Cześć wszystkim - mam kilka pytań do osób ogarniających co nieco Construction Kit Skyrim, bo z pewnością ktoś taki się tu znajdzie. Niedawno podjąłem decyzję, że zatrzymam prace nad moimi modami do Risena ( oprócz Darker Risen, który zamierzam dokończyc ) , aby zająć się tworzeniem większego projektu, a mianowicie - chciałbym stworzyć grę/ total conversion, mod podobny do Gothic Oroliga, będący nie tyle kontynuuacją gier Gothic 1, Gothic 2 i Risen 1, co silnym nawiązaniem do nich, które bierze garściami najlepsze elementy wymienionych gier i łączy je w całość w jedną spójną, ciekawą przygodę.
Zdecydowałem się na to z uwagi na zbyt ograniczone możliwości silnika Risen1, ale przede wszystkim na zbyt ograniczone możliwości narzędzi modderskich do R1 w porównaniu z Creation Kitem od Bethesdy.
Dotychczas zapoznałem się co nieco z creation kitem ( głównie z tutorialami ) , ale mam jeszcze kilka pytań odnośnie Skyrim Creation Kit:
-czy możliwe jest importowanie całkowicie nowych światów do gry? ( mam tu na myśli levelmeshe, tekstury + siatki kolizji, tzw. collision meshes ) ? Chodzi mi o mapę, po której bohater sobie radośnie stąpa.
-jak trudne jest importowanie istniejących animacji/ ich edycja ? ( chciałbym zaimportować do gry stare potwory znane z Gothic 1, Gothic 2 , jak i część potworów z Risen1 )
-czy zmiana wylądu HUD i ekranu ekwipunku wymaga mieszania w skryptach, czy jest konfigurowalna poprzez moduł creation kit ?
Pozdrawiam
Kuba