Potrzebni ludzie do projektu Dziedzictwo 14755 35

O temacie

Autor kaczka

Zaczęty 14.04.2014 roku

Wyświetleń 14755

Odpowiedzi 35

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

Potrzebni ludzie do projektu Dziedzictwo
2014-04-14, 15:15(Ostatnia zmiana: 2014-07-11, 13:11)
Potrzebni są LevelDesignerzy do projektu Dziedzictwo, którzy mają wyobraźnię, wolny czas i chęci do pracy. Szukamy sumiennie wykonujących zlecenia osób do dokładnego obvobowania kilku/kilkunastu mniejszych i większych zenów.
Dziedzictwo jest powstającą modyfikacją do Gothic II Noc Kruka, która wymaga dużego nakładu pracy wielu osób. Mile widziane byłyby osoby, które zajmują się nie tylko LevelDesignem.

Kilka ssów z klasztoru ognia, które ukazują postępy prac.
Spoiler


LINK DO TEMATU DZIEDZICTWA - TM

Zgłoszenia kierować do mnie na PW, lub ew tu w temacie. Razem ze zgłoszeniami, proszę o załączanie efektów własnych wcześniejszych prac tego typu.

EDIT:
MOżna też pisać na gg: 6669899

Post połączony: 2014-04-15, 11:27

Doszedłem do wniosku, że nie będę polował tylko na LevelDesignerów. Przyda się każda osoba, która zna się na swojej profesji; Graficy, Animatorzy, Scenarzyści, Skrypterzy, etc. - po prostu wszyscy, którzy są w stanie wnieść cokolwiek do modyfikacji. Cokolwiek, co będzie sensownie wyglądać i trzymać się kupy.
Czekam na zgłoszenia.
Na dzień dzisiejszy jest nas 9 osób, które czynnie działają przy pracy, dwie, które są w trakcie okresu próbnego, i 10, na których określenie się czekam.

Pozdrawiam, kaczka.
 

deckdogz123

deckdogz123

Labirynt
posty162
Propsy10
ProfesjaLvl designer
  • Labirynt
Szukacie spacerzystów ? Znam się na tym bardzo dobrze, potrafię łączyć zeny, wstawiać waypoint'y, każdy rodzaj vobów, itemów, światła, drabiny,
 łózka itp. Potrafię też dodawać npc, rutyny, tworzyć bronie, magie,
łuki itp. O to link do moich prac : http://www.speedyshare.com/jKEwE/Moje-sztuczki.rar 


Lub szybkie portfolio : http://ariathan.wrzuta.pl/wrzucone/obrazy/siatka
 
Są to moje niektóre prace ! ! !

Nie zajmuje już się modingiem tak jak kiedyś. Od czasu do czasu LvL Designer. Chętnie pomagam.

http://ariathan.wrzuta.pl/wrzucone/obrazy

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Odezwę się do ciebie na pw
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Odświeżam.
Nadal potrzeba więcej płetewek do pracy. Chętni najlepiej, gdyby pisali w temacie
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Dodatkowo dodam że nie ma co mówić co potraficie zrobić. Nauka bezmyślnego wstawienia każdego rodzaju voba, to coś co można wykuć na blachę. 
Jeżeli już chcecie jakoś Kaczkę do siebie przekonać, pokażcie fajną scenkę własnego autorstwa. Jeżeli nie ogarniasz jakiś tam mgieł czy innych tick tocków, spoko, tego możesz się szybko nauczyć, jednak jeśli wstawiasz byle co, byle gdzie, nauka zajęłaby w huj długo. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

deckdogz123

deckdogz123

Labirynt
posty162
Propsy10
ProfesjaLvl designer
  • Labirynt
Hmm. To były moje przykładowe prace, wiele osób już się przekonało, że wiele potrafię stworzyć sam nawet Kaczka :)
 
Są to moje niektóre prace ! ! !

Nie zajmuje już się modingiem tak jak kiedyś. Od czasu do czasu LvL Designer. Chętnie pomagam.

http://ariathan.wrzuta.pl/wrzucone/obrazy

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Potrzebny Grafik 2D na szybkości. MarkosBoss jest chwilowo nieosiągalny razem z Arminasem, więc robota grafika stoi a nie może.
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Potrzebowałbym kilka bardzo dojrzałych głosów, najlepiej z jakąś lekką, naturalną chrypą... :P 6-7 osób póki co, które mogłyby JUŻ nagrywać próbki do moda. Kontakt tu lub PW. To pilne.
 

Wiktor19971

Wiktor19971

Użytkownicy
posty71
Propsy8
  • Użytkownicy
 

PLFrost22

PLFrost22

Użytkownicy
posty1
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Witam, jest jeszcze potrzebna pomoc przy dubbingu?
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Cały czas. Wyślij aktualne próbki swojego głosu do mnie na pw
 

gandalf4001

gandalf4001

Użytkownicy
Pan Gandalf Różowy
posty26
Propsy5
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Pan Gandalf Różowy
Poszukujecie jeszcze lvl designer. Bo ja mógłbym się złosić.
 
Gandalf Różowy

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Ja bym wolał nie

gandalf4001

gandalf4001

Użytkownicy
Pan Gandalf Różowy
posty26
Propsy5
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Pan Gandalf Różowy
a czemu nie. Bo ja bym chciał się zgłosić
 
Gandalf Różowy

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
to tylko moje zdanie, kaczka zdecyduje, ja nie mam nic do gadania

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Pokaż jakieś pracę. Level Designerów już nam póki co nadmiar. Jakbyś jednak wykazał się nad wyraz ociekającą wszystkim zajebistością, mógłbym pokontemplować nad pracą dla ciebie.
 

gandalf4001

gandalf4001

Użytkownicy
Pan Gandalf Różowy
posty26
Propsy5
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Pan Gandalf Różowy
 
Gandalf Różowy

Kubacz

Kubacz

Użytkownicy
posty17
Propsy8
ProfesjaAktor głosowy
  • Użytkownicy
Jeżeli potrzebujecie też lektorów, chciałbym zaoferować swój głos. Potrzebuje tylko e-maila na który mogę wysłać próbkę głosu.
 

Kontakt: j.kondrat7@gmail.com
Próbka głosu:
https://www.youtube.com/watch?v=QhBHP7D9UTs

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
@Kubacz do ciebie odezwę się w swoim czasie na pewno.
Na dzień dzisiejszy potrzebujemy level designerów (A NIE ICH IMITACJE). Jeżeli cały czas będę sam z Lansjerem, sam level design nie skończy się do końca roku kalendarzowego. Chętni niech piszą w temacie, pokazując jednocześnie swoje NAJLEPSZE prace. Nie chce słuchać pierdolenia w stylu "a bo to sprzed x czasu, teraz mam już lepsze". Jak masz to pokaż.
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Refresh
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry