zużycie się broni w walce g1 2681 6

O temacie

Autor pawbuj

Zaczęty 4.01.2014 roku

Wyświetleń 2681

Odpowiedzi 6

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
zrobiłem licznik do kazdego zadanego ciosu przez miecz , aby kiedy zmienna osiągnie daną wartość to hero traci wspomniany oręż.

niestety nie mam pomysłu jak usunąć miecz w trakcie walki,próbowałem z  komendami poniżej , ale poza napisem brak efektu

func void lostweapon ()//broń została zniszczona podczas walki
{
AI_UnequipWeapons (hero);//tracimy pancerz w wyniku uszkodzeń w walce
PrintScreen ("Broń uległa zniszczeniu w walce!",-1,-1,"FONT_OLD_10_WHITE.TGA",3);
AI_RemoveWeapon (hero);
AI_DropItem (hero, weapon);
Npc_RemoveInvItem (hero, weapon);
};
 

Abubaker

Abubaker

Użytkownicy
posty86
Propsy10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Polecam zobaczyć co się dzieje gdy zginiemy w czasie walki. Broń nam wtedy wypada z rąk.
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
już zrobiłem, że broń mi wypada z ręki, zdefiniowałem dokładniej "weapon", jednak zależy mi, aby ten item był całkowicie usunięty z gry.
 

Abubaker

Abubaker

Użytkownicy
posty86
Propsy10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Próbowałeś bez DropItem? Bo ciężko RemoveInvItem kiedy niema go w Inventory.
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
dobra, zrobiłem,dodałem do instance itemu taką linijkę :FUNC VOID Equip_ItMw_1H_Club_01()
    {
w_1hmacelight01 = true;    

    if (used_1hmacelight01 == 0)
        {
        w_1hmacelight01 = false;
        PrintScreen        ("broń stracona", 1, 21, _STR_FONT_ONSCREEN, 3 );
        AI_UnequipWeapons    (hero);//tracimy pancerz w wyniku uszkodzeń w walce
        Npc_RemoveInvItem (hero, ItMw_1H_Club_01);    
        };
    };
kiedy npc rzuca w walce weapon to przy podniesieniu go i próbie nałożenia ponownie traci cłkowicie
 

Abubaker

Abubaker

Użytkownicy
posty86
Propsy10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dobre podoba mi się. Jak zrobisz moda to daj znać! Realizm to jest to XD
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
wyjdzie kolejna wersja 3,5 tego moda to fakt!

nie będzie tego dużo, ale chce przejśc grę do max 3 rozdziału, aby poprawić wszystkie dotychczasowe bugi i zoptymalizowac balancing - kto by uwierzył, że ten mod bedzie tworzony przez 6 lat!
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry