Nie mam pojęcia, czy ktoś tutaj w ogóle interesuje się czym innym poza Gothiciem(ewentualnie jego hejtowaniem), ale skoro już reklamuję tego customa to mogę równie dobrze zrobić to i tutaj. Zawsze jakaś darmowa reklama.
Ogólnie level zacząłem chyba jeszcze w 2008 roku, ale przechodził tyle zmian, restartów i zawieszeń, że jego właściwą postać przybrał dopiero w 2010/2011. Tak zresztą jest chyba ze wszystkim co wysram ze swego komputera(TheSect może potwierdzić). W każdym razie pomysłem było zrobienie klasztoru i pomysł ten pozostał niezmieniony.
Custom level będzie się składał z dwóch poziomów - kopalni i klasztoru. Pierwszy jest skończony w 30/50%, drugi jest praktycznie gotowy, brakuje tylko kilku obiektów i przetestowania. Nie będzie wymagał oryginalnej gry, działa zaraz po ściągnięciu i wypakowaniu.
Fabuła w gruncie rzeczy jest bardzo prosta. Dzieje się zaraz po wydarzeniach z Tomb Raider - the Angel of Darkness, kiedy Eckhardt, Karel i Śpiący(nie mylić ze Śniącym) są już pokonani. W fortecy Strahov Lara dowiaduje się, że Eckhardt odnalazł lokację sanktuarium Lux Veritatis - klasztoru na obrzeżach Czech i Niemiec. Postanawia natychmiast tam pojechać, by dowiedzieć się czegoś więcej o tej organizacji. W samej grze historię mam zamiar opowiedzieć poprzez dokumenty.
Screeny są z różnych etapów produkcji, więc mogą się między sobą różnić. Ostatni screen to jeden z pierwszych dokumentów, jakie będzie można przeczytać w dzienniku Lary(a właściwie Von Croya). Mogą się znaleźć błędy językowe, bo na chwilę obecną sam piszę teksty, ale przed premierą zostaną jeszcze poprawione.
Jeśli wszystko dobrze pójdzie, to jeszcze w tym roku level zostanie ukończony. A teraz oglądajcie, komentujcie.