Gothic 2 Reworked Mod ULTIMATE EDITION 555422 1517

Ankieta

Podoba Ci się nowa koncepcja Gothic 2 Reworked Mod ULTIMATE EDITION?

Tak, może wyjść z tego ciekawy mod graficzny.
67 (76.1%)
Nie, nic dobrego z tego nie wyjdzie.
10 (11.4%)
Nie mam zdania.
11 (12.5%)

Głosów w sumie: 88

O temacie

Autor Halk_Hogan_PL

Zaczęty 25.05.2014 roku

Wyświetleń 555422

Odpowiedzi 1517

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Jak na razie cały czas pracuję nad tą zniszczoną wieżą, potem pomyśle co dalej :)
Mogę powiedzieć jedynie, że jest bardzo bogata w szczegóły  :)
No to dawaj screeny!  :lol:
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Jak na razie cały czas pracuję nad tą zniszczoną wieżą, potem pomyśle co dalej :)
Mogę powiedzieć jedynie, że jest bardzo bogata w szczegóły  :)
No to dawaj screeny!  :lol:
Niedługo :)
 

Doktorszalonym

Doktorszalonym

Użytkownicy
Mnie to nie zachwyca.
posty337
Propsy161
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Mnie to nie zachwyca.
Tylko czy komputer to wytrzyma :P mam nadzieję że tak ;p 
 
W tym kraju są zasady,
Ten kraj ma to w zwyczaju:
Równo ścinać wszystkie głowy wystające zza połowy,
Mam fatalne maniery,
Koszmarne mam zwyczaje,
Lecz kiedy grają tego kraju hymn,
Ciągle jeszcze wstaje.

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster

Halk_Hogan_PL

Gothic 2 Reworked Mod
#143 2014-06-04, 16:42(Ostatnia zmiana: 2014-06-04, 16:57)
Spokojnie, o to nie ma obawy :)

EDIT: Jeden nowy SS:

Spoiler
W środku muszę jeszcze do końca wykończyć  :)

EDIT2:
Kolejny SS:
Spoiler
 

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Halk jesteś utalentowanym twórcą i jako jeden z nielicznych robisz coś "materialnego" dla świata Gothic jak i całej sceny modowej. Masz pomysł by samemu coś dodać do już istniejącej gry. Tylko, że wiele osób chciało osiągnąć coś podobnego, wystarczy sobie poczytać temat z zapowiedziami. Niestety zazwyczaj kończyli po kilku miesiącach. Obecnie powstaje odnowiony rosyjski Global mod Revisited, Quest Pack i Returning 2.0. Ciężko będzie Ci się przebić i zainteresować graczy swoją pracą szczególnie jeśli mod nie bedzię "dość duży", nie będą mieć ochoty przechodzić starą fabułę dla dodatkowych kilku godzin rozrywki. A samemu ciężko będzie ci stworzyć coś większego. Jest chyba jeden chlubny wyjątek czyli Outlander i jego Edycja Rozszerzona do Gothic 1. Jednak on stworzył tylko pierwotną wersję, obecnie pracuje już z ekipą nad ulepszoną wersją. Jeśli więc zależy ci na własnej niezależnej fabularnie modyfikacji to nad nią pracuj. Jeśli jednak chcesz dodać coś własnego  do istniejącej fabuły lepiej będzie jak dołączysz do którejś z ekip. Dzięki temu będzie większa szansa, że mod w ogóle wyjdzie a niektóre twoje pomysły zostaną wykorzystane. Możesz również samemu stworzyć team, ale wydaje mi się to najtrudniejszym rozwiązaniem.
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Halk jesteś utalentowanym twórcą i jako jeden z nielicznych robisz coś "materialnego" dla świata Gothic jak i całej sceny modowej. Masz pomysł by samemu coś dodać do już istniejącej gry. Tylko, że wiele osób chciało osiągnąć coś podobnego, wystarczy sobie poczytać temat z zapowiedziami. Niestety zazwyczaj kończyli po kilku miesiącach. Obecnie powstaje odnowiony rosyjski Global mod Revisited, Quest Pack i Returning 2.0. Ciężko będzie Ci się przebić i zainteresować graczy swoją pracą szczególnie jeśli mod nie bedzię "dość duży", nie będą mieć ochoty przechodzić starą fabułę dla dodatkowych kilku godzin rozrywki. A samemu ciężko będzie ci stworzyć coś większego. Jest chyba jeden chlubny wyjątek czyli Outlander i jego Edycja Rozszerzona do Gothic 1. Jednak on stworzył tylko pierwotną wersję, obecnie pracuje już z ekipą nad ulepszoną wersją. Jeśli więc zależy ci na własnej niezależnej fabularnie modyfikacji to nad nią pracuj. Jeśli jednak chcesz dodać coś własnego  do istniejącej fabuły lepiej będzie jak dołączysz do którejś z ekip. Dzięki temu będzie większa szansa, że mod w ogóle wyjdzie a niektóre twoje pomysły zostaną wykorzystane. Możesz również samemu stworzyć team, ale wydaje mi się to najtrudniejszym rozwiązaniem.
Hmm dzięki za komentarz  :)
Zastanowię się nad tym ale ogólnie wolę sam pracować, więc nie wiem.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Gothic 2 Reworked Mod
#146 2014-06-04, 17:00(Ostatnia zmiana: 2014-06-04, 17:15)
Na pewno znajdzie się dużo osób które zagrają w czystego nk, a taka modyfikacja będzie dla nich idealna  :ok:

EDIT:
Hmm zastanawiałem się również nad całkiem nowymi potworami/zwierzętami  :)

Najpierw popraw istniejące potwory\zbroje\miecze  :lol2:
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster

Halk_Hogan_PL

Gothic 2 Reworked Mod
#147 2014-06-04, 17:01(Ostatnia zmiana: 2014-06-04, 20:22)
Na pewno znajdzie się dużo osób które zagrają w czystego nk, a taka modyfikacja będzie dla nich idealna  :ok:
Też tak mi się wydaje, że dużo osób chciało by zagrać w takie coś  :)
Ogólnie to tak jak mówię, mam w planie teraz stworzyć nowy świat, połączyć z istniejącym (za pomocą teleportu), przerobić oryginalny świat i wszystkie pomniejsze rzeczy  :)

Hmm zastanawiałem się również nad całkiem nowymi potworami/zwierzętami  :)

Post połączony: 2014-06-04, 20:22
Kolejny screen:
Spoiler

Zbliżam się do ukończenia wieży. :)
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Co zamierzasz zrobić z tą więżą w ogóle :D ?
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster

Halk_Hogan_PL

Gothic 2 Reworked Mod
#149 2014-06-04, 21:26(Ostatnia zmiana: 2014-06-04, 21:32)
Co zamierzasz zrobić z tą więżą w ogóle :D ?
Wykorzystać do nowej lokacji oczywiście  :)

JEST kurwa! Udało mi się zrobić testowo pierwszy portal, nie do końca wyszedł ale jest ok :)
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Kolejny screen:
Spoiler

Zbliżam się do ukończenia wieży. :)
No wygląda zajebiście dla mnie, czekam na całą wieżę :) może jakieś okna tam dasz?
 

gothic1210
  • Gość
Zwróć uwagę na mapowanie. Jest za gęste w tej "framudze" czy co to tam jest. :) 
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Zwróć uwagę na mapowanie. Jest za gęste w tej "framudze" czy co to tam jest. :)
Poprawi się  :)

Co do wieży - niedługo będzie gotowa (sama wieża, bo jeszcze zostaną jakieś drobne rzeczy). Mogę zdradzic, że jest w niej zejście do podziemi  ;D
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Sama wieza w sobie ok, ale tekstury... mam nadzieje, ze je zmienisz, bo są po prostu brzydkie :)
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Sama wieza w sobie ok, ale tekstury... mam nadzieje, ze je zmienisz, bo są po prostu brzydkie :)
Czemu brzydkie? :)
Tak jak mówiłem, jest to stara, opuszczona i zniszczona wieża, więc tekstury muszą być "brzydkie"  ;D


Aha i jeszcze mam pytanie co do spacera, jak ustawić żeby mesh blokował kamerę, tzn. przybliżał, tak jak np. mury w khorinis czy coś innego, a nie żeby kamera przenikała przez model. Czekam na pomoc  :)
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Ale to nie jest stare, jest brzydkie :lol2: Nie no, serio mi sie nie podoba sama tekstura, nie wiem jak to wyjasnic, ale wszystko sie ze soba zlewa. Być może gdyby były inne tekstury na podloge, inne na sciane by wygladalo to lepiej, ale to tylko moja sugestia.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Na podłodze jest inna tekstura, ale faktycznie kolorystyka może trochę razić, jednakże model ładny.
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Cytuj
Aha i jeszcze mam pytanie co do spacera, jak ustawić żeby mesh blokował kamerę, tzn. przybliżał, tak jak np. mury w khorinis czy coś innego, a
nie żeby kamera przenikała przez model. Czekam na pomoc 
Vob musi stanowić część mapy ZEN. Najłatwiejsze rozwiązanie ;p

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Cytuj
Aha i jeszcze mam pytanie co do spacera, jak ustawić żeby mesh blokował kamerę, tzn. przybliżał, tak jak np. mury w khorinis czy coś innego, a
nie żeby kamera przenikała przez model. Czekam na pomoc 
Vob musi stanowić część mapy ZEN. Najłatwiejsze rozwiązanie ;p
Sprawdzę  :)
Jeszcze mam pytanie jak ustawić pozycję startową gry na nowym świecie? I jak potem to odpalić jako grę? Sorki za takie pytania ale na tym się kompletnie nie znam  ;D
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Stawiasz/zmieniasz położenie StartPointa.


0 użytkowników i 6 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry