Popstanowiłem zrobić miecz runiczny. No ale życie nie jest takie proste i zawsze są błędy nie wiem w czym tkwi problem wyskakuje mi błąd WORK/DATA/SCRIPS/CONNTENT/ITEMS/MIECZ_RUNICZNY.D not found. (line 146)
O to skrypt Powino wszystko działac nawet w src.
func void miecz_runiczny (var C_Npc oth, var C_Npc slf)
{
if (Hlp_GetInstanceID(oth) == Hlp_GetInstanceID(hero))
{
var C_ITEM ready;
var int randomdmg;
var int procent_trafienia;
var int obrazenia;
ready = Npc_GetReadiedWeapon(hero);
randomdmg = Hlp_Random (100);
procent_trafienia = 70;
obrazenia = 30;
if (Npc_HasItems(hero, ItMw_2H_Sword_Heavy_04) == TRUE && Hlp_IsItem(ready, ItMw_2H_Sword_Heavy_04) == TRUE)
&& (randomdmg <= procent_trafienia) && (!Npc_IsInState(slf, ZS_MagicFreeze))
{
if (slf.flags != Npc_FLAG_IMMORTAL)
{
Npc_ClearAIQueue(slf);
AI_SetNpcsToState(oth, ZS_MagicFreeze, 1000);
Wld_PlayEffect("spellFX_IceWave", slf, slf, 1, 0, 0, FALSE );
B_MagicHurtNpc (slf, obrazenia);
}else{
Npc_ClearAIQueue(slf);
AI_SetNpcsToState(oth, ZS_MagicFreeze, 1000);
Wld_PlayEffect("spellFX_IceWave", slf, slf, 1, 0, 0, FALSE );
B_MagicHurtNpc (slf, obrazenia);
};
};
};
};
_INTERN\INTERN.SRC
_INTERN\MAGIC_INTERN.D
ITEMS\MIECZ_RUNICZNY.D
AI\AI_INTERN\BODYSTATES.D
AI\AI_INTERN\PRINTDEBUG.D
AI\AI_INTERN\AI_CONSTANTS.D
AI\AI_INTERN\AI_MM_CONSTANTS.D
AI\AI_INTERN\PERCEPTION.D
AI\AI_INTERN\C_FUNCTIONS.D
//Edit By Fenix
_INTERN\oCNpc18m.D
AI\AI_INTERN\TurnToGhost.D
STORY\STORY_GLOBALS.D
STORY\TEXT.D
STORY\B\B_GIVEXP.D
STORY\B\B_SETROGUESTOHOSTILE.D
AI\AI_INTERN\B_FUNCTIONS.D
//////
AI\AI_INTERN\PRINTATTITUDES.D
AI\AI_INTERN\BALANCING.D
//Edit By Fenix
STORY\Log_Constants.d
STORY\B\B_CLEARFMC.D
STORY\B\B_CheckDeadMissionNPCs.D
AI\B_MONSTER\B_SETGUILDATTITUDE.D
AI\B_MONSTER\B_INITMONSTERATTITUDES.D
AI\B_MONSTER\B_DeSynchronize.d
STORY\B\B_GIVE_*.D
STORY\B\B_MAGICHURTNPC.D
STORY\B\B_INEXTREMO.D
STORY\B\B_RAISEATTRIBUTE.D
AI\AI_INTERN\MOD_Func.d
STORY\B\NewPrisonMaker.d
STORY\B\F_RangersScroll.d
STORY\B\B_MakeNewNameOfGuild.d
STORY\B\B_Konwoje.d
STORY\B\B_ConvoyTrigger.d
STORY\B\B_SpecialInRoutineReaction.d
STORY\B\B_ArenaTrig.d
STORY\B\B_DeadClearRune.d
STORY\B\B_Sharp_Create_SharpedWeapon.d
STORY\B\B_FenSharpnery.d
///////////////
STORY\CHAPTERS\B_STORY_*.D
Story\CHAPTERS\MOD_calendar.d
Story\CHAPTERS\MOD_teleportnet.d
Story\CHAPTERS\MOD_respawn.d
STORY\CHAPTERS\B_KAPITELWECHSEL.D
STORY\B\B_POINTATNPC.D
STORY\B\B_ASSIGNFINDNPC*.D
STORY\B\B_ASSIGNAMBIENTINFOS_*.D
STORY\B\B_ASSIGNAMBIENTINFOS.D
STORY\B\B_BUYATTRIBUTEPOINTS.D
STORY\B\B_BUILD*.D
STORY\B\B_GIVESKILL.D
STORY\B\B_INITIALIZESTORY.D
STORY\B\B_SETDAYTOLERANCE.D
STORY\B\B_RESPAWN.D
STORY\GUILDS.D
STORY\SVM.D
ANIMS\FOCUS.D
ANIMS\SPECIES.D
ITEMS\AMULETTE.D
ITEMS\ANIMALTROPHY.D
ITEMS\ARMOR.D
//Edit By Fenix
ITEMS\ARMOR_PARTS.D
ITEMS\ARTIFACTS.D
ITEMS\FOOD.D
ITEMS\MELEE_WEAPONS.D
//Edit By Fenix
ITEMS\MELEE_WEAPONSSHARPA.D
ITEMS\MELEE_WEAPONSSHARPB.D
ITEMS\MOD_ItemsSharpA.d
ITEMS\MOD_ItemsSharpB.d
///////////////
ITEMS\MISC.D
ITEMS\MISSIONITEMS_1.D
ITEMS\MISSIONITEMS_2.D
ITEMS\MISSIONITEMS_3.D
ITEMS\MISSIONITEMS_4.D
ITEMS\MISSIONITEMS_5.D
ITEMS\MISSIONITEMS_6.D
ITEMS\PLANTS.D
ITEMS\POTIONS.D
ITEMS\RANGED_WEAPONS.D
ITEMS\RINGE.D
ITEMS\WEAPONS.D
ITEMS\WRITTEN.D
AI\AI_INTERN\C_ZSINIT.D
//Edit By Fenix
STORY\EVENTS\ARMORPARTS_FUNCS.D
////////////////
AI\B_HUMAN\B_COMPARENPCINSTANCE.D
AI\B_HUMAN\B_ASSESSANDMEMORIZE.D
AI\B_HUMAN\B_SPREADANDMEMORIZE.D
AI\B_HUMAN\C_AMISTRONGER.D
AI\B_HUMAN\B_FETCHWEAPON.D
AI\B_HUMAN\B_SELECTWEAPON.D
AI\B_HUMAN\B_DRAWWEAPON.D
AI\B_HUMAN\B_GUILDGREETINGS.D
AI\B_HUMAN\B_SETFACEEXPRESSION.D
AI\B_HUMAN\B_ASSESSENEMY.D
AI\B_HUMAN\B_ASSESSFIGHTER.D
AI\B_HUMAN\B_ASSESSCASTER.D
AI\B_HUMAN\B_ASSESSTHREAT.D
AI\B_HUMAN\B_OBSERVESUSPECT.D
AI\B_HUMAN\B_OBSERVEINTRUDER.D
AI\B_HUMAN\B_ASSESSSC.D
AI\B_HUMAN\B_ASSESSTALK.D
AI\B_HUMAN\C_WANTITEM.D
AI\B_HUMAN\B_PLUNDER.D
AI\B_HUMAN\B_ASSESSBODY.D
AI\B_HUMAN\B_ASSESSENTERROOM.D
AI\B_HUMAN\B_ASSESSREMOVEWEAPON.D
AI\B_HUMAN\B_ASSESSFIGHTSOUND.D
AI\B_HUMAN\B_ASSESSQUIETSOUND.D
AI\B_HUMAN\B_ASSESSTHEFT.D
AI\B_HUMAN\B_ASSESSUSEMOB.D
AI\B_HUMAN\B_ASSESSWARN.D
AI\B_HUMAN\B_CHEERFIGHT.D
AI\B_HUMAN\B_COMBATASSESSDEFEAT.D
AI\B_HUMAN\B_COMBATASSESSMURDER.D
AI\B_HUMAN\B_SPECIALCOMBATDAMAGEREACTION.D
AI\B_HUMAN\B_COMBATREACTTODAMAGE.D
AI\B_HUMAN\B_GREETUPCOMING.D
AI\B_HUMAN\B_LOOKAROUND.D
AI\B_HUMAN\B_MOVEMOB.D
AI\B_HUMAN\B_MOVENPC.D
AI\B_HUMAN\B_OBSERVEPASSERBY.D
AI\B_HUMAN\B_OCCUPIEDOBSERVEINTRUDER.D
AI\B_HUMAN\B_REACTTOMEMORY.D
AI\B_HUMAN\B_REFRESHARMOR.D
AI\B_HUMAN\B_REFUSETALKANGRY.D
AI\B_HUMAN\B_SCALE.D
AI\B_HUMAN\B_TOSSANDTURN.D
AI\B_HUMAN\C_CANNEWSBESPREAD.D
AI\B_HUMAN\B_INTERRUPTMOB.D
AI\B_HUMAN\C_PCISINMYROOM.D
AI\PROTOTYPES\NPC_DEFAULT.D
AI\ZS_MONSTER\*.D
STORY\B\B_GIVEDEATHINV.D
AI\ZS_HUMAN\*.D
AI\ZS_BABE\B_SetBabeDefaultPerceptions.d
AI\ZS_BABE\B_Babe_ObserveIntruder.d
AI\ZS_BABE\B_Babe_LookAround.D
AI\ZS_BABE\B_Babe_RefuseTalk.d
AI\ZS_BABE\B_Babe_AssessPlayer.d
AI\ZS_BABE\ZS_*.d
AI\ZS_BABE\BabeTestModell.d
MAGIC\SPELL_*.D
MAGIC\SPELLS_PARAMS.D
MAGIC\SPELLS_PROCESS_MANA.D
MAGIC\SPELLS_PROCESS_MANA_RELEASED.D
MAGIC\B_ASSESSMAGIC.D
MAGIC\ZS\*.D
STORY\ZS\TA.D
STORY\ZS\B_ZS.D
STORY\ZS\*.D
STORY\ZS\PERS\*.D
STORY\ZS\ZS_STEUERUNG\*.D
AI\MONSTER\*.D
AI\ORC\ORCSLAVE_PERC.d
AI\ORC\ORC_PERC.D
AI\orc\B_orc_smartturn.d
AI\orc\B_ORC_DRAWWEAPON.d
AI\orc\B_ORC_ITEM.d
AI\ORC\ZS_ORC_OBSERVEINTRUDER.d
AI\ORC\B_ORC_ASSESSSOMETHINGEVIL.d
AI\ORC\B*.D
AI\ORC\ZS_ORC_TA.D
AI\ORC\ZS_*.D
AI\ORC\TA_ORC.D
AI\ORC\TESTORC.d
AI\ORC\TESTORCSLAVE.D
ITEMS\MOD_Items.d
STORY\NPC\*.D
//Edit By Fenix
STORY\EVENTS\TRIGGERS.D
STORY\FINAL\ZS_Ressurect.d
STORY\FINAL\Mts_GreatSkeleton.d
STORY\FINAL\*.d
///////////////
STORY\MISSIONS\DIA*.D
STORY\STARTUP.D
AI\TEST_SKRIPTS\TESTZUSTAENDE\*.D
AI\TEST_SKRIPTS\TESTMODELLE.D
AI\TEST_SKRIPTS\*.D
_INTERN\G_FUNCTIONS.SRC
STORY\EVENTS\*.D
ITEMS\MOD_Mission.d
ITEMS\MOD_Items.d
Nie rozumiem gdze popełniłem błąd proszę o odpowiedz. ?
Post połączony: 2014-02-01, 21:15
zamykojcie niy ma juz problemu