Przedmiot z monologiem 2235 3

O temacie

Autor RiPPerMAN

Zaczęty 18.04.2014 roku

Wyświetleń 2235

Odpowiedzi 3

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
Otóż chciałem zrobić przedmiot z monologiem, ale nie wiem od czego zacząć... Spoglądając na monologi z posągiem Innosa, nie wykminiłem jak można przypisać monolog do przedmiotu po jego użyciu... PC_Hero był jako ktoś z kim rozmawiamy, więc wpisanie tam instancji itema nie ma sensu... Oto skrypt itema:
INSTANCE Bone_Hor (C_Item)
{
name = "Kostka Horadrimów";

mainflag = ITEM_KAT_NONE;
flags = ITEM_MULTI;

value = 0;

visual = "ItMi_Packet.3ds";
material = MAT_LEATHER;
description = name;
on_state[0] =   UseKostka;
TEXT[1] = "Kostka otwiera się jak pergamin!";
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};

FUNC VOID UseKostka ()
{
OTWORZYLEM_KOSTKE = TRUE;

// if (Npc_KnowsInfo (hero, DIA_Hor_EXITo))
// {
// OTWORZYLEM_KOSTKE = FALSE;
// };
};

To po slashach to przyszłość, czyli zakończenie monologu z itemkiem i przestanie używania go... Jeśli dobrze zrobiłem sam skrypt, proszę o pokierowanie mnie dalej, jak zainicjować (czy coś :lol:) monolog, aby był dla tego przedmiotu?
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
jest multum modów korzystających z itemów z monologami - najprościej podejrzeć BSM. nie licz, że ktoś będzie cię za rączkę prowadził krok po kroku - tak niczego się nie nauczysz.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Otóż chciałem zrobić przedmiot z monologiem, ale nie wiem od czego zacząć... Spoglądając na monologi z posągiem Innosa, nie wykminiłem jak można przypisać monolog do przedmiotu po jego użyciu... PC_Hero był jako ktoś z kim rozmawiamy, więc wpisanie tam instancji itema nie ma sensu... Oto skrypt itema:
INSTANCE Bone_Hor (C_Item)
{
name = "Kostka Horadrimów";

mainflag = ITEM_KAT_NONE;
flags = ITEM_MULTI;

value = 0;

visual = "ItMi_Packet.3ds";
material = MAT_LEATHER;
description = name;
on_state[0] =   UseKostka;
TEXT[1] = "Kostka otwiera się jak pergamin!";
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};

FUNC VOID UseKostka ()
{
OTWORZYLEM_KOSTKE = TRUE;

// if (Npc_KnowsInfo (hero, DIA_Hor_EXITo))
// {
// OTWORZYLEM_KOSTKE = FALSE;
// };
};

To po slashach to przyszłość, czyli zakończenie monologu z itemkiem i przestanie używania go... Jeśli dobrze zrobiłem sam skrypt, proszę o pokierowanie mnie dalej, jak zainicjować (czy coś :lol:) monolog, aby był dla tego przedmiotu?

Musisz w warunku Dialogu ustawić
if (OTWORZYLEM_KOSTKE = TRUE) { return true; };
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
Nie myślałem tak Pawbuj... Myślałem, aby wstawić takie coś właśnie... Jak coś nie wypali to napisze
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry