Takie moje sugestie:
- wspomniane przez chikena dodanie silniejszych, pojedynczych potworów pełniących funkcję mini bossów, coś na kształt samców alfa dla psowatych (jeden dla każdego stada), matek pełzaczy, polnych bestii, agresywnych szczurów i kretoszczórów, dodatkowo były by one umieszczane w kluczowych miejscach, tak by blokowały dalszą eksplorację mapy,
- zmiana podziału zdobywanych punktów doświadczenia, tak by to zadania dawały nam go więcej niż wybijanie potworów,
- uodpornienie szkieletów na broń sieczną (np. 50 procentowe) działała by na nie tylko poświęcona broń lub broń obuchowa,
- zmniejszenie liczby kamiennych tabliczek,
- powrót do podziału do progów nauki głównych cech (siła. zręczność, mana), tak jak to miało miejsce w oryginale czyli granice:30-60-90-120
- utrudniony dostęp do dobrych pancerzy jak i broni w początkowych rozdziałach,
- zablokowanie pewnych części mamy tak by były dostępne w późniejszych rozdziałach np: Krypta Inubisa, jaskinia za obozem Dextera, jaskinia koło piramid z kamiennymi golemami,
- jeśli jest to wersja mająca poprawić Global Moda, to proszę o poprawienie Doliny Przodków, myślę że twórcy rosyjscy nie widzieliby w tym nic złego, oczywiście jeśliby efekt był zadowalający, chodzi mi o mesh świata jak i tekstury, głównie obóz myśliwych, tereny trawiaste w centrum mapy,
Oczywiście było by jeszcze lepiej gdyby udało się wam dodać jeszcze kilka potworów potworów np: Goblin Berserker z Dark Sagi, Królowa pełzaczy, Matka Polnych pełzaczy, jakaś większa odmiana kretoszczura. Oczywiście wiem że jest to pewnie po za waszym zasięgiem bez dobrego grafika i speca od animacji ale pomarzyć wolno. Najbardziej jednak liczę na dodanie zadań gildyjnych tak by było coś do zrobienia w każdym z rozdziałów.