Greetings from Elea! 3834 10

O temacie

Autor DxC

Zaczęty 17.06.2014 roku

Wyświetleń 3834

Odpowiedzi 10

DxC

DxC

Angielska wersja Złotych Wrót
posty21
Propsy8
ProfesjaGracz
  • Angielska wersja Złotych Wrót

DxC
Angielska wersja Złotych Wrót

Greetings from Elea!


Will be epic!
 

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Poza tym kotopodobnym czymś ze skręconą głową to nie widzę na tym zdjęciu nic ciekawego.
 
some things are meant to be

Draco

Draco

The Modders
posty242
Propsy67
  • The Modders

Draco
The Modders

Greetings from Elea!
#2 2014-06-17, 19:13(Ostatnia zmiana: 2014-07-11, 12:05)
Greetings.
 

nitro123

nitro123

Użytkownicy
posty47
Propsy7
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
to bardziej biały tygrys niż wilk
 

Shermor

Shermor

Użytkownicy
posty177
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Co to właściwie jest ?:ayfkm:
 

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa
Tak wygląda elea.
 

nitro123

nitro123

Użytkownicy
posty47
Propsy7
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
wygląda jak wieś
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Wieś na Elei, pasuje lepiej?
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Zrobi ktoś więcej screenów? 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Ale to jest brzydkie 
 

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa
Up, jeśli to jest brzydkie, to przygotuj się na 2 część złotych wrót, gdzie będzie się rozgrywać.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry