Idealny waynet 1926 0

O temacie

Autor Georges

Zaczęty 12.01.2014 roku

Wyświetleń 1926

Odpowiedzi 0

Georges

Georges

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy

Georges

Idealny waynet
2014-01-12, 16:26(Ostatnia zmiana: 2014-01-13, 13:59)
Zrobiłem coś takiego 2 npców siedzacych przy ognisku obok nich freepointy i waypointy i po dialogu miala byc walka. Po wygranej przez nas walce npce mieli zmienic rutynę
Npc_ExchangeRoutine (instancjanpca1, "nazwarutyny");Npc_ExchangeRoutine (instancjanpca2, "nazwarutyny");Npc_ExchangeRoutine (instancjanpca3, "nazwarutyny");1 próba - 2 npcow po walce idzie po waynecie do wyznaczonego waypointa w rutynie nazwarutyny a trzeci nic sobie nie robi i idzie do początkowego waypointa czyli tam przy ognisku gdzie siedział na początku. Co ciekawe  tych dwóch idąc po waynecie widząc ścierwojady przecinające waynet zawraca nie próbuje ich ominąć i idzie do początkowego waypointa. Zmiana godziny nic nie daje, dalej wykonują wszyscy pierwszą rutynę.
2 próba - żaden nie zmienia rutyny

I tu jest pytanie co robię źle? Waypointy są dobrze połączone. A może to za duża odległość? Czy ma wpływ to że np. jakiś vob ma kolizje z waypointem albo przecina wayneta? A może np. jak po walce npc oddali się od wayneta albo waypointa to głupieje? Bo jak zrobię to samo gdzieś obok starego obozu, połącze kilka waypointów dość mała odległość i dam zmiane rutyny to npc ją zawsze wykonuje.


I tu drugi przypadek

Zmiana rutyny npca z waypointa 3 do 6. NPC walący młotkiem w dom voba w rutynie 3 nie chciał iść dopóki nie zmieniłem mu  waypointa startowego na 2. WTF

Post połączony: 2014-01-13, 13:59
Czy naprawdę nikt nie może pomóc spośród tylu ekspertów na TM?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry