Postać się nie pojawia na waypoincie i brak dialogu 3133 5

O temacie

Autor Szaszlyk

Zaczęty 26.03.2014 roku

Wyświetleń 3133

Odpowiedzi 5

Szaszlyk

Szaszlyk

Użytkownicy
posty15
Propsy4
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Witam. Dopiero dzisiaj zacząłem przygodę z modowaniem, więc proszę o wyrozumiałość. Do rzeczy:

1.Sprawa dotyczy Gothic II - Noc Kruka
2.Spacer nie wykrywa żadnych błędów w skryptach.
3.Zaktualizowałem za pomocą spacera skrypty dialogów.
4.Dodałem do paczki z modem zarówno plik GOTHIC.DAT jak i OU.BIN.
5.Mod uruchamia się poprawnie.
6.Moja postać (Herek) nie pojawia się w waypoincie (waypint po przeciwnej stronie pierwszej spotkanej w grze kapliczki Innosa).
7.Da się tą postać przywołać kodem (instert).
8.Wszystko jest z nim w porządku, oprócz tego, że:
-Nie idzie do swojego waypointu nawet po przywołaniu go kodem
-Nie da się z nim rozmawiać mimo utworzenia skryptu dialogu
-Po przywołaniu mówi "Lepiej by było gdybyś się tu nie pokazywał" (czy coś w ten deseń), ale mnie nie atakuje, czego się po tych słowach spodziewałem z racji, że ma gildię "Bandyta"

Bardzo proszę o pomoc, sprawdzenie moich skryptów. Nie mam pojęcia co poszło nie tak.

Tutaj link do paczki z moimi skryptami i skompilowanym modem.
http://zachowajto.pl/xwRVnpjS/mymod-tar
 

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Nie wstawiłeś Npc do świata. Przejrzyj ten poradnik :
http://themodders.org/index.php?topic=73.0
Nowe dialogi działają po załadowaniu nowej gry, a nie zapisu.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Skoro po przywołaniu kodem nie idzie to źle wpisałeś waypoint.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Szaszlyk

Szaszlyk

Użytkownicy
posty15
Propsy4
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Waypoint był wpisany poprawnie. Rzeczywiście musiałem zedytować plik Startup.d, postać się pojawiła, ale dialogu nie było. Z racji, że Herek miał gildię bandyta to dodałem mu taki tekst (Był w skrypcie Dextera):
//--------Aivars-----------
aivar[AIV_EnemyOverride] = TRUE;
I teraz wszystko działa jak należy. Nawet nie wiecie jak się cieszę, dzięki. ;)

Aha, i jescze jedno pytanie: czy ma jakieś znaczenie gdzie dokładnie dopiszę linijkę w pliku Startup.d?
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Tak. Musisz dodać linijkę pod startupem świata, w którym ma się pojawić. Najlepiej wyszukać innych npc'ów, którzy w pobliżu jego waypointa przebywają i tam dodać linijkę.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Szaszlyk

Szaszlyk

Użytkownicy
posty15
Propsy4
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry