Rozwój postaci 172431 609

Ankieta

Twoja postać to :

Myśliwy na zręczność i broń dystansową.(Myśliwy z przew. zręki nad siłą.)
Myśliwy z przewagą siły.(Myśliwy z przewagą siły nad zręką)
Mądry mag(mag wody, ewentualnie ognia)
Mistyczny mroczny na manę i kręgi(Kręgi i mana)
Mroczny na hybrydę mistyka i woja.(Siła i mana)

O temacie

Autor przemek273

Zaczęty 21.04.2014 roku

Wyświetleń 172431

Odpowiedzi 609

Raster

Raster

Użytkownicy
posty274
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To dużo musiałeś znaleźć tabliczek do many Memorius bo póki ja mam ich w ciul ale do many to chyba jedną 
 

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Cytuj
Memorius można z podwójnego młota Lou nabić sobie dużo many ? Czy on nic nie daje ?
chyba tylko raz +2 ale dokładnie nie pamiętam
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa
Raster, Memo miał jeszcze pierścień. Nauczyć się polecam otwierania zamków. Najlepsze tablice poziomu 3 są w skrzyniach. Szukajcie w zamkniętych skrzynkach w Jarku, tam jest tego pełno.
 

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
same zupki bez Przebudzenia Śniącego to 15 many.
Chyba warto.
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Raster

Raster

Użytkownicy
posty274
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Gram ponownie już mam 40% w 2h i 45 siły na ten mieczyk harada otwieranie zamków dopiero teraz się nauczyłem i będę całe khorinis obchodzić i szukać skrzyń
 

Maciuś

Maciuś

Użytkownicy
Believer in Jesus Christ
posty1583
Propsy217
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Believer in Jesus Christ
Należy wreszcie wyjaśnić podstawową kwestie maxymalnej ilości punktów nauki otrzymywanych przy awansie na wyższy lvl. Memorius utrzymuje iż maxymalna ilość to 11 punktów nauki. Tizgar natomiast tu cytat : "zaś z pn o matko na 22lvl 19 razy 12pn 38pn za free z dupy to totalnie ułatwia grę w niemal każdy możliwym aspekcie :p" Jestem bardzo ciekaw tej kwesti. Coraz ciężej jest mi ostatnio wierzyć w słowa Tizgara. Teraz więc mamy doskonałą szanse zweryfikować jego prawdomówność.
 
1 Corinthians 3:19
For the wisdom of this world is foolishness with God.
Psalm 19
The heavens declare the glory of God; and the firmament sheweth his handywork.
Luke 8:17
For nothing is secret, that shall not be made manifest; neither any thing hid, that shall not be known and come abroad.

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
informacja o rozkładzie PN za level pochodzi od chickena , który to sprawdzał w skrypcie
ja osobiście grałem juz tyle razy a nigdy 12 nie dostałem (przyznam że 11 też nieczęsto :lol2:)
żeby to zweryfikować niech się gracze wypowiedzą uważnie patrząc ile im przybywa za kążdy poziom.
Dolna to 8 i tu nie ma żadnych wątpliwości.
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Maciuś

Maciuś

Użytkownicy
Believer in Jesus Christ
posty1583
Propsy217
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Believer in Jesus Christ

Maciuś

Rozwój postaci
#67 2014-04-27, 14:01(Ostatnia zmiana: 2014-04-27, 17:04)
Dolna jest nie istotna, tylko górna nas interesuje. Maxymalną ilością otrzymywaną przy awansie jest jednak 11 punktów nauki.
 
1 Corinthians 3:19
For the wisdom of this world is foolishness with God.
Psalm 19
The heavens declare the glory of God; and the firmament sheweth his handywork.
Luke 8:17
For nothing is secret, that shall not be made manifest; neither any thing hid, that shall not be known and come abroad.

Taliasan

Taliasan

Moderator działu
posty378
Propsy171
Profesjabrak
  • Moderator działu
Skrypt wg którego jest to robione:

func void B_GivePlayerXP(var int add_xp)
{
var int player_has_haotic_exp;
var string concatText;
var int lp_per_level_haotic;
var int hp_per_level_haotic;
var int value_haotic;
if(hero.level == 0)
{
hero.exp_next = 700;
};
player_has_haotic_exp = Hlp_Random(4);
if(player_has_haotic_exp == 0)
{
add_xp = (add_xp * 8) / 10;
}
else if(player_has_haotic_exp == 1)
{
add_xp = (add_xp * 9) / 10;
}
else if(player_has_haotic_exp == 2)
{
add_xp = add_xp;
}
else if(player_has_haotic_exp == 3)
{
add_xp = (add_xp * 11) / 10;
}
else if(player_has_haotic_exp == 4)
{
add_xp = (add_xp * 12) / 10;
};
hero.exp = hero.exp + add_xp;
concatText = PRINT_XPGained;
concatText = ConcatStrings(concatText,IntToString(add_xp));
PrintScreen(concatText,-1,YPOS_XPGained,FONT_ScreenSmall,2);
if(hero.exp >= hero.exp_next)
{
value_haotic = Hlp_Random(90);
if((value_haotic >= 0) && (value_haotic < 30))
{
hp_per_level_haotic = HP_PER_LEVEL;
lp_per_level_haotic = (LP_PER_LEVEL * 8) / 10;
}
else if((value_haotic > 30) && (value_haotic <= 60))
{
hp_per_level_haotic = HP_PER_LEVEL;
lp_per_level_haotic = LP_PER_LEVEL;
}
else if((value_haotic > 60) && (value_haotic <= 90))
{
hp_per_level_haotic = HP_PER_LEVEL;
lp_per_level_haotic = (LP_PER_LEVEL * 10) / 10;
}
else if(value_haotic == 30)
{
hp_per_level_haotic = HP_PER_LEVEL;
lp_per_level_haotic = (LP_PER_LEVEL * 11) / 10;
};
hero.level = hero.level + 1;
hero.exp_next = hero.exp_next + (((hero.level + 21) * hero.level * 25) + 500);
hero.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = hero.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] + hp_per_level_haotic;
hero.attribute[ATR_HITPOINTS] = hero.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX];
hero.lp = hero.lp + lp_per_level_haotic;
PrintScreen(PRINT_LevelUp,-1,YPOS_LevelUp,FONT_Screen,2);
Snd_Play("LevelUp");
};
};

 

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa
Raster, te tabliczki są głównie w Jarku, w khorinis może ich nie być w skrzyniach. Pamiętaj, jak jest cholernie ciężka kombinacja zamku skrzyni w Jarku, to na pewno są tam minimum 2 tabliczki, z czego jedna jest 3 poziomu, lub nawet 2.
 

Raster

Raster

Użytkownicy
posty274
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No spoko przemek. I ja mówię, że max pn za lvl to 11 PN nie 12
 

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
skrypt generalnie pokazuje co innego ... niemniej sobie tych 12 nie przypominam chyba że miałem taki nadmiar że nie zwróciłem uwagi
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa
Raster, jak widzisz można 12 pn.
 

Maciuś

Maciuś

Użytkownicy
Believer in Jesus Christ
posty1583
Propsy217
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Believer in Jesus Christ
Skrypt wg którego jest to robione:

func void B_GivePlayerXP(var int add_xp)
{
var int player_has_haotic_exp;
var string concatText;
var int lp_per_level_haotic;
var int hp_per_level_haotic;
var int value_haotic;
if(hero.level == 0)
{
hero.exp_next = 700;
};
player_has_haotic_exp = Hlp_Random(4);
if(player_has_haotic_exp == 0)
{
add_xp = (add_xp * 8) / 10;
}
else if(player_has_haotic_exp == 1)
{
add_xp = (add_xp * 9) / 10;
}
else if(player_has_haotic_exp == 2)
{
add_xp = add_xp;
}
else if(player_has_haotic_exp == 3)
{
add_xp = (add_xp * 11) / 10;
}
else if(player_has_haotic_exp == 4)
{
add_xp = (add_xp * 12) / 10;
};
hero.exp = hero.exp + add_xp;
concatText = PRINT_XPGained;
concatText = ConcatStrings(concatText,IntToString(add_xp));
PrintScreen(concatText,-1,YPOS_XPGained,FONT_ScreenSmall,2);
if(hero.exp >= hero.exp_next)
{
value_haotic = Hlp_Random(90);
if((value_haotic >= 0) && (value_haotic < 30))
{
hp_per_level_haotic = HP_PER_LEVEL;
lp_per_level_haotic = (LP_PER_LEVEL * 8) / 10;
}
else if((value_haotic > 30) && (value_haotic <= 60))
{
hp_per_level_haotic = HP_PER_LEVEL;
lp_per_level_haotic = LP_PER_LEVEL;
}
else if((value_haotic > 60) && (value_haotic <= 90))
{
hp_per_level_haotic = HP_PER_LEVEL;
lp_per_level_haotic = (LP_PER_LEVEL * 10) / 10;
}
else if(value_haotic == 30)
{
hp_per_level_haotic = HP_PER_LEVEL;
lp_per_level_haotic = (LP_PER_LEVEL * 11) / 10;
};
hero.level = hero.level + 1;
hero.exp_next = hero.exp_next + (((hero.level + 21) * hero.level * 25) + 500);
hero.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = hero.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] + hp_per_level_haotic;
hero.attribute[ATR_HITPOINTS] = hero.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX];
hero.lp = hero.lp + lp_per_level_haotic;
PrintScreen(PRINT_LevelUp,-1,YPOS_LevelUp,FONT_Screen,2);
Snd_Play("LevelUp");
};
};

Teraz może napisz czy max to 12 czy 11 bo dalej nikt nic nie wie.
 
1 Corinthians 3:19
For the wisdom of this world is foolishness with God.
Psalm 19
The heavens declare the glory of God; and the firmament sheweth his handywork.
Luke 8:17
For nothing is secret, that shall not be made manifest; neither any thing hid, that shall not be known and come abroad.

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Ja też nie wiem, nie jestem skrypterem ale chyba tylko przy przejściu z 1 na drugi level jest 12 a potem max 11.
Może to źle czytam. Proszę niech się fachowcy wypowiedzą.
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch

Tizgar

Rozwój postaci
#75 2014-04-27, 17:24(Ostatnia zmiana: 2014-04-27, 17:30)
Mozna 12 bo tyle dostałem skrypty wyciągłem wiec zauważyłem ze cały element losowości to przedział miedzy 80-120% co potwierdził tituf w jednym temacie lansjerowi bodajże

Zeby wyjebać losowość pn styka usunąć chaotica i wartości random ze skryptu który podał Talasian druga opcja na chłopski rozumek to wstawić wszędzie wartość 10 :P tak oto znika losowość z przypadku pn z questami ja to robiłem na chłopski rozumu usuwałem przydział wpisując konkretna wartość wiec losował wartość od 100-100% :P

Jak sobie ktoś skrypty wyciągnie to może sobie sam zdefiniować losowość pod siebie lub ja ujebać wywalić istotnie się jej nie da przynajmniej ja nie wiem jak ale można ja zamknąć w 1 wartości :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Raster

Raster

Użytkownicy
posty274
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To jak na 11PN jest 3% to na 12pn juz chyba 0.0001 przynajmniej u mnie wczytuje gre przed wbiciem lvla jak debil i ciagle 10 albo 8 tylko na 1 i 2 lvlu dostalem 11
 

Maciuś

Maciuś

Użytkownicy
Believer in Jesus Christ
posty1583
Propsy217
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Believer in Jesus Christ
Chicken napisał mi, że max to 11.
 
1 Corinthians 3:19
For the wisdom of this world is foolishness with God.
Psalm 19
The heavens declare the glory of God; and the firmament sheweth his handywork.
Luke 8:17
For nothing is secret, that shall not be made manifest; neither any thing hid, that shall not be known and come abroad.

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa
Tizgar, nikt prócz ciebie losowości nie wyrzuci. Ja raz chyba miałem 12 (albo został  mi 1 pn i z tym 11 dało 12)
 

Maciuś

Maciuś

Użytkownicy
Believer in Jesus Christ
posty1583
Propsy217
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Believer in Jesus Christ
Tizgar, nikt prócz ciebie losowości nie wyrzuci. Ja raz chyba miałem 12 (albo został  mi 1 pn i z tym 11 dało 12)
Chyba robi wielką różnice. Albo miałeś, albo nie miałeś. Chicken czyli gość od skryptów napisał mi, że max to 11. Tizgar, że 12 więc "chyba" rozumiesz, że musisz być pewny a nie "chyba".
 
1 Corinthians 3:19
For the wisdom of this world is foolishness with God.
Psalm 19
The heavens declare the glory of God; and the firmament sheweth his handywork.
Luke 8:17
For nothing is secret, that shall not be made manifest; neither any thing hid, that shall not be known and come abroad.


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry