Gothic1 Unknown Identifier 2692 5

O temacie

Autor SabeMiczu

Zaczęty 3.07.2014 roku

Wyświetleń 2692

Odpowiedzi 5

SabeMiczu

SabeMiczu

Użytkownicy
posty52
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Siemka. Zacząłem bawić się w skrypty do G1. Zrobiłem bronie 2 postacie i robię questa, Skąpilowałem pliki ale wyskoczyły mi 4 błędy, zapomniałem wstawić }, na koniec ucieszony że wiedziałem co to za błąd czekałem aż się skompiluje ale wyskoczył mi kolejny błąd, próbowałem się dowiedzieć co to jest ale nie wiedziałem, nie jetem jeszcze tak doświadczony. To ten błąd: U:PAR \_Work\Data\Scripts\Content\Story\Missions\Dia_KDF_887_Avery.D Unknow identifier: Dia_KDF_887_Avery_List
A to Dialogi postaci

Spoiler
//*********************************************************
//                     EXIT                           
//*********************************************************

instance  kdf_887_Avery_Exit (C_INFO)
{
   npc         =  kdf_887_Avery;
   nr         =  999;
   condition   =  kdf_887_Avery_Exit_Condition;
   information   =  kdf_887_Avery_Exit_Info;
   important   =  0;   
   permanent   =  1;
   description = DIALOG_ENDE;
};                       

FUNC int  kdf_887_Avery_Exit_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID  kdf_887_Avery_Exit_Info()
{
   AI_StopProcessInfos   ( self );
};

//*********************************************************
//                  Witaj                           
//*********************************************************

instance  kdf_887_Avery_Witaj (C_INFO)
{
   npc         =  kdf_887_Avery;
   nr         =  1;
   condition   =  kdf_887_Avery_Witaj_Condition;
   information   =  kdf_887_Avery_Witaj_Info;
   permanent   =  0;
   description = "Nekromanta?";
};                       

FUNC int  kdf_887_Avery_Witaj_Condition()
{
   return 1;
};

FUNC VOID  kdf_887_Avery_Witaj_Info()
{
   AI_Output (other, self,"DIA_Avery_Witaj_15_00"); //Witaj, co nekromanta robi w Starym Obozie?
   AI_Output (self, other,"DIA_Avery_Witaj_08_01"); //Stoi... Nie widać?... Nie zawracaj mi głowy.
              AI_Output (other, self,"DIA_Avery_Witaj_15_02"); //Spokojnie szukam tylko roboty...
              AI_Output (self, other,"DIA_Avery_Witaj_08_03"); //Może będę miał coś dla ciebie...
              AI_Output (other, self,"DIA_Avery_Witaj_15_04"); //Mogę się dowiedzieć czym się zajmujesz?
              AI_Output (self, other,"DIA_Avery_Witaj_08_05"); //Ehh.. Ale ty potrafisz zdenerwować człowieka... Zaklinam magię w broniach... Wystarczy ci?
              AI_Output (other, self,"DIA_Avery_Witaj_15_06"); //Jak słońce.
};

//*********************************************************
//                  list                           
//*********************************************************

instance  kdf_887_Avery_list (C_INFO)
{
   npc         =  kdf_887_Avery;
   nr         =  1;
   condition                 =  kdf_887_Avery_list_Condition;
              information   =  kdf_887_Avery_list_Info;
   permanent   =  0;
   description = "Szukam Averego";
};                       

FUNC int  kdf_887_Avery_list_Condition()
{
        if (Npc_KnowsInfo(hero, kdf_886_Inaviel_Wiezien))
       && (Npc_hasitems (other, ListIA) >= 1)
{
   return 1;
            };
};

FUNC VOID  kdf_887_Avery_list_Info ()
{
   AI_Output (other, self,"DIA_Avery_list_15_00"); //Szukam nekromante Averego, a że ty wyglądasz jak nekromanta...
   AI_Output (self, other,"DIA_Avery_list_08_01"); //Tak ja jestem Avery... A ty? Co chcesz?
              AI_Output (other, self,"DIA_Avery_list_15_02"); //Mam list od Inaviela.
              AI_Output (self, other,"DIA_Avery_list_08_03"); //Pokaż go.
              B_GiveInvItems (other, self, ListIA, 1);
              B_usefakescroll ();
              AI_Output (self, other,"DIA_Avery_list_08_04"); //Inaviel... Wszystko na mojej głowie... Jaką nagrodę wybierasz? Broń jednoręczna? Broń dwuręczna? Łuk? Czy kuszę?

              Info_ClearChoices (Dia_kdf_887_Avery_List);
              Info_addchoice (Dia_kdf_887_Avery_list,"Broń jednoręczna", Dia_kdf_887_Avery_list_1h);
              Info_addchoice (Dia_kdf_887_Avery_list,"Broń dwuręczna", Dia_kdf_887_Avery_list_2h);
              Info_addchoice (Dia_kdf_887_Avery_list,"Kusza", Dia_kdf_887_Avery_list_kusza);
              Info_addchoice (Dia_kdf_887_Avery_list,"Łuk", Dia_kdf_887_Avery_list_luk);

              B_LogEntry( CH1_Nekro, "Oddałem list Averemu. Nie wyglądał na zadowolonego. Pozwolił mi wybrać nagrodę. ");
              B_GiveXP (100);
};

FUNC Void   kdf_887_Avery_list_1h ()
{
              AI_Output (other, self,"DIA_Avery_list_1h_15_00"); //Wezmę broń jednoręczną.
              AI_Output (self, other,"DIA_Avery_list_1h_08_01"); //Proszę bardzo...

              CreateInvItems (self, ItMw_1H_Specjalnos, 1);
   B_GiveInvItems (self, other, ItMw_1H_Specjalnos, 1);
              B_LogEntry( CH1_Nekro, "Wziołem broń jednoreczną, ciekawe jak się będzie sprawdzać w walce. ");
              AI_StopProcessinfos (Self);

};

FUNC Void   Dia_kdf_887_Avery_list_2h ()
{
              AI_Output (other, self,"DIA_Avery_list_2h_15_00"); //Wezmę broń dwuręczną.
              AI_Output (self, other,"DIA_Avery_list_2h_08_01"); //Proszę bardzo...

              CreateInvItems (self, ItMw_axe_Avery, 1);
   B_GiveInvItems (self, other, ItMw_axe_Avery, 1);
              B_LogEntry( CH1_Nekro, "Wziołem broń dwuręczną, ciekawe jak się będzie sprawdzać w walce. ");
              AI_StopProcessinfos (Self);

};

FUNC Void   Dia_kdf_887_Avery_list_kusza ()
{
              AI_Output (other, self,"DIA_Avery_list_kusza_15_00"); //Wezmę kuszę
              AI_Output (self, other,"DIA_Avery_list_kusza_08_01"); //Proszę bardzo...

              CreateInvItems (self, ItRw_KA, 1);
   B_GiveInvItems (self, other, ItRw_KA, 1);
              B_LogEntry( CH1_Nekro, "Wziołem kuszę, zobaczymy jak będzie się z niej strzelać. ");
              AI_StopProcessinfos (Self);

};

FUNC Void   Dia_kdf_887_Avery_list_luk ()
{
              AI_Output (other, self,"DIA_Avery_list_luk_15_00"); //Wezmę łuk.
              AI_Output (self, other,"DIA_Avery_list_luk_08_01"); //Proszę bardzo...

              CreateInvItems (self, ItRw_Bow_Avery, 1);
   B_GiveInvItems (self, other, ItRw_Bow_Avery, 1);
              B_LogEntry( CH1_Nekro, "Wziołem łuk, zobaczymy jak będzie się z niego strzelać. ");
              AI_StopProcessinfos (Self);

Proszę o pomoc.
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Na pewno zmień numer dialogu kdf_887_Avery_listna jakiś inny, bo przy kdf_887_Avery_Witaj
masz już "1"

Na samym dole dialogu brakuje ci };
@DOWN:
Zapomniałem dopisać xD
 

kokosz3

kokosz3

Użytkownicy
posty24
Propsy9
  • Użytkownicy
kdf_887_Avery_list  zmień na Dia_KDF_887_Avery_List
 

SabeMiczu

SabeMiczu

Użytkownicy
posty52
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Klamre ze średnikiem miałem po prostu nie skopiowałem a co do reszty poprawiłem błędy (Jeżeli nie zabijcie mnie) Ale i tak wyskakuje ten sam błąd.

Spoiler
//*********************************************************
//                     EXIT                           
//*********************************************************

instance  kdf_887_Avery_Exit (C_INFO)
{
   npc         =  kdf_887_Avery;
   nr         =  999;
   condition   =  kdf_887_Avery_Exit_Condition;
   information   =  kdf_887_Avery_Exit_Info;
   important   =  0;   
   permanent   =  1;
   description = DIALOG_ENDE;
};                       

FUNC int  kdf_887_Avery_Exit_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID  kdf_887_Avery_Exit_Info()
{
   AI_StopProcessInfos   ( self );
};

//*********************************************************
//                  Witaj                           
//*********************************************************

instance  kdf_887_Avery_Witaj (C_INFO)
{
   npc         =  kdf_887_Avery;
   nr         =  1;
   condition   =  kdf_887_Avery_Witaj_Condition;
   information   =  kdf_887_Avery_Witaj_Info;
   permanent   =  0;
   description = "Nekromanta?";
};                       

FUNC int  kdf_887_Avery_Witaj_Condition()
{
   return 1;
};

FUNC VOID  kdf_887_Avery_Witaj_Info()
{
   AI_Output (other, self,"DIA_Avery_Witaj_15_00"); //Witaj, co nekromanta robi w Starym Obozie?
   AI_Output (self, other,"DIA_Avery_Witaj_08_01"); //Stoi... Nie widać?... Nie zawracaj mi głowy.
              AI_Output (other, self,"DIA_Avery_Witaj_15_02"); //Spokojnie szukam tylko roboty...
              AI_Output (self, other,"DIA_Avery_Witaj_08_03"); //Może będę miał coś dla ciebie...
              AI_Output (other, self,"DIA_Avery_Witaj_15_04"); //Mogę się dowiedzieć czym się zajmujesz?
              AI_Output (self, other,"DIA_Avery_Witaj_08_05"); //Ehh.. Ale ty potrafisz zdenerwować człowieka... Zaklinam magię w broniach... Jest to dla ciebie jasne?
              AI_Output (other, self,"DIA_Avery_Witaj_15_06"); //Jak słońce.
              AI_Output (other, self,"DIA_Avery_Witaj_15_07"); //Cieszę się.
};

//*********************************************************
//                  list                           
//*********************************************************

instance  kdf_887_Avery_list (C_INFO)
{
   npc         =  kdf_887_Avery;
   nr         =  2;
   condition                 =  kdf_887_Avery_list_Condition;
              information   =  kdf_887_Avery_list_Info;
   permanent   =  0;
   description = "Szukam Averego";
};                       

FUNC int  kdf_887_Avery_list_Condition()
{
        if (Npc_KnowsInfo(hero, kdf_886_Inaviel_Wiezien))
       && (Npc_hasitems (other, ListIA) >= 1)
{
   return 1;
            };
};

FUNC VOID  Dia_kdf_887_Avery_list_Info ()
{
   AI_Output (other, self,"DIA_Avery_list_15_00"); //Szukam nekromante Averego, a że ty wyglądasz jak nekromanta...
   AI_Output (self, other,"DIA_Avery_list_08_01"); //Tak ja jestem Avery... A ty? Co chcesz?
              AI_Output (other, self,"DIA_Avery_list_15_02"); //Mam list od Inaviela.
              AI_Output (self, other,"DIA_Avery_list_08_03"); //Pokaż go.
              B_GiveInvItems (other, self, ListIA, 1);
              B_usefakescroll ();
              AI_Output (self, other,"DIA_Avery_list_08_04"); //Ehh... Inaviel... Znowu wszystko na mojej głowie... Jaką nagrodę wybierasz? Broń jednoręczna? Broń dwuręczna? Łuk? Czy kuszę?

              Info_ClearChoices (Dia_kdf_887_Avery_List);
              Info_addchoice (Dia_kdf_887_Avery_list,"Broń jednoręczna", Dia_kdf_887_Avery_list_1h);
              Info_addchoice (Dia_kdf_887_Avery_list,"Broń dwuręczna", Dia_kdf_887_Avery_list_2h);
              Info_addchoice (Dia_kdf_887_Avery_list,"Kusza", Dia_kdf_887_Avery_list_kusza);
              Info_addchoice (Dia_kdf_887_Avery_list,"Łuk", Dia_kdf_887_Avery_list_luk);

              B_LogEntry( CH1_Nekro, "Oddałem list Averemu. Nie wyglądał na zadowolonego. Pozwolił mi wybrać nagrodę. ");
              B_GiveXP (100);
};

FUNC Void   Dia_kdf_887_Avery_list_1h ()
{
              AI_Output (other, self,"DIA_Avery_list_1h_15_00"); //Wezmę broń jednoręczną.
              AI_Output (self, other,"DIA_Avery_list_1h_08_01"); //Proszę bardzo...

              CreateInvItems (self, ItMw_1H_Specjalnos, 1);
   B_GiveInvItems (self, other, ItMw_1H_Specjalnos, 1);
              B_LogEntry( CH1_Nekro, "Wziołem broń jednoreczną, ciekawe jak się będzie sprawdzać w walce. ");
              AI_StopProcessinfos (Self);

};

FUNC Void  Dia_kdf_887_Avery_list_2h ()
{
              AI_Output (other, self,"DIA_Avery_list_2h_15_00"); //Wezmę broń dwuręczną.
              AI_Output (self, other,"DIA_Avery_list_2h_08_01"); //Proszę bardzo...

              CreateInvItems (self, ItMw_axe_Avery, 1);
   B_GiveInvItems (self, other, ItMw_axe_Avery, 1);
              B_LogEntry( CH1_Nekro, "Wziołem broń dwuręczną, ciekawe jak się będzie sprawdzać w walce. ");
              AI_StopProcessinfos (Self);

};

FUNC Void   Dia_kdf_887_Avery_list_kusza ()
{
              AI_Output (other, self,"DIA_Avery_list_kusza_15_00"); //Wezmę kuszę
              AI_Output (self, other,"DIA_Avery_list_kusza_08_01"); //Proszę bardzo...

              CreateInvItems (self, ItRw_KA, 1);
   B_GiveInvItems (self, other, ItRw_KA, 1);
              B_LogEntry( CH1_Nekro, "Wziołem kuszę, zobaczymy jak będzie się z niej strzelać. ");
              AI_StopProcessinfos (Self);

};

FUNC Void   Dia_kdf_887_Avery_list_luk ()
{
              AI_Output (other, self,"DIA_Avery_list_luk_15_00"); //Wezmę łuk.
              AI_Output (self, other,"DIA_Avery_list_luk_08_01"); //Proszę bardzo...

              CreateInvItems (self, ItRw_Bow_Avery, 1);
   B_GiveInvItems (self, other, ItRw_Bow_Avery, 1);
              B_LogEntry( CH1_Nekro, "Wziołem łuk, zobaczymy jak będzie się z niego strzelać. ");
              AI_StopProcessinfos (Self);

};
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
information   =  kdf_887_Avery_list_Info;

FUNC VOID  Dia_kdf_887_Avery_list_Info ()

Widzisz różnicę?
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

SabeMiczu

SabeMiczu

Użytkownicy
posty52
Profesjabrak
  • Użytkownicy

SabeMiczu

Gothic1 Unknown Identifier
#5 2014-07-03, 19:04(Ostatnia zmiana: 2014-07-03, 22:26)
Ta FUNC VOID kdf_887_Avery_list_info () TAk?


Post połączony: 2014-07-03, 19:08
Nadal ten sam problem ale gdy zmieniłem   Info_ClearChoices (Dia_kdf_887_Avery_List); Na   Info_ClearChoices (Dia_Avery_List);
To wyskoczył mi Błąd : \_Work\Data\Scripts\Content\Story\Missions\Dia_KDF_887_Avery.D Unknow identifier: Dia_Avery_List Pomożecie mi? Już nie ogarniam dlaczego się tak dzieje
Aktualnie skrypt mam taki:
Spoiler
//*********************************************************
//                     EXIT                           
//*********************************************************

instance  kdf_887_Avery_Exit (C_INFO)
{
   npc         =  kdf_887_Avery;
   nr         =  999;
   condition   =  kdf_887_Avery_Exit_Condition;
   information   =  kdf_887_Avery_Exit_Info;
   important   =  0;   
   permanent   =  1;
   description = DIALOG_ENDE;
};                       

FUNC int  kdf_887_Avery_Exit_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID  kdf_887_Avery_Exit_Info()
{
   AI_StopProcessInfos   ( self );
};

//*********************************************************
//                  Witaj                           
//*********************************************************

instance  kdf_887_Avery_Witaj (C_INFO)
{
   npc         =  kdf_887_Avery;
   nr         =  1;
   condition   =  kdf_887_Avery_Witaj_Condition;
   information   =  kdf_887_Avery_Witaj_Info;
   permanent   =  0;
   description = "Nekromanta?";
};                       

FUNC int  kdf_887_Avery_Witaj_Condition()
{
   return 1;
};

FUNC VOID  kdf_887_Avery_Witaj_Info()
{
   AI_Output (other, self,"DIA_Avery_Witaj_15_00"); //Witaj, co nekromanta robi w Starym Obozie?
   AI_Output (self, other,"DIA_Avery_Witaj_08_01"); //Stoi... Nie widać?... Nie zawracaj mi głowy.
              AI_Output (other, self,"DIA_Avery_Witaj_15_02"); //Spokojnie szukam tylko roboty...
              AI_Output (self, other,"DIA_Avery_Witaj_08_03"); //Może będę miał coś dla ciebie...
              AI_Output (other, self,"DIA_Avery_Witaj_15_04"); //Mogę się dowiedzieć czym się zajmujesz?
              AI_Output (self, other,"DIA_Avery_Witaj_08_05"); //Ehh.. Ale ty potrafisz zdenerwować człowieka... Zaklinam magię w broniach... Jest to dla ciebie jasne?
              AI_Output (other, self,"DIA_Avery_Witaj_15_06"); //Jak słońce.
              AI_Output (other, self,"DIA_Avery_Witaj_15_07"); //Cieszę się.
};

//*********************************************************
//                  list                           
//*********************************************************

instance  kdf_887_Avery_list (C_INFO)
{
   npc         =  kdf_887_Avery;
   nr         =  2;
   condition                 =  kdf_887_Avery_list_Condition;
              information   = kdf_887_Avery_list_Info;
   permanent   =  0;
   description = "Szukam Averego";
};                       

FUNC int  kdf_887_Avery_list_Condition()
{
        if (Npc_KnowsInfo(hero, kdf_886_Inaviel_Wiezien))
       && (Npc_hasitems (other, ListIA) >= 1)
{
   return 1;
            };
};

FUNC VOID kdf_887_Avery_list_Info ()
{
   AI_Output (other, self,"DIA_Avery_list_15_00"); //Szukam nekromante Averego, a że ty wyglądasz jak nekromanta...
   AI_Output (self, other,"DIA_Avery_list_08_01"); //Tak ja jestem Avery... A ty? Co chcesz?
              AI_Output (other, self,"DIA_Avery_list_15_02"); //Mam list od Inaviela.
              AI_Output (self, other,"DIA_Avery_list_08_03"); //Pokaż go.
              B_GiveInvItems (other, self, ListIA, 1);
              B_usefakescroll ();
              AI_Output (self, other,"DIA_Avery_list_08_04"); //Ehh... Inaviel... Znowu wszystko na mojej głowie... Jaką nagrodę wybierasz? Broń jednoręczna? Broń dwuręczna? Łuk? Czy kuszę?

              Info_ClearChoices (Dia_Avery_List);
              Info_addchoice (Dia_kdf_887_Avery_list,"Broń jednoręczna", Dia_kdf_887_Avery_list_1h);
              Info_addchoice (Dia_kdf_887_Avery_list,"Broń dwuręczna", Dia_kdf_887_Avery_list_2h);
              Info_addchoice (Dia_kdf_887_Avery_list,"Kusza", Dia_kdf_887_Avery_list_kusza);
              Info_addchoice (Dia_kdf_887_Avery_list,"Łuk", Dia_kdf_887_Avery_list_luk);

              B_LogEntry( CH1_Nekro, "Oddałem list Averemu. Nie wyglądał na zadowolonego. Pozwolił mi wybrać nagrodę. ");
              B_GiveXP (100);
};

FUNC Void   kdf_887_Avery_list_1h ()
{
              AI_Output (other, self,"DIA_Avery_list_1h_15_00"); //Wezmę broń jednoręczną.
              AI_Output (self, other,"DIA_Avery_list_1h_08_01"); //Proszę bardzo...

              CreateInvItems (self, ItMw_1H_Specjalnos, 1);
   B_GiveInvItems (self, other, ItMw_1H_Specjalnos, 1);
              B_LogEntry( CH1_Nekro, "Wziołem broń jednoreczną, ciekawe jak się będzie sprawdzać w walce. ");
              AI_StopProcessinfos (Self);

};

FUNC Void  kdf_887_Avery_list_2h ()
{
              AI_Output (other, self,"DIA_Avery_list_2h_15_00"); //Wezmę broń dwuręczną.
              AI_Output (self, other,"DIA_Avery_list_2h_08_01"); //Proszę bardzo...

              CreateInvItems (self, ItMw_axe_Avery, 1);
   B_GiveInvItems (self, other, ItMw_axe_Avery, 1);
              B_LogEntry( CH1_Nekro, "Wziołem broń dwuręczną, ciekawe jak się będzie sprawdzać w walce. ");
              AI_StopProcessinfos (Self);

};

FUNC Void   kdf_887_Avery_list_kusza ()
{
              AI_Output (other, self,"DIA_Avery_list_kusza_15_00"); //Wezmę kuszę
              AI_Output (self, other,"DIA_Avery_list_kusza_08_01"); //Proszę bardzo...

              CreateInvItems (self, ItRw_KA, 1);
   B_GiveInvItems (self, other, ItRw_KA, 1);
              B_LogEntry( CH1_Nekro, "Wziołem kuszę, zobaczymy jak będzie się z niej strzelać. ");
              AI_StopProcessinfos (Self);

};

FUNC Void   kdf_887_Avery_list_luk ()
{
              AI_Output (other, self,"DIA_Avery_list_luk_15_00"); //Wezmę łuk.
              AI_Output (self, other,"DIA_Avery_list_luk_08_01"); //Proszę bardzo...

              CreateInvItems (self, ItRw_Bow_Avery, 1);
   B_GiveInvItems (self, other, ItRw_Bow_Avery, 1);
              B_LogEntry( CH1_Nekro, "Wziołem łuk, zobaczymy jak będzie się z niego strzelać. ");
              AI_StopProcessinfos (Self);

};

Jak możecie zamieńcie tak aby było dobrze, i jak zadziała to zobacze co robiłem nie tak ok?

Post połączony: 2014-07-03, 21:09
Pomoże ktoś?

Post połączony: 2014-07-03, 22:26
Już nie trzeba ogarnąłem co się stało. Temat do zamknięcia czy coś. :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry