Teleport po dialogu 2006 7

O temacie

Autor RiPPerMAN

Zaczęty 12.04.2014 roku

Wyświetleń 2006

Odpowiedzi 7

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
Próbowałem zrobić teleport zaraz po dialogu... Wstawiłem
AI_StopProcessInfos (self);
AI_Teleport (PC_Hero, "BIGFARM");

I mimo, iż jest wstawione po zakończeniu dialogu to gdy przenosi mnie na miejsce to nadal jestem w trybie dialogu (nie ma pasków życia, kamera rusza się tylko w górę i w dół, postać jest nieruchoma, nie widać napisów nad postaciami) Próbowałem na różnorakie sposoby, ale nic to nie dało, efekt ten sam, jak to więc zrobić poprawnie? :ok:
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Spróbuj dodać po funkcji teleportu
AI_StopProcessInfos (other);
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
Niestety nadal nie działa... Czyżby nie było sposobu?
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Daj coś takiego na końcu dialogu:
Cytuj
Ai_StopProcessInfos(self);
if (!Npc_IsInState(other, ZS_TALK))
{
AI_Teleport (PC_Hero, "BIGFARM");
};

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
Przykro mi, ale nadal to samo... Jeszcze jakieś pomysły?
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0

Taliasan

Taliasan

Użytkownicy
posty378
Propsy171
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tutaj masz pokazane jak zostało to zrobione w Global Mod
Pierwszy skrypt zs_teleporthero jest w Content\AI\Human\TA_Human, a to jego zawartość:
func void zs_teleporthero(var string wp)
{
   Perception_Set_Normal();
   B_ResetAll(hero);
   AI_Teleport(hero,wp);
   hero.aivar[AIV_INVINCIBLE] = FALSE;
};
func void zs_teleporthero_kloster()
{
   zs_teleporthero("NW_MONASTERY_PLACE_03");
};
 W dialogu postaci wygląda to tak:
AI_StartState(self,zs_teleporthero_kloster,0,"");
Możesz sprawdzić czy zadziała to u ciebie
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Przykro mi, ale nadal to samo... Jeszcze jakieś pomysły?
ja bym jeszcze dodał b_fullstop (self); i dla hero lub jeden z nich . to dla g1
 

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
Dlatego wole G2 ze względu na łatwiejszą obsługę :lol: Ale wszystko działa i jest gitez, dzieki!
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry