Funkcja zakładania oraz zdejmowania przedmiotu (Gothic 2 + Ikarus) 3249 2

O temacie

Autor Splash

Zaczęty 4.04.2014 roku

Wyświetleń 3249

Odpowiedzi 2

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Ze względu na to, że Gothicowa funkcja EquipItem nie działa idealnie, postanowiłem napisać ją tak aby już nie mieć tego problemu. Wiem, wiem, każdy kto zna chociaż podstawy Ikarusa dałby radę taki skrypt napisać, ale tym, którzy jeszcze go nie ogarniają, ta funkcja może pomóc przy moddowaniu :D Funkcja działa tylko w Gothic 2 NK. Aby działała w Gothic 1 musicie zmienić adresy :ok:

Cytuj
func void Equip_Item(var C_NPC slf, var int Item)
{
    if (!Npc_HasItems (slf, Item))
    {
        CreateInvItems (slf, Item, 1);
    };

    CALL_PtrParam(MEM_InstToPtr(Item));
    CALL__thiscall(MEM_InstToPtr(slf), 7545792);
};

func void Unequip_Item(var C_NPC slf, var int Item)
{
    CALL_PtrParam(MEM_InstToPtr(Item));
    CALL__thiscall(MEM_InstToPtr(slf), 7546560);
};
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
dla gothic 1 ta funkcja zawsze dobrze działała
 

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Z tego co pamiętam, to gdy np. użyjesz funkcji equipitem podczas dialogu, Npc założy przedmiot, ale przedmiot nie pojawi się na ciele.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry