NPC nie zmienia swojej rutyny G2NK 3135 8

O temacie

Autor RiPPerMAN

Zaczęty 6.04.2014 roku

Wyświetleń 3135

Odpowiedzi 8

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
Może głupie pytanie i banalne, ale mam problem co do zmiany rutyny u npc... Dokładnie to w dialogu wstawiam
Npc_ExchangeRoutine (self, "postart");Ale niestety mój koleżka mimo iż posiada taką rutynę o takiej nazwie, nie rusza się z miejsca i nie zmienia tej rutyny (sprawdzam przyciskiem "J" w grze)
A co ciekawe przy innej postaci i innym dialogu całkowicie działa...
Co jeszcze ciekawsze ta postać, u której to nie działa ma też drugą zmianę w następnych dialogach i... działa! Mimo iż jest zrobiona taka sama konstrukcja! Fuck logic!
Proszę o pomoc i z góry dzięki :ok:
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko

Zucklov
Quest Pack Team

NPC nie zmienia swojej rutyny G2NK
#1 2014-04-06, 11:12(Ostatnia zmiana: 2014-04-06, 14:42)
Ostatni raz, gdy był taki problem, okazało się, że numerki w nazwach rutyn (np. Rtn_Start_666) a numer id się nie zgadzają. Sprawdź to.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
To nie to... Wszystko jest idealnie, po prostu jak klątwa co do tej rutyny...
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio

chicken
RaveN Studio

NPC nie zmienia swojej rutyny G2NK
#3 2014-04-06, 13:00(Ostatnia zmiana: 2014-04-06, 16:04)
Może głupie pytanie i banalne, ale mam problem co do zmiany rutyny u npc... Dokładnie to w dialogu wstawiam
Npc_ExchangeRoutine (self, "postart");Ale niestety mój koleżka mimo iż posiada taką rutynę o takiej nazwie, nie rusza się z miejsca i nie zmienia tej rutyny (sprawdzam przyciskiem "J" w grze)
A co ciekawe przy innej postaci i innym dialogu całkowicie działa...
Co jeszcze ciekawsze ta postać, u której to nie działa ma też drugą zmianę w następnych dialogach i... działa! Mimo iż jest zrobiona taka sama konstrukcja! Fuck logic!
Proszę o pomoc i z góry dzięki :ok:
Npc_ExchangeRoutine (self, "postart");
Rozumiem, że chcesz zmienić rutynę osobie z którą gadamy. Wnioskuję po tym, że wstawiłeś self w miejsce C_NPC. Jeśli nie działa możesz spróbować var C_NPC npc; npc = Hlp_GetNpc(instance_npc); i zamiast self wstawiasz npc. Upewnij się, że dobrze wpisałeś. To jest przykładowa nazwa rutyny:
Cytuj
rtn_nazwaRutyny_990
Jesteś pewien, że wpisałeś nazwę rutyny, a nie co innego?
Edit @down: A tak tylko...  :P  :lol:  :lol2:  ;D  :F   :)
Edit2: Prawie zapomniałem :facepalm:. Czy waypoint na którym jest Twój npc jest zrobiony przez Ciebie czy już był?

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
Tak, jestem pewien... Nie robię tego pierwszy raz... Mam już kilka dialogów tego typu na koncie, ale nigdy mnie nie zjechał ziomuś, że po prostu nie zmieni rutyny i już! :lol2:
Spróbuję ten twój sposób, chicken, z tym C_NPC, już to nawet zrobiłem, ale sprawdzę za parę minut i zedytuje posta

EDIT: Cholera jasna, nadal to samo! Co może być tego powodem?
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
1. Waypoint na którym stoi Twój npc jest stworzony przez Ciebie czy już był?
2. Czy on jest w nowym świecie?
3. Podaj skrypt rutyny(kompletny).

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
1. Był
2. NewWorld
3.Oto cały skrypt postaciINSTANCE SLD_20024_Lomar (Npc_Default){
   // ------ NSC ------
   name       = "Lomar";
   guild       = GIL_SLD;
   id          = 20021;
   voice       = 16;
   flags       = 0;                                                   
   npctype      = NPCTYPE_MAIN;
   
   // ------ Attribute ------
   B_SetAttributesToChapter (self, 4);   
     
   // ------ Kampf-Taktik ------
   fight_tactic      = FAI_HUMAN_STRONG;   
   
   // ------ Equippte Waffen ------                                                   
   EquipItem   (self, ItMw_1h_Common_01);
   
   // ------ Inventory ------
   B_CreateAmbientInv    (self);
   
     
   // ------ visuals ------                                                         
   B_SetNpcVisual       (self, MALE, "Hum_Head_Bald", Face_N_Lee, BodyTex_N, ITAR_Leather_L);     
   Mdl_SetModelFatness   (self, 0.6);
   Mdl_ApplyOverlayMds   (self, "Humans_Relaxed.mds");
   
   // ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
   B_GiveNpcTalents (self);
   
   // ------ Kampf-Talente ------                                                     
   B_SetFightSkills (self, 30);

   // ------ TA anmelden ------
   daily_routine       = Rtn_PreStart_20024;
};

FUNC VOID Rtn_PreStart_20024 ()
{   
    TA_Sit_Bench          (08,00,12,00,"NW_TAVERN_TO_FOREST_05");
    TA_Sit_Bench            (12,00,08,00,"NW_TAVERN_TO_FOREST_05");

};

FUNC VOID Rtn_postart_20024 ()
{   
   TA_Follow_Player   (08,00,22,00,"NW_TAVERNE_05");
    TA_Follow_Player      (22,00,08,00,"NW_TAVERNE_05");
};

FUNC VOID Rtn_Start_20024 ()
{   
    TA_Play_Lute          (08,00,12,00,"NW_TAVERNE_IN_07");
    TA_Play_Lute            (12,00,08,00,"NW_TAVERNE_IN_07");
   

};
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Ty się dziwisz, że nie działa :facepalm:
 
Cytuj
name       = "Lomar";
   guild       = GIL_SLD;
   id          = 20021;
   voice       = 16;
   flags       = 0;                                                   
   npctype      = NPCTYPE_MAIN;
Cytuj
   daily_routine       = Rtn_PreStart_20024;
};

FUNC VOID Rtn_PreStart_20024 ()
{   
    TA_Sit_Bench          (08,00,12,00,"NW_TAVERN_TO_FOREST_05");
    TA_Sit_Bench            (12,00,08,00,"NW_TAVERN_TO_FOREST_05");

};

FUNC VOID Rtn_postart_20024 ()
{   
   TA_Follow_Player   (08,00,22,00,"NW_TAVERNE_05");
    TA_Follow_Player      (22,00,08,00,"NW_TAVERNE_05");
};

FUNC VOID Rtn_Start_20024 ()
{   
    TA_Play_Lute          (08,00,12,00,"NW_TAVERNE_IN_07");
    TA_Play_Lute            (12,00,08,00,"NW_TAVERNE_IN_07");
   

}
Przeanalizuj ID podświetlone na czerwono.
Cytat: JasiuYTPL
Ostatni raz, gdy był taki problem, okazało się, że numerki w nazwach rutyn (np. Rtn_Start_666) a numer id się nie zgadzają. Sprawdź to.
Gdybyś uważnie przeanalizował skrypt to od razu zaoszczędziłbyś mi i sobie czasu... :facepalm:
Cytat: RiPPerMAN
To nie to... Wszystko jest idealnie, po prostu jak klątwa co do tej rutyny...

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
:facepalm: Jestem idiotą... Kto za daje propsa haha :lol: Dziwne, bo gdy wcześniej na to patczyłem to miałem oczojebe, że wszystko jest normalnie... Okularki się przydadzą znowu, cholera... No w każdym razie dzięki! Temat do zamknięcia!
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry