Broń ręczna G2NK 12275 41

O temacie

Autor RiPPerMAN

Zaczęty 13.04.2014 roku

Wyświetleń 12275

Odpowiedzi 41

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
Czy dałoby się zrobić broń, która ma model ataku pięśćmi? Jeśli tak to jak? Myślałem o takim czymś jak hełm tylko, że na rękę, jakieś pomysły? Bardzo mi na tym zależy!
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Robisz broń (np. rękawica z kolcami) i robisz odpowiednie animacje (np. animacje walki pięściami), dodajesz do MDS, robisz skrypt broni i gotowe (nie licz na gotowe skrypty).
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios

RiPPerMAN

Broń ręczna G2NK
#2 2014-04-13, 18:43(Ostatnia zmiana: 2014-04-13, 18:54)
Nie liczę, w końcu chcę się czegoś nauczyć... Spróbuję coś zdziałać i się odezwę :ok:

EDIT: Ale wskazówka by się przydała :lol: , gdzie to przypisać? Skoro jest zwykły skrypt broni to jak można wpisać jakiegoś .mds?  :blink:
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Normalnie funkcja equip i unequip, https://www.youtube.com/watch?v=K5LVbapMDtg Na filmie są duale właśnie z takimi funkcjami.
 

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
Normalnie funkcja equip i unequip, https://www.youtube.com/watch?v=K5LVbapMDtg Na filmie są duale właśnie z takimi funkcjami.

Próbowałem kiedyś tym sposobem zrobić broń w gothicu (dokładnie to wtedy był kastet), ale nie szło.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Normalnie funkcja equip i unequip, https://www.youtube.com/watch?v=K5LVbapMDtg Na filmie są duale właśnie z takimi funkcjami.

Próbowałem kiedyś tym sposobem zrobić broń w gothicu (dokładnie to wtedy był kastet), ale nie szło.

Wszystko się da. Jeśli będzie taka potrzeba, sam to zrobię i wam pokażę.
To, co chce zrobić RiPPerMAN da się zrobić bez najmniejszych problemów.

1. Bierzesz model Kastetu/Rękawic itp.
2. Robisz MDS walki bronią jedno/dwuręczną.
3. Ustawiasz animacje walki w MDS na walki pięściami, bądź własne animacje.
4. Robisz skrypt broni Kastetu/Rękawic itp.
5. Dodajesz do funkcji on_equip Mdl_ApplyOverlayMDS (self, "MDS_Walki_Kastetem_lub_Rekawicami.MDS");
6. Kompilujesz skrypty.
7. Podniecasz się zacną bronią.

Proste? Proste.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
Miałem na myśli, że nie udawało się, gdy w equip broni ustawiałem oryginalny mds walki pięściami. A, że w tworzeniu mdsów nigdy dobry nie byłem to nie chciałem tworzyć nowego (jeszcze gdzieś tutaj mam otwarty temat odnośnie crashów gothica po kompilacji skryptu mds :D ). Ale to stare dzieje. Teraz już nie chce mi się w to bawić.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
Sam kiedyś napisałem bardzo prosty skrypt, który nie wymaga tworzenia mdsa, ale wywaliłem to, bo uznałem to bezsensowne. Funkcja wyglądała tak mniej więcej :
1. Napisana funkcja tworzenia przedmiotu na slocie ciała (ikarus)
2. Funkcja druga sprawdzająca czy gracz jest trybie walki pięściami i inne warunki.
3. Jeśli spełnia wszystkie warunki, tworzy model kastetu w ręce.
4. Jeśli nie spełnia wszystkich warunków, nie tworzy kastetu lub go usuwa z ręki.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
Ze względu na to, że nigdy nie robiłem MDS i tym podobnych pierdół to może popróbuje sposobem Splasha... Ale nie bardzo wiem jaki jest warunek czy gracz jest w trybie walki i czy WEAR_HAND zadziała jako funkcja tworzenia przedmiotu na slocie ciała?
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
Funkcja pochodzi z woga :
func void CreateSlotItem(var C_NPC slf, var string slotName, var int inst) {
CreateInvItem(slf, inst);

//put in Slot
const int oCNpc__PutInSlot = 7642288; //0x749CB0
CALL_IntParam(true); //is in inventory
CALL_PtrParam(MEM_InstToPtr(item));
CALL_zStringPtrParam(slotName);

CALL__thiscall(MEM_InstToPtr(slf), oCNpc__PutInSlot);
};
Co zrobić dalej? Myśl i kombinuj :ok:
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios

RiPPerMAN

Broń ręczna G2NK
#10 2014-04-13, 22:27(Ostatnia zmiana: 2014-04-14, 16:54)
Dzięki, wolę myślenie w skryptach niż myślenie w mdsach :ok:

EDIT: Ale nadal nie wiem jak się nazywa warunek sprawdzający czy NPC ma włączony tryb walki? Bez tego nie dam sobie wgl rady, a pierwsze słyszę, że jest takie coś... :ok:

EDIT2: No i gdzie wsadzić tą funkcję z WoGa?
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio

Npc_IsInFightMode(c_npc, fmode);
//
//    FIGHT MODES
//
CONST INT FMODE_NONE                                    =  0                    ;
CONST INT FMODE_FIST                                    =  1                    ;
CONST INT FMODE_MELEE                                    =  2                    ;
CONST INT FMODE_FAR                                        =  5                    ;
CONST INT FMODE_MAGIC                                    =  7                    ;

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Normalnie funkcja equip i unequip, https://www.youtube.com/watch?v=K5LVbapMDtg Na filmie są duale właśnie z takimi funkcjami.

Próbowałem kiedyś tym sposobem zrobić broń w gothicu (dokładnie to wtedy był kastet), ale nie szło.

To dlaczego mi działa?
 

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
Słuchajcie, słuchajcie, mieszkańcy TheModders!
Funkcję z WoGa od Splasha wsadziłem w osobny plik i wlepiłem pod nazwą CreateSlotItem do content/_intern oraz przypisałem odpowiednią linijkę w Gothic.src...
Po drugie osobny plik o nazwie ZS_Wolverine wsadziłem do content/AI/Human/ZS_Human i oto jego wnętrzności :lol:

func void B_Wolverine ()               {
   if (Npc_HasItems (self, WOLVERINE_PAZURY) >= 1)
   {
      if (Npc_IsInFightMode (self, fmode_melee))
      && (WOLVERINE_ZAKLADA == FALSE)
      {
         Createslotitem (self, WOLVERINE_PAZURY);
         WOLVERINE_ZAKLADA = TRUE;
      }
      else if (WOLVERINE_ZAKLADA == TRUE)
      {
         WOLVERINE_ZAKLADA = FALSE;
         AI_RemoveWeapon (Self);
      };
   };
};
Niestety podczas gry jest nadal zwykła walka bronią... Gdzie żem popełnił błęda?
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
Czemu z tej funkcji wywaliłeś var string slotname? Bez tego gdzie ci stworzy przedmiot? Funkcję źle odpalasz. Widzę, że takie rzeczy są dla ciebie zbyt skomplikowane, wiec lepiej sobie odpuść...
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
Nigdy nie odpuszczam :lol:   Nie zauważyłem tego slotname, ale skoro źle odpalam to jak powinienem poprawnie? Chcę się nauczyć, a mówienie żebym sobie odpuścił wcale mi nie daje nauki...
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
Ponawiam! Gdzie wpisać tą funkcję z WoGa (Createslotname)? Wszystko inne już mam zrobione dobrze!
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Po co to w ogóle robisz skryptami? Stwórz najprostszego mds kopiując fragmenty z humans.mds odpowiadające za walkę pięściami i w on_equip[0] wpisz Mdl_ApplyOverlaymds (self, "TWOJANAZWAMDSA.MDS");
Na cholerę robić to ikarusem, skoro można to zrobić w o wiele prostszy sposób, zwłaszcza że widzę Ikarusa nie bardzo rozumiesz?
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
To już rozumiem... Ale posłuchaj... Zmieniłem plany i chcę aby NPC miał CAŁY CZAS te pazury na łapie, bez przerwy, nawet jeśli nie jest podczas walki, dlatego potrzebuję tego CreateSlotItem :ok: Mam nadzieję, że mi pomożecie i wytłumaczycie nieco tego Ikarusa, bo to rzeczywiście cholernie trudne do ogarnięcia gówno jest :lol:
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
To w linijce skryptu npc wpisz tę funkcję, co podałem.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry