Tomb Raider - Forgotten Remnants 3559 3

O temacie

Autor Caesum

Zaczęty 19.04.2014 roku

Wyświetleń 3559

Odpowiedzi 3

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

Tomb Raider - Forgotten Remnants
2014-04-19, 18:18(Ostatnia zmiana: 2014-04-19, 19:51)
Nie mam pojęcia, czy ktoś tutaj w ogóle interesuje się czym innym poza Gothiciem(ewentualnie jego hejtowaniem), ale skoro już reklamuję tego customa to mogę równie dobrze zrobić to i tutaj. Zawsze jakaś darmowa reklama.  :F

Ogólnie level zacząłem chyba jeszcze w 2008 roku, ale przechodził tyle zmian, restartów i zawieszeń, że jego właściwą postać przybrał dopiero w 2010/2011. Tak zresztą jest chyba ze wszystkim co wysram ze swego komputera(TheSect może potwierdzić). W każdym razie pomysłem było zrobienie klasztoru i pomysł ten pozostał niezmieniony.

Custom level będzie się składał z dwóch poziomów - kopalni i klasztoru. Pierwszy jest skończony w 30/50%, drugi jest praktycznie gotowy, brakuje tylko kilku obiektów i przetestowania. Nie będzie wymagał oryginalnej gry, działa zaraz po ściągnięciu i wypakowaniu.

Fabuła w gruncie rzeczy jest bardzo prosta. Dzieje się zaraz po wydarzeniach z Tomb Raider - the Angel of Darkness, kiedy Eckhardt, Karel i Śpiący(nie mylić ze Śniącym) są już pokonani. W fortecy Strahov Lara dowiaduje się, że Eckhardt odnalazł lokację sanktuarium Lux Veritatis - klasztoru na obrzeżach Czech i Niemiec. Postanawia natychmiast tam pojechać, by dowiedzieć się czegoś więcej o tej organizacji. W samej grze historię mam zamiar opowiedzieć poprzez dokumenty.



Screeny są z różnych etapów produkcji, więc mogą się między sobą różnić. Ostatni screen to jeden z pierwszych dokumentów, jakie będzie można przeczytać w dzienniku Lary(a właściwie Von Croya). Mogą się znaleźć błędy językowe, bo na chwilę obecną sam piszę teksty, ale przed premierą zostaną jeszcze poprawione.

Jeśli wszystko dobrze pójdzie, to jeszcze w tym roku level zostanie ukończony. A teraz oglądajcie, komentujcie.
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A ch, dam i tutaj.

Level został dzisiaj wydany, aby ściągnąć kliknijcie w link poniżej:
http://www.trle.net/sc/levelfeatures.php?lid=2798

Wystarczy ściągnąć i rozpakować, nie potrzeba instalacji ani żadnej wersji Tomb Raidera.
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2672
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Version=1.2.2.7
Date: 7 November 2014  (13:40:14)  Size=1765376 bytes
CRS=Disabled
Last diagnostic mexage:DXCreateSurface Failed
Last directX error: One or more of the parameters passed to the method are incorrect.  
DIRECTX_STACK:
ESP=0x9D2E804
STACK_TRACE:
    0x100BDB6D
    0x4907AB
    0x4907AB
    0x48F8AE
    0x4907AB
    0x48C16C
    0x4724F8
    0x4747FB
    0x49E653
    0x49E67C
END_STACK_TRACE
 
 
MEMORY CODE MAPPING:
BASE    START   END      #ID PLUGIN
-----------------------------------------------------
10000000 10001000 10129000    0 Tomb_NextGeneration.dll
-----------------------------------------------------
............... QUICK DIAGNOSTIC LOG ...............
At moment of crash the program was managing:
....................................................
CRASH REASON: EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION
    The thread tried to read from or write to a virtual address for which it does not have the appropriate access.
EXTRA_INFO: VIOLATION ON READ AT OFFSET 0x0
RECOVERABLE : YES
CRASH OFFSET: 0x48C177
REGISTERS:
    EAX=0   
    EBX=0   
    ECX=9D2E438   
    EDX=9D2E89C   
    ESI=13F1128   
    EDI=9D2E904   
    EBP=0   
    EIP=48C177
    ESP=9D2E864
DYNAMIC POINTER LIST:
------------------------------------------
00000000:Camera_Room
00000000:Camera_TargetRoom
0033FDEC:BaseSalvaStack1
09D2E9D8:BaseSalvaStack2
0706E9D4:BaseSalvaStack3
0033FA60:Trng_Stack
------------------------------------------
WARNING: The crash happened before loading Lara item, or Lara item was not present in the level map
 
MEMORY ALLOCATION ARRAY
---------------------
Memory            ID    ToFree
---------------------------
  1) 0x00A354F0  22  0
  2) 0x00A36BE0  22  0
  3) 0x00AD2498  22  1
  4) 0x00B410D0  22  0
  5) 0x00ABD560  22  0
  6) 0x00B41020  22  0
  7) 0x00AD0C20  22  0
  8) 0x00000000  45  0
  9) 0x00ADCF98  45  0
 10) 0x00000000  0  0
-----------------------------
 
Stack=0x9D2E864  pContesto=0x9D2E540  pInfoEccezione=0x9D2E80C
PRIMARY_STACK:
ESP=0x9D2E864
STACK_TRACE:
    0x4724F8
    0x4747FB
    0x49E653
    0x49E67C
END_STACK_TRACE
 
SECONDARY_STACK:
ESP=0x33AFCC
STACK_TRACE:
    0x499ED7
    0x499ED7
    0x499ED7
    0x499ED7
    0x1005BDCD
    0x100B197B
    0x48D231
    0x48D231
    0x10025203
    0x10025203
    0x100B197B
    0x48CC6B
    0x48CC6B
    0x48CACE
    0x49F26B
END_STACK_TRACE
 
OTHER_STACK:
ESP=0x7069BB4
STACK_TRACE:
    0x46CA3A
    0x46CA3A
END_STACK_TRACE

 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie znam się niestety na błędach TRNG, więc zarzucę tylko podstawowymi pytaniami:

1. Czy uruchomiłeś konfigurację gry(przy uruchomieniu kliknij ctrl)? 
2. Czy gra ma ustawioną kompatybilność? Jeśli tak, wyłącz to.

Jeżeli spełnione są powyższe warunki a gra dalej nie działa mogę to przenieść do tematu na forum TRNG.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry