobić aby kolce zabijały postać na strzał,  proszę o pomoc.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Sprawdź oryginał, były takie pułapki przecież w gothicu. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek

Draks

Kolece nie zabijają
#2 2014-07-03, 21:07(Ostatnia zmiana: 2014-07-03, 21:29)
Własnie sprawdziłęm w Jarkhendarze i nic ciekawego nie zauważyłem, sprawdzę jeszcze raz na spokojnie.

edit: a jednak znalazłem xD można zamknąć. oCTouchDamage:zCTouchDamage:zCVob nie zauważyłem :D

 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry